Innen-onnan az oldalról (TANULSÁGOS)
aktuális téma

Egy-két fórumról szedegetett és rátalált érdekes hozzászólás. Első részben kitalálható honnan vannak a szedett szövegek. Remélem nem sértem senkinek az adatvédelmi jogait. Kíváncsi lennék a véleményetekre az elhangzottakról. Gondolom lesz visszhangja, de öszintén szólva éppen ezért indítottam e fórumot, a Fair Play jegyében.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Aréna érdekesség:
Alfa Romeo 164 TS (Vutra) - Rover 214Si (Kerge)
Egy széria Alfa küzd egy tuningolt kis Roverral. A széria gép vezet. Mégpedig ha megnézzük, az olasz autó tulajok (userek) a tuningtól függetlenül az Alfára szavaznak. Velük szemben vannak az oldalon is elismert tuning-gép tulajok (userek), akik többségében a nem alap Roverra szavaztak.
Az olasz autótulajok közül adjon valaki értelemes magyarázatot arra, hogy tuning szempontjából miért jobb egy alap gép, csak azért mert olasz?
Fájó más márkára szavazni, még akkor is ha az jobb vagy komolyabb?
Amúgy ez jópár Hondásra és BMW-re is igaz mindez.
Tisztelet a kivételnek, akiknek a nevét nem sorolnám fel (pedig van kivétel az olasz, a német és a japán táborból is). Persze a kivételek többsége az autójáról felismerhető, és tudja mi az a munka ami az ilyen gépekben benn van, és azt értékeli, nem pedig a széria-vasat próbálja sztárolni, még akkor sem ha éppen a saját márkája ellen szavaz.
Alfa Romeo 164 TS (Vutra) - Rover 214Si (Kerge)
Egy széria Alfa küzd egy tuningolt kis Roverral. A széria gép vezet. Mégpedig ha megnézzük, az olasz autó tulajok (userek) a tuningtól függetlenül az Alfára szavaznak. Velük szemben vannak az oldalon is elismert tuning-gép tulajok (userek), akik többségében a nem alap Roverra szavaztak.
Az olasz autótulajok közül adjon valaki értelemes magyarázatot arra, hogy tuning szempontjából miért jobb egy alap gép, csak azért mert olasz?
Fájó más márkára szavazni, még akkor is ha az jobb vagy komolyabb?
Amúgy ez jópár Hondásra és BMW-re is igaz mindez.
Tisztelet a kivételnek, akiknek a nevét nem sorolnám fel (pedig van kivétel az olasz, a német és a japán táborból is). Persze a kivételek többsége az autójáról felismerhető, és tudja mi az a munka ami az ilyen gépekben benn van, és azt értékeli, nem pedig a széria-vasat próbálja sztárolni, még akkor sem ha éppen a saját márkája ellen szavaz.
most ugye csak regisztrált felhasználó szavazhat? Amíg a nem regisztráltak is szavaztak egyértelműbb volt a dolog, mert azok a véleményük alapján szavaznak. Pl. régen én is végignéztem az autókat és pontoztam a saját véleményem szerint. Most aki zsíroz vissza zsírozom, és csak 10 pontokat szavazok.
ebben is van valami
de ezzel együtt törölni kéne az eddigi pontokat, mert egy két esetben az 1000 hez képest már nagyon nehezen megy az átlag...
kicsi talán több, 15-20,de nem biztos,ki kéne próbálni,aztán eldönteni hogy sok vagy kevés,mondjuk 1 hét próbaidőszak
Halesz
#164
2004. február 20. 18:02
Igen, azt még elfogadhatónak tartom!
5? alakul,de még nem az igazi
,abban viszont igazad van hogy agyba főbe adni a zsírokat hülyeség,lehet hogy tényleg kéne egy felső limit de nem napi 5.Ne kérdezd hogy mégis mennyi, mert ezt így hirtelen nem tudnám megmondani,de az 5-nek többszöröse,az biztos

Halesz
#161
2004. február 20. 17:52
És így ez alapján akár napi toplisták is lehetnének!
Halesz
#160
2004. február 20. 17:51
Miért? legalább nem arról szólna a site, hogy valaki minden nap végigjárja az összes kedvencét és folyamatosan zsíroz.
Jó, akkor ne csak egyet, hanem mondjuk 5-öt lehetne engedni...
Jó, akkor ne csak egyet, hanem mondjuk 5-öt lehetne engedni...
azért 316 autónál napi 10 szavazat,és abból csak egy lehet a zsír!?????az elfogultság nélkül is @rva kevés

Halesz
#158
2004. február 20. 17:43
És miért kéne minden nap olyan sokat szavazni? Szerintem bőven elég lenne, ha az Arénában az összes párbajozót megszavazza az ember, aztán a legjobban tetsző/nem tetsző autókra még ad voksot...
Mi a jó abban, ha az ember minden nap ad az összes havernak 10 pontot?
Mi a jó abban, ha az ember minden nap ad az összes havernak 10 pontot?
ez nem jó szerintem se





Csá Halesz!
Ezt úgy érted, hogy naponta összesen 10 db szavazatot adhasson ? De több mint 300 auto van fenn, és ebből lehet több is olyan amelyik megérdemli a 10 pontot.
Ezt úgy érted, hogy naponta összesen 10 db szavazatot adhasson ? De több mint 300 auto van fenn, és ebből lehet több is olyan amelyik megérdemli a 10 pontot.
Jéééé! Értelmes gondolatok!
Diktálta valaki?
De komolyan. Dávid! Tudsz ilyet is?
Biztos nem mondták tollba?


