1.9 PDTDI motorok!

Témakör: Tuning
aktuális téma
1.9 PDTDI motorok!

Minden ami 1.9 pdtdi motorral kapcsolatos, technikai kérdések, hibák, tuning!



Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
pve
#5717
2013. február 04. 21:05
PASSAT szakértők....B5.....lenne egy kérdésem, nekem hátul kézi tekerős ablakemelőim vannak, ha megveszem a hátsó elektromos emelős panelokat, illetve kapcsolókat és rádugom az oszlopban lévő csatiba akkor elképzelhető hogy működni fog, és lesz hátsó elektromos ablakom?
firewall
#5716
2013. február 03. 15:55
szerintem meg a balansz tengely fordítva forog... ameddig csak tippelgetsz addig lehet bármi a hiba, ha nekiállsz és elkezded kikeresni a hibát akkor rá fogsz találni interneten itt ott amott nem fogsz erre választ kapni. Vagy told be egy műhelybe ahol megkeresik a problémáját az autódnak vagy állj be a garázsba és kezd el megkeresni a hang helyét egy sztetoszkóppal ellenőrizd az élőadatokat, hogy változik-e bármi amikor a motorból előjön ez a hang...
Totya88
#5715
2013. február 03. 11:30
Mindenki szerint szelep hang, mert a kipufogó bele dolgozik a légszűrő házába... Nem tudok már másra gondolni csak olajszivattyúra... Vagy az hülyeség???
firewall
#5714
2013. február 03. 11:13
amikor hallod a hangot akkor fogj egy műszaki sztetószkópot és kezd el keresni a hiba forrását, hogy melyik alkatrészből jön ez a hang...
Totya88
#5713
2013. február 02. 20:14
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni, hátha valaki találkozott már a hibával...

A probléma ott kezdődött, hogy olyan fémes kopogó hang jött a motor térből... Kinyitottuk a motorháztetőt, akkor hallottuk, hogy "duhogó" mély hang jön a légszűrő házból... Ezt általában 1 napig csinálta, aztán két napig csönd, majd megint előjött a hiba, megint 1 nap csönd, és így tovább... Tehát nem volt folyamatos a hiba...

Ekkor ki lettek cserélve a hidrotőkék és a vezérműtengely! A hiba ugyanúgy maradt időszakos... Majd addig rúgdostam neki, míg a hiba sajnos folyamatos lett... Na állítólag beégett szelep...

Most le lett véve a hengerfej, fel lett újítva, de a hiba ugyan úgy megmaradt, csak újra időszakos lett... Hol csinálja hol nem...

Kezd az idegeimre menni... Mi lehet a hiba forrása?

INA tőke ment bele, valamint 5w30 mobile1 olaj van a kocsiban!

Előre is köszi a segítséget!
ChPh
#5712
2013. január 27. 10:42
naja, mert TDi az ős tdi, aztán ők elmentek a PD irányába, és visszajöttek a CR felé, ennyi
annyi, hogy a régi technika adagolós, az új befecskendezéses, a pd az hengerenkénti, a cr meg közös nyomócsöves :)
bexi1
#5711
2013. január 27. 10:25
A CR motor jó, a legújabb fejlesztésű dieselje a VW-nek, 2.0 Pd-t ne vegyél
-KAMIKÁZE-
#5710
2013. január 27. 10:10
A LEGJOBB AZ 1.9 PD TDI... LASSAN 5 ÉVE GYÜRŐ 352 EZER KM VAN BENNE ÉS HIBÁTLANUL JÁR ;) ÉN 200 AT TETTEM BELE....
Dr.Tápfesz
#5709
2013. január 27. 07:07
TDI - az mert az ő levédésük , de nem PD-TDI megoldása , ez akart lenni :)
Dr.Tápfesz
#5708
2013. január 27. 07:06
a CR az már nem TDI , Common Rail , a többiek ezt használták akkor is amikor a VW próbálkozott ezzel a PD megoldással.
Dr.Tápfesz
#5707
2013. január 27. 07:06
Nem ír normális értékeket. MEgnövekszik az áramlás EGR vonalom , vagy éppen lecsökken és menet közbeni élő adatnál megnövekszik a légnyelés.
Nemoo
#5706
2013. január 27. 00:08
Sziasztok!Bocsi ha hülyeséget írok de még kezdő vagyok ilyen témában.Passat 6-ost nézegetek vételre.De nemigazán szeretnék pd tdi-s motorost.a CR TDI az másabb mint a PD vagy ugyan az csak annak egy fajtája.Arról mit tudtok??Van sok baj vele?2.0 CR TDI kombit nézegettem.
apollo3
#5705
2013. január 19. 16:50
De pl. ha lekormolódik az egr vagy a geometria akkor is ír normális értéket, mivel próbál ellensúlyozni az autó!
Dr.Tápfesz
#5704
2013. január 19. 06:38
Kiolvasva ellenőrizhető az összes érték a kért , mért mennyiségek.
pve
#5703
2013. január 19. 00:26
ok....köszi, akkor megnézetem valakivel ezeket :)
apollo3
#5702
2013. január 19. 00:25
Az egr anélkül is be tud kormolódni, érdemes lenne megnézni
pve
#5701
2013. január 19. 00:20
na látod ez jó kérdés :)
de nincs sokat úgy járva vele hogy ne legyen tologatva, úgy talán nem rakódnak úgy le a dolgok, de ehhez nem értek annyira sajna
apollo3
#5700
2013. január 19. 00:11
Geometria mikor volt takarítva, esetleg katalizátor, egr szelep?
pve
#5699
2013. január 19. 00:07
enyém is kb ugyan ez,ugyan ez a motor, bár a végsebessége picit több, és csak 5-ös váltóm van, 180 körül, és 130-140-nél nincs az az esze veszett ugrás ha padlózom.....
apollo3
#5698
2013. január 18. 23:48
Próbálj meg esetleg egy chippet iratni rá, hátha megoldja a problémát, vagy geometria nem lehet lekormolódva?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Összesen 6317 találat 316 oldalon