Felni,gumi,infó
aktuális téma

Vátóméret kalkulátor
ET kalkulátor
ET, felni és gumi kalkulátor
Gumi kalkulátor
Gumitesztek
AEZ, DOTZ, DEZENT, ENZO felni konfigurátor
AUTEC felniválasztó
BBS konfigurátor
BORBET felni konfigurátor
Rotiform config
Carlsson felni konfigurátor
FONDMETAL felniválasztó
LORINSER felni konfigurátor
OZ Racing felni konfigurátor
RONAL felnikonfigurátor
ROTA felni lista
TSW felni konfigurátor
Játékos felniválasztó
Letölthető ET kalkulátor
17-es felnik súlya köszönet érte lasi-nak!
Hirdetés, arénakuncsorgás moderálásra kerül!
Mindegyiknek megvan a saját helye.
Szájkarate: normális hangnemben... azon túl moderálás és 1 nap BAN.
ET kalkulátor
ET, felni és gumi kalkulátor
Gumi kalkulátor
Gumitesztek
AEZ, DOTZ, DEZENT, ENZO felni konfigurátor
AUTEC felniválasztó
BBS konfigurátor
BORBET felni konfigurátor
Rotiform config
Carlsson felni konfigurátor
FONDMETAL felniválasztó
LORINSER felni konfigurátor
OZ Racing felni konfigurátor
RONAL felnikonfigurátor
ROTA felni lista
TSW felni konfigurátor
Játékos felniválasztó
Letölthető ET kalkulátor
17-es felnik súlya köszönet érte lasi-nak!
Hirdetés, arénakuncsorgás moderálásra kerül!
Mindegyiknek megvan a saját helye.
Szájkarate: normális hangnemben... azon túl moderálás és 1 nap BAN.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Masterdriv
#4798
2014. március 07. 16:17
meg egyébként is... kezdjük azzal, hogy a futófelület ami "tapad" de sok más is van még... hogy milyen minőségű a karkasz, és a futófelület egy azaz 1 keverék.. van az oldalfal keverék is, ami sokkal rugalmasabb és még egy spéci légzáró keverék is van a gumi belsejében, +a peremnél is... szóval egy abroncs 4féle gumikeverékből van összerakva...+amire felépítik, a karkasz
Masterdriv
#4796
2014. március 07. 16:14
azt viszont figyelembe kell venni, hogy a gyártáshoz használt alapanyagok ára, mint korom, kaucsuk, adalélok8 öregedésgátlók, kén, cink oxide sturkolok, stb stb adott az áruk... ha egy gumiban a legjobb minőségű és megfelelő minőségű alapanyag van, azt meg kell fizetni.... ha ebből abból kevesebb van, akkor olcsóbb is lesz, ha több többe is fog kerülni,mert egy abroncsgyár veszteséget nem fog termelni...
Masterdriv
#4795
2014. március 07. 16:11
ha rám hallgattok, mindenki olyat vesz, amilyet akar!

beleülhetsz egy új daciába is meg egy új bmw be is.....mégsem ugyan azt fogod érezni

ez ugyan az mint ha egy gyengébb márkájú alkatrészt veszel ha nem felel meg a követelményeknek akkor nem forgalmazzák szerintem ....
Egyszer az újságírok Henry Ford-ot megkérdezték hogy melyik autót tartja a legjobbnak. Ő annyit mondott hogy az a jó autó amelyik az új autó.

Így van, kinai gumi nem közlekedésre való... max gumit égetni


LazloVW
#4790
2014. március 07. 16:03
villával is lehet pörköltet enni, meg kanállal is.

Én nem védem a kínai gumit mert nem kapok juttatások a gyártól. De attól még hogy olsó nem azt jelenti hogy sz.r

Az a baj hogy te a kanalat hasonlítod össze a villával. Mind a kettő evőeszköz de nem ugyan arra való.
Én erre azt mondom hogy meglehet venni a használt prémium gumit, mely 4-5 éves... mert még akkor is jobban teljesít mint egy kinai... árban meg eben guba...
Én vettem a terepjáróra 4 db utcai prémium gumit, mely készleten ragadt, 10 éves volt a gumi. Sehol egy repedés, és nem volt kikeményedve sem.... ezt egy kinai soha sem fogja tudni
Én vettem a terepjáróra 4 db utcai prémium gumit, mely készleten ragadt, 10 éves volt a gumi. Sehol egy repedés, és nem volt kikeményedve sem.... ezt egy kinai soha sem fogja tudni

így visszaolvasva már nem is annyira jó példa



most jutott eszembe egy jó (vagy nem) hasonlat...
golyóálló mellényt sem azért vesz fel valaki, hogy melegítse, mert arra egy meleg kabát is jó lenne, viszont a nem véd meg...
golyóálló mellényt sem azért vesz fel valaki, hogy melegítse, mert arra egy meleg kabát is jó lenne, viszont a nem véd meg...

az a baj, hogy mások is vannak az utakon... lehet szépen nyuggerosan közlekedni, de jön egy marha, aki hirtelen kormánymozdulatra kényszerít... és lehet odafenn magyarázkodni, hogy azért ettem olcsó gumit, mert lassan közlekedek...



akkor azért mennek olyan lassan az úthengerek is, mert tapad



A kérdés nem az hogy kínait vagy prémiumot használjak hanem az hogy mire akarom használni?
Teljesen átlagos felhasználóként átlagos gumi felni párosítással nem látom értelmét 4x annyit kiadni a prémiumért. Ha extrém körülmények között használod pl. pályázol nagy tempókkal, gyors kanyarváltások stb. akkor prémium.
Teljesen átlagos felhasználóként átlagos gumi felni párosítással nem látom értelmét 4x annyit kiadni a prémiumért. Ha extrém körülmények között használod pl. pályázol nagy tempókkal, gyors kanyarváltások stb. akkor prémium.
szerinte azért tapad mert nagy a felület....tömör vaskerékkel is járhatna az ember ,mert nagy a felület.... mégsem fog tapadni

ha ezeket úgy érzed, hogy tapadnak, nem tudom mit mondanál pl egy toyo-ra

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
A prémium gumiban nem csak a márkát veszed meg, hanem a fejlesztésekbe beleölt euro vagy dollár milliárdokat. A kínai gumigyártó meg a mintázatát lemásolja és eladja harmadáron.
A különbség nem 50-nél egyenes száraz úton jön ki, hanem egy vészhelyzetben. Mondjuk legyen 70-ről csak 3 méterrel nagyobb a fékút, az pont egy gyalogos átkelő...