Diktálta valaki?


Biztos nem mondták tollba?


Halesz
#153
2004. február 20. 14:41
A folyamatos szétzsírozás megállítására egy ötlet:
Egy ember naponta csak egy 10-es szavazatot adhasson! Azaz minden osztályzatot csak egyszer oszthasson ki minden nap...
így sokkal jobban meggondolná, hogy ki kapja a 10-est, a 9-est, a 8-ast... a többi szavazatát pedig méginkább átgondolná!
Mit szóltok?
Egy ember naponta csak egy 10-es szavazatot adhasson! Azaz minden osztályzatot csak egyszer oszthasson ki minden nap...
így sokkal jobban meggondolná, hogy ki kapja a 10-est, a 9-est, a 8-ast... a többi szavazatát pedig méginkább átgondolná!
Mit szóltok?
Visszaolvastam picit, hogy hogyan jutottatok el ehhez a témához. Nagyon tanulságos volt, ajánlom mindenkinek.
Szerintem az egész oldal arra épül, hogy olyan emberek, akik kedvelik az autójukat, foglalkoznak vele, fel akarják tenni ide (is), hogy minél többen megnézzék. Mert az jó érzés. És mindegy, hogy azért nézik meg, mert baromira egyedi, vagy imádja a márkát... Szerintem jó dolog, hogy itt kikérheti mindenki a többiek véleményét. Ez a szavazás dolog viszont tényleg picit eldurvult. Ennek okát abban látom, hogy bár semmi anyagi tétje nincs az egésznek, azért az első oldalon állókat jóval többen nézik meg. És ugyebár ezt szeretnénk mind. Ezért némelyek elég sunyi eszközöket hajlamosak bevetni a győzelmük érdekében. Hiába mondja bárki, hogy nem érdekli a szavazás, mert egy középmezőnybeli user autót alig találni meg. Szerintem ebben nagy segítség volt egyébként a kedvencek bevezetése, és ez főként a régi oszlopos tagoknak jó. Mindezzel együtt el kell tudni fogadni azt, hogy az oldal üzemeltetői igencsak érdekeltek abban, hogy növekedjen a látogatószám, és pont erre szolgál a szavazósdi, mert az egy plusz szórakozási lehetőség a látogatóknak.
Szerintem ezek miatt a dolgok miatt érzik picit rosszul magukat a régi userek, és haragszanak az újakra. De értsétek meg, nem mindenkinek ugyanazt jelenti ez a jó kis oldal. Én csak egyet tudok javasolni: akit bosszantanak a szavazásban a kis sunyik, az törődjön bele, hogy visszább fog csúszni egy pár oldallal, vagy hívogassa ki poénból a haverjait, vagy ellenségeit. Közben pedig ugyanolyan jól el lehet baromkodni, meg dícsérni egymás kocsiját a kommentekben. Semmi értelme nincs korlátozni a usereket bármiben. Bocsi, hosszú lettem.
Szerintem az egész oldal arra épül, hogy olyan emberek, akik kedvelik az autójukat, foglalkoznak vele, fel akarják tenni ide (is), hogy minél többen megnézzék. Mert az jó érzés. És mindegy, hogy azért nézik meg, mert baromira egyedi, vagy imádja a márkát... Szerintem jó dolog, hogy itt kikérheti mindenki a többiek véleményét. Ez a szavazás dolog viszont tényleg picit eldurvult. Ennek okát abban látom, hogy bár semmi anyagi tétje nincs az egésznek, azért az első oldalon állókat jóval többen nézik meg. És ugyebár ezt szeretnénk mind. Ezért némelyek elég sunyi eszközöket hajlamosak bevetni a győzelmük érdekében. Hiába mondja bárki, hogy nem érdekli a szavazás, mert egy középmezőnybeli user autót alig találni meg. Szerintem ebben nagy segítség volt egyébként a kedvencek bevezetése, és ez főként a régi oszlopos tagoknak jó. Mindezzel együtt el kell tudni fogadni azt, hogy az oldal üzemeltetői igencsak érdekeltek abban, hogy növekedjen a látogatószám, és pont erre szolgál a szavazósdi, mert az egy plusz szórakozási lehetőség a látogatóknak.
Szerintem ezek miatt a dolgok miatt érzik picit rosszul magukat a régi userek, és haragszanak az újakra. De értsétek meg, nem mindenkinek ugyanazt jelenti ez a jó kis oldal. Én csak egyet tudok javasolni: akit bosszantanak a szavazásban a kis sunyik, az törődjön bele, hogy visszább fog csúszni egy pár oldallal, vagy hívogassa ki poénból a haverjait, vagy ellenségeit. Közben pedig ugyanolyan jól el lehet baromkodni, meg dícsérni egymás kocsiját a kommentekben. Semmi értelme nincs korlátozni a usereket bármiben. Bocsi, hosszú lettem.
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
Alfa Romeo :: 155 2.0 TS 16V (david155) - Honda Prelude (Zema)
Röhejes egy-némelyik user! (ez a szavazókra értendő, és nem a kocsi tulajokra)