300+ lóerős autók topicja

Témakör: Tuning
aktuális téma
300+ lóerős autók topicja

Technikai infó,stb.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7
TOMIIIka
#117
2011. január 17. 16:17
sziasztok! segítségeteket szeretném kérni.....
van egy 1z-s motorom a turbó egy pdtdi-ből van rajta aminek a belseje tehát a lapátok stb audi 3.0 noss ez 6hengeres..... a gondom a következő a turbónyomás leesik váltáskor 0.5bar-ra ami sztem kevés és innen feltornázni nem túl jó. és olyat is mutatott az elején h 2500-2800 begin_of_the_skype_highlighting 2500-2800 end_of_the_skype_highlighting nál leejtette magától a nyomást addig tolt mint a hülye és onnan semmi. szval mi lehet a gond oka? én arra gyanakszom h a melegrészt kellene leszűkíteni???????:S remélem ti tudtok segíteni.előre is köszi
radics1
#116
2010. december 21. 11:21
Sose lehet tudni,ez nem lúzerség kérdése.lehet úgy vannak vele gyári jó volt,akkor ennek se kell szűkítő.

2 év nem sok,bár kérdés mire volt használva.
laller1800
#115
2010. december 21. 11:19
hát ennyire nem lúzerek sztem ha már ilyet raksz fel csak tudod mit csinálsz amugy meg nem egyből hullanak le eggyyik sem hullott még le csak füstölgetnek meg lógnak 2 év után
radics1
#114
2010. december 21. 11:12
Használtak szűkítőt az ismerőseid? Illetve használja valaki?

Nekem pár sima T3 lehullott még süldő koromban,mert nem volt szűkítés,és az 5-6 bar kinyomta a tömítéseket egy idő után.
laller1800
#113
2010. december 21. 11:07
azt nem tudom más hogy instalálja a dolgokat ,és hát igaz ebből lehet nem kell levonni konzekvenciát ha golyóst vennék inkább tneticset abból is mindene vastagabb valahogy profibbnak tünik mondjuk az ára is profibb
laller1800
#112
2010. december 21. 11:05
laller1800
#111
2010. december 21. 11:04
csak a nyomaték hullik el a ps menne tovább is én a vez tengelyekre gondolok igaz a turbo is inkább magas fordulaton üzemel rendesen jelen konfignél ez egy
radics1
#110
2010. december 21. 10:22
Bocs,nem olvastam vissza,mire írtad

Golyósnak alig kell olaj.MOndjuk az lehet megviseli,ha szűkítő nélkül kapja az 5-6 barokat.

GT-nek valami 1,3mm-es szűkítőt kell használni elvileg.
radics1
#109
2010. december 21. 10:17
Azt írta új.

Sztem nincs itt semmi hiba,ez a motor ilyen fordulaton ekkora nyomatékot képes előállítani.A kisebb turbóval lesz lejjebb is nyomaték (ennél nagyobb),a teljesítmény kb hasonló lesz.
_tRebroN_
#108
2010. december 21. 10:05
Lehet nem a turbó hibája hogy elhullik nem lehet?
radics1
#106
2010. december 21. 09:33
laller1800
#102
2010. december 19. 16:22
hát majd elválik elvileg ennek mások a lapátai és kissebb a kopresszorháza is másik széria pl a tneticses milyen turbót rakjak rá ha igy meg ugy akarom használni linken ez volt a legideálisabb szerintük majd kiderül
laller1800
#100
2010. december 19. 16:18
elküldöm pr ben
radics1
#99
2010. december 19. 16:04
Ez így nem túl jó combo. Inkább kisebb kompresszort tettél volna rá.Most majd ugyanazon a nyomáson kisebb lesz a teljesítmény.Esetleg surge-ölni is fog.
laller1800
#98
2010. december 19. 15:56
pontosabban a mostani 57 es a turbina lett kissebb eggyel ar maradt 63
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7
Összesen 137 találat 7 oldalon