1.9 TDI (90LE) tuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
1.9 TDI (90LE) tuning

Turbó csere nélkül mit lehet kihozni a 90le-s tdi-böl, elektromos adagolóval (nem akarok mechanikusat)

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
davidsz
#1450
2011. október 04. 15:57
A nyomásszabályzó labdát meg kell nézni, hogy dolgozik vagy sem. Az egész szabályzó ágat végig kell nézni, mérni.
davidsz
#1449
2011. október 04. 15:55
Az AMF kódos 1.4 PD az nem változógeós.
szunyog80
#1448
2011. október 04. 15:47
Hello!!

Pedig nem változógeometriás turbo van rajta.Leszedtem a turbot negnéztem és csak egy megkerülő ág van rajta.Gépre kötve autóztunk, néztük a légmennyiség merőt.Azt mondta a szerelő hogy az jó, viszont túl magas a turbonyomásom (2,5bar fölött volt).Azt mondta hogy a megkerülő ág nem nyit ki mivel visszakéne hogy essen a nyomás 2,2-2,3 bár közé.De a nyomásszabályzó szelep ki lett cserélve egy másikra tehát az is jó.Ilyenkor mi lehet a probléma????Nem jó a MAP szenzor??? Nem jó adatot méér???
MatteGolf
#1447
2011. október 04. 13:12
pedig az változó geometriás! beálltak a lapátok és a túl nagy turbónyomás miatt letilt az elektronika!
Masterdriv
#1446
2011. október 04. 12:57
A szívócsőben összesen egy légtömegmérő van.. legjobb tudomásom szerint.. bár nem tom , gyárinál , hoyg is van ez..
szunyog80
#1445
2011. október 04. 12:30
Hello!
Nem változógeometriás a turbom.Tehát nem ragadhat be, legalább is szerintem.
Norbi G.
#1444
2011. október 04. 11:38
Hali! Ez pedig a túl nagy nyomás,mágnes szelep hibát adja! Még a geometria leragadása lehet a baj....
szunyog80
#1443
2011. október 03. 21:16
Hello!!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.Van egy vw polo 1.4 pdtdi-m (2003-as motorkód:AMF).A hibajelenségem az hogy ha hegynek fölfelé megyek vagy épp elözök akkor a motort vészüzemmódba vágja,de nem mindi.Elözéskor igen kellemetlen dolog.Ha leállítom a motort és ujrainditom semmi baja.Sikerült hibakódot kiolvasni (17965) Túl magas szívócsőnyomás. A turbot megnéztem szép tiszta a bay-bass ág szépen könnyedén jár.A mágnesszelep(vákumvezérlő doboz) kaptam kölcsön, ugyanugy csinálja a galibát tehát ez ki kizárva.Az lenne a kérdésem hogy mi lehet a gond???? MAP senzor vagy a MAF senzor??
Segítséget előre is köszi
Norbi G.
#1442
2011. szeptember 28. 10:43
tomika-123
#1441
2011. szeptember 27. 19:14
nah prob megoldva... olajspray-el agyonfujkáltam azt a szerkezetet.. amibe a 2 bowden csatlakozik bele :D mostmár olyan mint a vaj ;)
Norbi G.
#1440
2011. szeptember 27. 13:17
Hozzáértőnek nem nevezném magam,nekem csak a váltó meg a váltókar közötti felfogatás szokott szétugrani...nem bírja a póvert...
tomika-123
#1439
2011. szeptember 26. 20:47
hello, gondoltam én mindenre, csak ugy voltam vele, hogy megkérdezem a jobban hozzá értőket a dologról.. infót gyüjtök és szépen sorban végigmegyek az összes lehetséges hibán. :) És köszi a választ
Norbi G.
#1438
2011. szeptember 26. 11:56
Hali! Szinkron gyűrű problémára nem gondoltál ?
Vagy mivel bovdenes ,és van lehetőséged, állj aknára, és nézd meg nem akad-e valamibe bele,mikor 5-be rakod. (értelem szerűen 2 ember kell hozzá! 1 vált,1 nézi alul)
tomika-123
#1437
2011. szeptember 24. 11:20
hello, bowdenes váltó problémáim vannak... nagyon nehezen veszi a sebességeket, meg kell rángatni a váltót h "bekattanjon" az 5. olyan mintha meg lenne szorulva... valaki tud vmi megoldást v h mi lehet a baja? köszi elöre is
Norbi G.
#1436
2011. szeptember 23. 15:14
Szia! Ha jól okoskodom akkor a turbód kompresszor oldalának kellene felül lennie (tehát a turbó a motor mögül látható,nincs eldugva ) úgy tudjátok megcsinálni a hozzávaló csövezést. Sz.tem ahhoz nem fog illeszkedni a gyári kipuff sem.
-T-Boy-
#1435
2011. szeptember 23. 10:55
bocsika nem 11 es hanem 10*3,1 es adagol
-T-Boy-
#1434
2011. szeptember 23. 10:45
Sziasztok ! Nemrég vettem egy Vento TDi-t z s motorral. Mechanikus adagoló van rajt, 11 es elemmel , 502 es csúcsok, viszont a gyári turbó. tegnap szereztem egy gt20 as turbót, és arról kellene nekem infó, vagy fénykép, hogy hogyan tudjuk ezt feltenni. Tudom, hogy megoldható mert elég sok tdi futkorászik gt20 al. Válaszokat előre is köszönöm !!
Norbi G.
#1433
2011. szeptember 21. 11:11
tomitam
#1432
2011. szeptember 19. 19:44

Ha egy normális mehanikus adagolót összerakat az ember szinte örök
Sajnos szerintem 1 kezemen megszámolom kibe bíznék meg az országban
tomika-123
#1431
2011. szeptember 17. 20:51
Üdv, meglett a probléma, a légtömegmérő volt a hibás... cseréltük és jobb mint volt... 1.7-1.8 körül fúj.. eddig 1.5-öt tolt... köszönöm a tippeket/válaszokat! :)
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Összesen 1790 találat 90 oldalon