1.9 PDTDI motorok!
aktuális téma

Minden ami 1.9 pdtdi motorral kapcsolatos, technikai kérdések, hibák, tuning!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
PASSAT szakértők....B5.....lenne egy kérdésem, nekem hátul kézi tekerős ablakemelőim vannak, ha megveszem a hátsó elektromos emelős panelokat, illetve kapcsolókat és rádugom az oszlopban lévő csatiba akkor elképzelhető hogy működni fog, és lesz hátsó elektromos ablakom?
szerintem meg a balansz tengely fordítva forog... ameddig csak tippelgetsz addig lehet bármi a hiba, ha nekiállsz és elkezded kikeresni a hibát akkor rá fogsz találni interneten itt ott amott nem fogsz erre választ kapni. Vagy told be egy műhelybe ahol megkeresik a problémáját az autódnak vagy állj be a garázsba és kezd el megkeresni a hang helyét egy sztetoszkóppal ellenőrizd az élőadatokat, hogy változik-e bármi amikor a motorból előjön ez a hang...
Mindenki szerint szelep hang, mert a kipufogó bele dolgozik a légszűrő házába... Nem tudok már másra gondolni csak olajszivattyúra... Vagy az hülyeség???
amikor hallod a hangot akkor fogj egy műszaki sztetószkópot és kezd el keresni a hiba forrását, hogy melyik alkatrészből jön ez a hang...
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni, hátha valaki találkozott már a hibával...
A probléma ott kezdődött, hogy olyan fémes kopogó hang jött a motor térből... Kinyitottuk a motorháztetőt, akkor hallottuk, hogy "duhogó" mély hang jön a légszűrő házból... Ezt általában 1 napig csinálta, aztán két napig csönd, majd megint előjött a hiba, megint 1 nap csönd, és így tovább... Tehát nem volt folyamatos a hiba...
Ekkor ki lettek cserélve a hidrotőkék és a vezérműtengely! A hiba ugyanúgy maradt időszakos... Majd addig rúgdostam neki, míg a hiba sajnos folyamatos lett... Na állítólag beégett szelep...
Most le lett véve a hengerfej, fel lett újítva, de a hiba ugyan úgy megmaradt, csak újra időszakos lett... Hol csinálja hol nem...
Kezd az idegeimre menni... Mi lehet a hiba forrása?
INA tőke ment bele, valamint 5w30 mobile1 olaj van a kocsiban!
Előre is köszi a segítséget!
Egy kis segítséget szeretnék kérni, hátha valaki találkozott már a hibával...
A probléma ott kezdődött, hogy olyan fémes kopogó hang jött a motor térből... Kinyitottuk a motorháztetőt, akkor hallottuk, hogy "duhogó" mély hang jön a légszűrő házból... Ezt általában 1 napig csinálta, aztán két napig csönd, majd megint előjött a hiba, megint 1 nap csönd, és így tovább... Tehát nem volt folyamatos a hiba...
Ekkor ki lettek cserélve a hidrotőkék és a vezérműtengely! A hiba ugyanúgy maradt időszakos... Majd addig rúgdostam neki, míg a hiba sajnos folyamatos lett... Na állítólag beégett szelep...
Most le lett véve a hengerfej, fel lett újítva, de a hiba ugyan úgy megmaradt, csak újra időszakos lett... Hol csinálja hol nem...
Kezd az idegeimre menni... Mi lehet a hiba forrása?
INA tőke ment bele, valamint 5w30 mobile1 olaj van a kocsiban!
Előre is köszi a segítséget!
naja, mert TDi az ős tdi, aztán ők elmentek a PD irányába, és visszajöttek a CR felé, ennyi
annyi, hogy a régi technika adagolós, az új befecskendezéses, a pd az hengerenkénti, a cr meg közös nyomócsöves :)
annyi, hogy a régi technika adagolós, az új befecskendezéses, a pd az hengerenkénti, a cr meg közös nyomócsöves :)
bexi1
#5711
2013. január 27. 10:25
A CR motor jó, a legújabb fejlesztésű dieselje a VW-nek, 2.0 Pd-t ne vegyél

A LEGJOBB AZ 1.9 PD TDI... LASSAN 5 ÉVE GYÜRŐ 352 EZER KM VAN BENNE ÉS HIBÁTLANUL JÁR ;) ÉN 200 AT TETTEM BELE....
TDI - az mert az ő levédésük , de nem PD-TDI megoldása , ez akart lenni :)
a CR az már nem TDI , Common Rail , a többiek ezt használták akkor is amikor a VW próbálkozott ezzel a PD megoldással.
Nem ír normális értékeket. MEgnövekszik az áramlás EGR vonalom , vagy éppen lecsökken és menet közbeni élő adatnál megnövekszik a légnyelés.
Sziasztok!Bocsi ha hülyeséget írok de még kezdő vagyok ilyen témában.Passat 6-ost nézegetek vételre.De nemigazán szeretnék pd tdi-s motorost.a CR TDI az másabb mint a PD vagy ugyan az csak annak egy fajtája.Arról mit tudtok??Van sok baj vele?2.0 CR TDI kombit nézegettem.
De pl. ha lekormolódik az egr vagy a geometria akkor is ír normális értéket, mivel próbál ellensúlyozni az autó! 

Kiolvasva ellenőrizhető az összes érték a kért , mért mennyiségek.
ok....köszi, akkor megnézetem valakivel ezeket :)
Az egr anélkül is be tud kormolódni, érdemes lenne megnézni 

na látod ez jó kérdés :)
de nincs sokat úgy járva vele hogy ne legyen tologatva, úgy talán nem rakódnak úgy le a dolgok, de ehhez nem értek annyira sajna
de nincs sokat úgy járva vele hogy ne legyen tologatva, úgy talán nem rakódnak úgy le a dolgok, de ehhez nem értek annyira sajna
Geometria mikor volt takarítva, esetleg katalizátor, egr szelep?
enyém is kb ugyan ez,ugyan ez a motor, bár a végsebessége picit több, és csak 5-ös váltóm van, 180 körül, és 130-140-nél nincs az az esze veszett ugrás ha padlózom.....
Próbálj meg esetleg egy chippet iratni rá, hátha megoldja a problémát, vagy geometria nem lehet lekormolódva?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!