1.9 TDI (90LE) tuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
1.9 TDI (90LE) tuning

Turbó csere nélkül mit lehet kihozni a 90le-s tdi-böl, elektromos adagolóval (nem akarok mechanikusat)

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
tomitam
#1469
2011. november 23. 08:35
Szami.
17ker.
Privátba elküldöm a számát
Krisz-Glx
#1468
2011. november 23. 08:32
Sziasztok! adagolóval kapcsoltban ha tudnátok pest környékén valami nromális hozzá értő adagoló szerelőt akkor írjátok meg nekem légyszíves Tömítés szett cserés valószínű az enyém 1.9td citroen
tomika-123
#1467
2011. november 13. 20:44
hasonó problémám volt légtömegmérő volt a probléma
radics1
#1466
2011. október 30. 19:53
Sziasztok,

van egy olyan hibajelenség 1Z tdi-n,hogy normál 1 bar helyett felmegy a nyomás 1.2-1.5 barig is akár,onnan ejti vissza hirtelen és ingadozik 0.7-1.0 között amíg padlózom.

Megnéztem a vákuumcsöveket,némi olaj volt az ecu felé menőben,de kifújás után is ugyanez a jelenség.

Turbónyomás szabályzó lehetne,de valamennyire mégiscsak működik,különben nem dobálná. Hibakód semmi,letiltani se tilt.
Cegi-01
#1465
2011. október 20. 20:33
Hali
Bocsánat a nem ide tartozó kérdésért.Nem tud valaki segiteni hogy hol találok golf 4 be fűtő kapcsolót??
Előre is köszönöm szépen.
szunyog80
#1464
2011. október 09. 16:41
Hello!

Lenne még egy kérdésem.Mi a különbség két tandenpumpa között?? Ha a számsorozatuk megegyezik de az utolsó betű az nem.Mit takar az N és mit az E?? Valami nyomásfokozatot???
szunyog80
#1463
2011. október 07. 15:44
A képet nem sikerült elsőre :-))
szunyog80
#1462
2011. október 07. 15:43
Helo!
A motorterem igy néz ki.Amit bekarikáztam abból mennek a vákumcsövek 2db a turbohoz 2EGR szelephez, egy a légszürőbe egy a légszürőház után a szívócsőbe..Meg még nem tom igy hirtelen hova.
jettacl
#1461
2011. október 07. 10:37
Ha 1.4pd akkor te a vákumelosztórol beszélsz annak van sok csöve.
Én nem arra gondoltam hanem van egy
lemez amin 3db szelep található 2db 2csöves és 1db 3 csöves. Ezek a polon a fékrásegítő felett szoktak lenni. a 2csöves az egr és a leállítószelepet vezérli. A 3csöves pedig a turbo hoz megy.
Neked a 3csövest kellene megnézned.
szunyog80
#1460
2011. október 06. 17:09
Hello!!

Nem a három csöves változat hanem összesen 7 db vákumcső megy bele.Ezt a fajtát is ki lehet tisztítani féktisztítóval??A csőbe meg a szelepbe is fújjak féktisztítót???
jettacl
#1459
2011. október 06. 13:35
A nyomásszabályzód 3csöves? Ha igen akkor egy vákum bekötés egy turbonyomás bekötés és a harmadik pedig a labdára megy. Nyomásértéket nem tudsz mérni. Ez egy elektromágneses szelep amibe a turbonyomás csőből kis mennyiségű olaj jut be és tönkreteszi. Szedd le és féktisztítóval takarítsd ki. Egyébként Wag-Com progival
élő adatokból lehet látni, hogy jót szabályoz e vagy nem. Üdv
szunyog80
#1458
2011. október 06. 10:29
Hello!!

Valaki nem tudná megmondani hogy a nyomásszabályozó szelepbe milyen nyomásártékeknek kell lennie fordulatszám függvényébe??? Elöre is köszi
szunyog80
#1457
2011. október 04. 21:24
A nyomásszabályzó labdát megnéztem szépen mozog már igen apro nyomásra.Holnap megpróbálom megmérni a vákumvezérlő dobozból kijövő nyomás értékét.Hogy egyáltalán a csere alkatrész jó e.
davidsz
#1455
2011. október 04. 16:34
Ennél a résznél kell elvinni egy hozzáértő szerelőhöz.
szunyog80
#1454
2011. október 04. 16:21
A nyomásszabályzó labdára egyáltalán hány bár nyomás megy???Hogy kell kimérni??Mechanikus órával???
szunyog80
#1453
2011. október 04. 16:11
A nyomásszabályzó labdát, hogy kell kimérni vagy megnézni hogy dolgozik e???
szunyog80
#1452
2011. október 04. 16:10
Hát nem mentünk sokat, de valahogy meg kellet mérni.
davidsz
#1451
2011. október 04. 15:57
Jelen helyzetre nem megoldás a kocsikázás közbeni diagnosztika. Túltöltéssel kocsikázni = turbó, motor halála.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Összesen 1790 találat 90 oldalon