Szinter kuplung. Mire jó valójában?

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
Szinter kuplung. Mire jó valójában?

Szerintetek mit javítana egy bármiylen széri a kocsiban, mondjuk a 0-100kmh-s gyorsuláson? Közuti forgalomban is jól használhatól? Bombastik -1sec-es szlogenyét nem tudom hova tenni

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
2 3 4 5 6 7 8
streetvand
#24
2007. június 04. 12:30
Bocsi, hogy ilyet mondok, de ez hülyeség!
A Whistler féle szintert gyönyörűen lehet csúsztatni, csak az a tartomány, ahol csúsztatod, nagyon kicsi a sima tárcsákhoz képest! Volt szerencsém ilyen tárcsával csodás fővárosunk dugóiban araszolgatni. Aki azt mondja nem lehet, tanuljon meg vezetni!
pystee
#23
2007. június 04. 12:30
hogy jobb egy sima gyári kuplungnál de viszont "rosszabb" mint egy szinter és utcán is lehet használni
*Mikey*
#22
2007. június 04. 12:29
szerintem itt a probléma gyökere ott van már, h. eleve egy 80 1néhány lovas autóba érdemes-e szinter kuplungot tenni..szerintem mindenki tudja a választ.. Normen! szerinte madd el azt az autót ha azt akarod h jobban gyorsuljon 1-2 m.perccel.. ráfizetsz 100-150et..még lehet anyit se..és kapsz egy jó 1.6ost..
BollaFeri
#20
2007. június 04. 12:29
Sukie
#19
2007. június 04. 12:28
Morgabe
#18
2007. június 04. 12:28
Kevlár kell az utcára,nem sinter!

A kevlár-t meg a gyári tárcsára kell feltetetni,és akkor nem lesz probléma!
A sinter tényleg nagyon problémás a közúton! De versenyen viszont sokkal jobban tapad!
Sukie
#17
2007. június 04. 12:28
Mazlee
#16
2007. június 04. 12:25
én nem vitáztam :) azt mondtam hogy gyere, ülj be mellém és megmutatom :))))) mármint a kuplunghasználatot.
Sukie
#15
2007. június 04. 12:25
hihetetlen h ezen a carstylingon már egy szinter kuplung is vitát tud kiváltani..
Mazlee
#14
2007. június 04. 12:18
Sukie
#12
2007. június 04. 12:17
azért megnéznélek egy dugóban...
Mazlee
#11
2007. június 04. 12:13
itt hány embernek van szinter kuplungja aki városban halottnak tekinti a használatát?

Nekem is szinter van a kocsiban és kicsit sem nehezebb vele közlekedni... csak tudni kell hogy szinterből van rugós tagos és telilapos...
matee77
#9
2007. június 04. 12:05
ha nem tud csúszni akkor nem lép fel súrlódás, szal nem tud melegedni sem, ez evidens
Lalacs
#8
2007. június 04. 12:04
ja meg jó nehéz... rá lehet gyúrni vádlira dugóban
pystee
#7
2007. június 04. 12:03
nekem az Uno turbómban kevlár volt az tuti jó ha akarod hasznalni közúti forgalomban is
pystee
#6
2007. június 04. 12:03
hali
ott nem nagyon
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
2 3 4 5 6 7 8
Összesen 145 találat 8 oldalon