Állítható futóművek

Témakör: Tuning
aktuális téma
Állítható futóművek

Most fogom megvásárolni életem első állítható futóművét, és nem igazán van tapasztalatom a dologgal kapcsolatban. Ezért szeretném, hogy sgítsetek ha tudtok. 1. Kell e szélesíteni a sárvédőíveket? Ill. lehet e úgy, hogy a fényezés ne sérüljön? 2. Hol lehet beszereltetni? (Németországból rendelem) 3. Marad komfort érzet, ill. mennyire befolyásolja pozitívan az úttartást? 4. Ha leültetem a kocsit 10cm-rel fogom még tudni nap mint nap használni? (mélygarázsok, úthibák, szóval ismeritek a Magyar úthálózatot) Ha tudto segítsetek lszi! Kösssszzzz

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5
Yasec
#79
2004. november 12. 19:06
Basszus, írtam egy hosszú választ, erre "nem vagy beloginolva", és akkor már annyi az egésznek!
KACSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ez igazságtalanság!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Peti1
#78
2004. november 12. 18:27
Mivel a gyári gátlónak kevesebb hely marad a rövidebb rugók miatt!
Akkor ez is balesetveszélyes nem?
Peti1
#77
2004. november 12. 18:22
Véleményed szerint akkor most az én autóm ültetése baleset veszélyes ill. túl sok?
Ezek szerint szerinted az sem jó megoldás ha valaki a gyári gátlókhoz berak egy ültető rugó szettet!
HPS
#76
2004. november 12. 18:18
Ugy hogy akkorra kicserélik a parasztok...
Az uton kéne az ilyeneket lekapni...
Yasec
#75
2004. november 12. 18:17
Igen, azoknak lett kitalálva, és soha nem azért, hogy egy gépet ily módon "megfektessenek", hanem hogy az autó jó súlyelosztással bírjon!
Ugyanis egy állítható futóművet kerekenkénti mérleggel lehet beállítani, azaz a jobb és bal oldal közötti súlyokat tudod vele elosztani. Na ezért menetes!
Ha pl. az anyós oldali kerekét eltolja fékezésnél a gép, ha egyedül ülsz benne, akkor a mögötted lévő keréknél kell "felnyomni" a telót! Ezeknek aztán tényleg van jelentősségük, ez már tényleg tuning! Ki tudod hozni a fékrendszeredből a maximumot!
Pusztán az ültetés nem igényelne fokozatmentes állítást.
De sajna nagyon sokan nem értenek ezekhez a cuccokhoz, és csak eltekerik valahová, legtöbbször a legalacsonyabb végállásra.
Igazad van, elmeroggyant volt az a Fritz, és mindenki, aki ezt a dolgot ész nélkül csinálja!
Vagy hát csinálja bárki, és rakja ki utána a kertjébe dísznek!
DE ne a forgalomba kavarjanak ilyen szerkezetek, mert az szerintem egy kissé felelőtlen!
Miből gondolod, hogy nálad minden rendben lesz?
Értesz te a futóművekhez?
Mert én még nem, csak tanulgatom, de nem vékony a könyv, ami erről szól!
Nem árt néha egy kis alázat az ismeretlen dolgokkal szembe, nem?
Peti1
#74
2004. november 12. 18:14
Így van a rugó kókányolás eszembe sem jutott!!
Ezek az autók akkor, hogy mennek át a vizsgán???
Ha az én TÜV által bevizsgált Gewindémbe beleköthetnek?
HPS
#73
2004. november 12. 18:10
Sziasztok!
Hát nem tom,nem akarom petit védeni, de suerintetek az sokkal jobb ha a paraszt nekiáll elflexelni a gyári rugot és meneteket vág el belőle? Azt bezzeg a KPM-es nem b@szogatja,meg a rendör se...aki meg normálisan csinálja az meg fizet...
Peti1
#71
2004. november 12. 18:00
Véleményem szerint ezek a futóművek a pályaversenyautók ill. rallyautók számára lettek kitalálva!
De aztán jött valami elmeroggyant fricc aki rájött, hogy egy ilyen futóművel akár földig lehet ültetni egy autót!
Yasec
#69
2004. november 12. 17:58
Peti, biztos elsiklottál a kérdésem felett, pedig most már nagyon érdekelne a válaszod erre a kérdésemre:

Tényleg, szerinted miért keletkeztek egyáltalán az állítható futóművek? (azaz amelyek szárán a rugó bázisfelületét fokozatmentesen lehet állítani)
Várom válaszod!
ati_TDI
#68
2004. november 12. 15:40
peti csak nem érted, nem szabad többet ültetni. a bilstein nem találkozós autókhoz csinálja ezeket hanem versenyre....
abba már bele sem fogok hogy mi a különbség egy sima ültetőrugó és egy komplett futómű között...
Peti1
#67
2004. november 12. 14:48
55 MM-ES ÜLTETÉSHEZ MINEK gEWINDE???
HISZEN AZ EGY BATYU PÉNZBE KERÜL ÉS ENNYI ÜLTETÉST 30000 FT-ÉRT 4 RUGÓVAL IS EL LEHET ÉRNI!

ÉS ÉN NEM ÉRZEM ÚGY HOGY AZ ÉN AUTÓM EGY POTENCIÁLIS VESZÉLYFORRÁS LENNE AZ UTAKON!!
ati_TDI
#66
2004. november 12. 14:47
peti ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz, felőlem be is csaphatod a fizika törvényeit..:
Peti1
#65
2004. november 12. 14:38
Én nem érzek semmiféle instabilitást!
ati_TDI
#64
2004. november 12. 13:47
Szimpatikus a hozzáállásod a kérdéshez, ugyanezt érzem én is az autómmal kapcsolatban.
A Bilstein gewinde szett is csak 55mmig állitható, pedig léteznek 100mmesek is, de ha a lengőkar tul negatív irányba dől a kocsi instabil lesz..
Yasec
#63
2004. november 12. 12:40
Én inkább műszaki embernek vallom magam, és naggyon szeretem, ha az autóm működik is, mitöbb: a lehető legjobban!
Nem tud örömmel tölteni egy olyan dolog, ami esetleg szépen néz ki (bár ez éppen szubjektív), de egyszerűen nem úgy működik, ahogyan kéne. (ez viszont erősen objektív)
Természetesen a te döntésed, ameddig tényleg másokat nem veszélyeztetsz vele!

Én csak ledöbbentem, hogy egy ilyen oldalon valaki ennyire radikálisan ragaszkodjon egy tutira rossz megoldáshoz!
Peti1
#62
2004. november 12. 12:19
Tudom, hogy rengeteg ellenérv szól az ültetés ellen, de nekem akkor is így tetszik aza autóm!! És még fog lejjebb is menni!

ave.fw.hu
#61
2004. november 12. 00:38
>"Szerinted egy TÜV által bevizsgált Supersport futóművel ilyen gondok lennének???

Ha rossz lenne ill. nem lenne használható akkor minek gyártanák??"

Mert megveszik, ezaltal profitra tesz szert a gyarto, meg a forgalmazo.
Isti 206
#60
2004. november 11. 21:11
Egy kis segítségre lenne szükségem: 206-os hátsó futómű rugóját kéne keményíteni. Tud valaki tippet adni?
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
1 2 3 4 5
Összesen 99 találat 5 oldalon
-->