MŰSZAKI VIZSGA
aktuális téma

Tud valaki olyan embert, akik tutira levizsgáztatja a verdát?
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
én az új rendszer előtt voltam pár nappal vizsgán. beszéltem az ottani műhelyfőnökkel, elég szigorúak, de pénz nélkül is segítenek, hogy átmenjen az autó, nagyon korrektek. persze csak kis hiba esetén.
szóval kérdeztem az új rendszerről.
azt mondta, ugyanaz a helyzet mint 2 éve, mire beállt az új program, jönnek egy újjal (biztos valakinek a valakije jó suskát keresett vele).
elvileg ő azt mondta csak a program változik, ugyanúgy ők viszik be az adatot a rendszerbe, és a rendszer eldönti, hogy a bevitt adatok alapján megfelelő-e az autó.
ami újdonság, hogy nem lesz kiszálló vizsgabiztos, hanem a műhelyvezető állíthatja ki a papírokat ő írja alá.
kijelentette, hogy semmivel se lesz szigorúbb a dolog, és akár mindennap műszakiztathatnak...
a programról annyit, hogy a demo verzió jó volt, de az éles rendszer kapásból megbukott, azt mondta kell neki idő mire faxa lesz, addig rendszer összeomlások várhatók
szóval kérdeztem az új rendszerről.
azt mondta, ugyanaz a helyzet mint 2 éve, mire beállt az új program, jönnek egy újjal (biztos valakinek a valakije jó suskát keresett vele).
elvileg ő azt mondta csak a program változik, ugyanúgy ők viszik be az adatot a rendszerbe, és a rendszer eldönti, hogy a bevitt adatok alapján megfelelő-e az autó.
ami újdonság, hogy nem lesz kiszálló vizsgabiztos, hanem a műhelyvezető állíthatja ki a papírokat ő írja alá.
kijelentette, hogy semmivel se lesz szigorúbb a dolog, és akár mindennap műszakiztathatnak...
a programról annyit, hogy a demo verzió jó volt, de az éles rendszer kapásból megbukott, azt mondta kell neki idő mire faxa lesz, addig rendszer összeomlások várhatók
Na ez nem oda landolt, ahova kellett volna.
Bocs

Bocs
Én pont ma csináltam a zőldkártyát.
Néztem a saját műszerem, + a nagy gép monitórját.
Levegő sensor csavarján minimális csavarás, és tökéj.
Na ezt produkálja az A4 szétpergett turbóval, leszűkűlt katalizátorral, kokszos lambdaszondával.
Néztem a saját műszerem, + a nagy gép monitórját.
Levegő sensor csavarján minimális csavarás, és tökéj.
Na ezt produkálja az A4 szétpergett turbóval, leszűkűlt katalizátorral, kokszos lambdaszondával.

most volt nemrég egy autó itt volt benne kemény 3km és már meg bukott a fékhatás mérésen!



beszéltem egy vizsga biztos ismerősőmmel mondta hogy még azt is meg kell majd néznniük nem lóg e az ajtó! meg hasonló okoságok!



azért megnéznék egy össze hasonlitást egy karban tartott régi autó és egy új autó műszaki állapota között!Volt rá példa hogy a null revizion nem ment át egy új autó ami még aszfaltot is alig ért!És nem egy példa akad!
ez csak a lehúzásról szól semmi másról!


Szavazás
Összevont műszaki 2010-től, 12 éves autóktól évente
===========================
---Már itt az ideje, hogy végre rend legyen
Király, legalább nem kell külön zöldkártyázni
---12 évesnél idősebb autómmal annyira nem örülök
---Tuningolt autóval most még macerább lesz az élet
---Nem így kellene szigorítani
---Az ellen nem véd
---Valójában csak pénzbeszedésről, szól!
Így hát, csesszék MEG!!!!!!!!!!!!!
Nincs mit ragozni, ennek a vezetésnek pusztulnija kell!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Összevont műszaki 2010-től, 12 éves autóktól évente
===========================
---Már itt az ideje, hogy végre rend legyen
Király, legalább nem kell külön zöldkártyázni
---12 évesnél idősebb autómmal annyira nem örülök
---Tuningolt autóval most még macerább lesz az élet
---Nem így kellene szigorítani
---Az ellen nem véd
---Valójában csak pénzbeszedésről, szól!
Így hát, csesszék MEG!!!!!!!!!!!!!
Nincs mit ragozni, ennek a vezetésnek pusztulnija kell!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

...
az a jó hogy akinek van pénze új autóra annak nem kell minden évben vizsgáztani aki csóró és csak régi autója van annak minden évben kell... ergó a gazdagok ismét jól járnak...hihetetlen

az a jó hogy akinek van pénze új autóra annak nem kell minden évben vizsgáztani aki csóró és csak régi autója van annak minden évben kell... ergó a gazdagok ismét jól járnak...hihetetlen

TicTac
#418
2009. július 17. 19:56
Jah, de ott fizetést is adnak, nem alamizsnát... 

Sziasztok, lehet, hogy nekem is levelezős műszaki kéne, még 3 hétig lehet közterületen az autó, viszont az alkatrésznek szánt kocsit valószínűleg időben nem tudom elhozni illetve nem tudom tárolni. Az autóval lehet mostani állapotában is menni, de kézifék hiányában a műszaki élből bukta, meg még kéne finomítgatni pár dolgot.
akkor
megéri. de mondjuk azé nem sötétítettem le eddig a gépet me szept-be műszaki, mondom majd utánna, azt akko 2 év nyugi,de hát így...


na hát erre gondoltam én is... mert akkor: azt irta, együtt 20-25ezer forint volt eddig, most 17/év akkor....
nemtudom értitek-e :D
meg ez megint arra jó, hogy a kicsi tönkremenjen

meg ez megint arra jó, hogy a kicsi tönkremenjen

Sziasztok!
Szerintetek a kocsimnak van valami esélye a műszaki vizsgára jelenlegi állapotában? Vagy mit alakítsak vissza rajta?
Gondolok itt, ültetőrugó, felni, kipufogó,kormány. Ezeket visszatudom rakni, de a lámpasötétítés, ablakfólia felejtős...
Szerintetek?
Szerintetek a kocsimnak van valami esélye a műszaki vizsgára jelenlegi állapotában? Vagy mit alakítsak vissza rajta?
Gondolok itt, ültetőrugó, felni, kipufogó,kormány. Ezeket visszatudom rakni, de a lámpasötétítés, ablakfólia felejtős...
Szerintetek?

ausztriában is ez a rendszer van és ott évente van a műszaki ha jól tudom
és ennek az lesz az eredménye, hogy évente műszaki is lesz, vagy az hogy 2 évente lesz zöldkártya? 

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!