1.9 PDTDI motorok!

Témakör: Tuning
aktuális téma
1.9 PDTDI motorok!

Minden ami 1.9 pdtdi motorral kapcsolatos, technikai kérdések, hibák, tuning!



Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
apollo3
#5697
2013. január 18. 23:46
Lehet a termosztát baja is, bár én is ha lassabban megyek kicsit visszaesik de kb. 1 egységnyit csak!
bliznight
#5696
2013. január 18. 21:28
Többet kéne tudnia , de nem tudom mi tévő legyek....140-től mintha elgyengülne....
szifon01
#5695
2013. január 18. 21:21
Hát pedig még forognia kéne
Az én váltóm rövidebb ezért 4ezret forog 2kilónál ami a vége
Tiednek többet kéne tudni
bliznight
#5694
2013. január 18. 21:16
Nyáron is ennyit ment sajnos...
bliznight
#5693
2013. január 18. 21:16
Átnézték az összes értéket probálták menetközben és minden határértéken belül van , a motor 3 ezret forog kb olyankor.
bexi1
#5692
2013. január 18. 21:13
Légtömegmérő értéken belül van?

bexi1
#5691
2013. január 18. 21:12
Semmi baja, az összes Pd ilyen hidegben....
szifon01
#5690
2013. január 18. 21:11
És ennél a sebességnél mennyit forog a motor??
bliznight
#5689
2013. január 18. 21:02
Sziasztok, segítséggel szeretnék fordulni hozzátok , van egy 4 es golfom 1.9pdtdi motorral szerelt AJM motorkodú 115 lovas 6 sebességes és a végsebessége 175km/h csak :( fölrakták gépre és minden jó elvileg porlasztó jó nem füstöl a kocsi nemtudni mi lehet a baja , szerintetek?köszönöm előre is ..
szeta86
#5688
2013. január 04. 18:39
Kedves Fórumozók!

Két hónapja vettem egy I-es Fabia-t, 1,9PDTDI motoros. Úgyhogy még gyakorlatilag ismerkedünk:), illetve műszaki ismereteim egyáltalán nincs, ezért kérem a segítségeteket.

A tünet a következő durván -3, -4, -5 foknál (ha ennél melegebb van, minden jól működik):

Bemelegszik a motor, megyek országúton, a vízhőfokmérő normális állapotot mutat. Beérek lakott területre, tartom az 50-et és egy 2-3 perc múlva látom, hogy a vízhőfok hőmérséklete a esik vissza.
Ha városból kiérek és felgyorsítok, akkor megint minden oké.

Ez mitől lehet, termosztáthiba? Van valakinek tapasztalata?

Sajnos ezekkel a modern motorokkal nincs tapasztalatom, régebbi autóm volt korábban.

Válaszotokat előre is köszönöm!

üdv.
Edemson
#5687
2012. november 28. 16:15
3 éve vettem 67000km-el most van benne 140.000 1 éve van felpöckölve de azóta sincs vele semmi bajom,csak ajánlani tudom véleményem szerint a legjobb PD konstrukció az ARL
apollo3
#5686
2012. november 28. 15:40
Inkább egy rendes chippet írass bele sztem
apollo3
#5685
2012. november 28. 15:39
apollo3
#5684
2012. november 28. 15:37
Nekem egy nyitott cső megy végig kb, a gyári méretű rendszer (50-es) végén felbővül 60-ra majd 70-es vég, baromi jól szól gyári turbóval is!
Ati D
#5683
2012. november 17. 17:38
Nagyon jók, nekem az van eddig bírja pedig 5900et forog és 2,8baron használom
Dzsinn
#5682
2012. november 15. 19:39
150 Ps motorokról vki bármit? ARL..
kicsi78
#5681
2012. november 15. 19:33
erről nemtudok havernak is ez volt a baja 2000pdtdi audi á 3 meg kell kérdezni hátha
FlexWhee
#5680
2012. november 15. 19:29
Erről tudok de ez csak a Bosch rendszerre igaz elvileg, az enyém meg siemens, tehát nem javítható szoftveresen.
kicsi78
#5679
2012. november 15. 19:25
A hiba javítása szoftveresen:

A hiba egyszerűen javítható szoftveresen, szervízcsatlakozón keresztül.
Kiolvasás és a megfelelő adatok módosítása után az autó tökéletesen
indul minden motorhőmérséklet tartományban bármiféle megbontás, vagy külön alkatrész beszerelése nélkül.
A javítás kérhető chiptuninggal vagy anélkül:
A chiptuning ára magában foglalja az esetleges javítást (ha szükséges)
Chiptuning nélküli javításról részletek az árak menü alatt!
FlexWhee
#5678
2012. november 15. 18:49
Találkozott már valaki olyannal , hogy a 2.0 PDTDI reggel hidegen jól indul, melegen viszont elég sokat teker és csak kisebb nagyobb(mikor hogy) rángatózással indul el. Lehet PD elem(?), de ezek 3 hónapja cserélve már nálam garanciában (ha tényleg mindet kicserélték).
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Összesen 6317 találat 316 oldalon