Golf IV SEGÍTSÉG

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
Golf IV SEGÍTSÉG

Sziasztok. Tudna nekem valaki segíteni abban, hogy van egy 2002-es 1,6 16V-s Golf 4-esem. És nagyszervíz volt rajta (görgök, vez. szij, vizpumpa) a szervíz óta 12 litert eszik és nem pörög ki letiltásik, hanem 5800-nél elkezd szaggatni és lassan megy fel a fogdulatszám, de letiltásig nem pörög fel. Előre is köszönöm a segítséget. [email protected]

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
csiszi82
#370
2015. május 12. 14:58
Sziasztok!
Valakinek volt esetleg hasonlo problemaja Golf IV-nel(1,6 16V BC hogy 5. sebessegben nem mukodik a tempomat?1-tol a 4. sebessegig tokeletesen mukodik,de otodikben nem,rajta volt a vag com lett rajta allitva utana jo lett aztan hol mukodott hol nem,de 50 km-er utan egyaltalan nem mukodik,4. sebessegig valtozatlanul mukodik csak az 5.nem ami ugye fontos lenne!!Valakinek otlete vagy Sopron kornyeken lenne vki vagy messzebb aki megtudna nezni??Elore is koszonom!SOS.
geriopel
#369
2014. december 22. 15:04
Oké... úgy látom elkerülhetetlen lesz nekem is a csere, csak félek a szétszedéstől
kishapsi
#368
2014. december 22. 13:00
a gyári elkopott mikrokapcsolót cseréltem ki... mit nem értesz?
geriopel
#367
2014. december 22. 10:33
kishapsi
#366
2014. december 22. 09:14
300ft os gagyi kapcsolót raktam be, az a lényeg hogy fém nyelve ne csak az a kis műanyag gombóc...
geriopel
#365
2014. december 21. 21:49
Tehát utána lehetett távirányítóval is zárni? (én is erre gondoltam, hogy azt érzékeli).
Egyébként a VWDepo fórumon olvastam valamit! : "Szivesen segitek. Pontosan 300ft ból oldottam meg,nagyon minimális szerelésel.
elvágod a fehér barna vezetéket ami a mikrokapcsolóhoz megy és a pozitiv,fursz két lukat az ajtó zsanérja alá ahová bedugod az előre megvásárolt mikrokapcsolót,amit az ajtó nyitása és csukása vezérel.De ha zavaros,néz meg egy kocka ladát,és annak mintájára csináld meg.Nekem mind a két ajtó igy müködik két éve tökéletesen.Eszedbe ne jusson kicserélni a zárat e miatt több 10ezerér."
elod82
#364
2014. december 21. 19:31
Az teljesen igaz! Először egy guberált kapcsolót tettem bele aztán egy "eredetit" nagyon poros utakon járok és az berakódik a zárba, az meg elkoptatja a kapcsolókat.
kishapsi
#363
2014. december 21. 18:17
3 éve cseréltem mikrokapcsolokat azóta is jó, csak normálisat kell beletenni.

Ha a kulcs nyitás/zárásra nem reagál akkor a belsőmikrokapcsolok a rosszak... Ahhoz teljesen szétvkell szedni a zárat.
elod82
#362
2014. december 21. 16:23
saját tapasztalat: csak kulccsal lehet zárni távival nem, szét ment a mikro kapcsoló és úgy hogy állandóan nyitott ajtót jelez a rendszernek. Kárpit lemez stb kibont fogóval pont el lehet érni a kábeleket a zár mellett, azok elvágása után már csak azt érzi hogy zárva van lámpát nem kapcsol ajtó nyitáskor de legalább lezár (nem vagyok általában ennyire barbár de már kétszer cseréltem kapcsolót és meguntam az anyósülés oldalán 2 év e tökéletes)
geriopel
#361
2014. december 20. 20:34
..de vannak jó dolgok, legalább látjuk hogyan kellene szétszedni valamit!!
geriopel
#360
2014. december 20. 20:33
[ link: racingbazar.hu ]
Na ezt inkább nem csinálom meg!
g mk3
#359
2014. december 17. 21:31
Az szokott lenni a második tipp.
geriopel
#358
2014. december 17. 21:27
De jobb oldalról lezár minden...lehet, hogy az a bizonyos kis mikrokapcsoló lesz a ludas?
g mk3
#357
2014. december 16. 21:07
Az első tipp mindig az szokott lenni, hogy nézd meg az ajtónál. Lehet meg vannak törve a vezetékek.
geriopel
#356
2014. december 16. 20:57
Vajon miért nem zárja le a bal első ajtó a központi zárat, csak a jobb...és miért nem veszi a távirányítóval a jelet?
regie
#355
2014. december 03. 12:10
Igen, én is úgy látom, hogy nem fogja megérni a dolog.
Évente kb 50-55.000 km-t megyek autópályán, és a kocsi még 2-3 évig maradna a tervek szerint. Aztán ha lehetne nyerni vele 3-4 decit akkor esetleg... Ezért lett volna érdemes elgondolkozni a cserén, de én is egyre inkább úgy látom, hogy nem éri meg. Egy hibátlan váltót ajánlottak nekem is 120.000ért már. De még mellé jön a többi... Úgy látom marad a szoftveres beavatkozás mint opció, de ahhoz meg nem nagyon fűlik a fogam
Hans
#354
2014. december 03. 11:53
A VW-nél az egyik legnagyobb szerencse az átalakításoknál, hogy nagyon sok alkatrész kompatibilis egymással. Szerencsére így van a váltóknál is, tehát simán fel lehet tenni a 6-os váltót az 5-ös helyére, ha a szükséges alkatrészek megvannak.
A gond az alkatrészek árával van inkább, pl. egy 6-os váltó 100.000 Ft körül szokott lenni.

A fogyasztásban a 6-os váltó jobb kiosztása és hosszabb áttétele miatt lehet némi megtakarítás, de csak ezért nem szoktak váltót cserélni.
Akkor van inkább értelme a cserének ha a motoron is tuningolni akarsz.

Külföldön bejáratott módszer, bár itthon nem nagyon csinálják, hogy az 5-ös váltó 5. fokozatát hosszabbra cserélik. A neten sok ilyen csere van dokumentálva, akár fényképekkel is. (pl. tdiclub.com)
lenko
#353
2014. december 03. 10:21
Én nem foglalkoztam a témával, nem is olvastam ezzel kapcsolatban, annyit tudok tdi nincs 6-os váltóval, viszont sufnizni felesleges. Nem éri meg a beleölt pénzt. Azért, hogy kevesebbet egyen az autód 2 decivel. Ha egyáltalán kevesebbet enne vele...
regie
#352
2014. december 03. 10:16
Na mindig tanul az ember. Szóval sima TDI-t nem szereltek 6os váltóval? De akkor egyből felmerül a kérdés, hogy felmegy a sima TDI-re is a PD váltója?
A tákolást úgy gondoltam, hogy egyedileg kell gyártatni ezt azt (pl tartóbakot, vagy akármilyen közdarabot, kuplungot.
Azt már tudom, hogy féltengely, kuplung, lendkerék, önindító cserés, ahogy a kulissza is.
Mondjuk azért fogyasztásváltozásra kíváncsi lennék akkor is egy azonos teljesítményű motor esetén. Érdemes-e egyáltalán foglalkozni a dologgal. Bár ahogy olvasgatom a német forumokat, nem igazán
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 371 találat 19 oldalon