E85-ös üzemanyag
aktuális téma

AZ E85 AJÁNLOTT ÁRÁRÓL MINDENKINEK!PRÓBÁLJÁTOK AZOKAT A KUTAKAT HASZNÁLNI AHOL AZ AJÁNLOTT ÁR VAN,ÍGY RÁKÉNYSZERÍTVE A TÖBBI HASZONLESŐ KÖCSÖ..ÖT,HOGY CSÖKKENTSÉK AZ ÁRAT!!!
MEGNYITOTTÁK A 400. ETANOL KÚTAT!!!!EURÓPA ÉLVONALÁBAN VAGYUNK!
E85BLOG A NETEN
ETANOL BLOG(ÉRDEMES ELOLVASNI SOK INFO)

E85CLUB:
AZOKNAK AKIK TÉNYLEG TENNÉNEK AZ ÜGY ÉRDEKÉBEN
OLVASSÁTOK EL!
Miben más a gyári piás gép
ENERGIA HATÉKONYABB LESZ A BIOÜZEMANYAG GYÁRTÁS
Minden Bioetanol iránt érdeklődő figyelmébe ajánlom.
megtörtént a bioetanol szövetség kérdőívének kiértékelése
E85 CLUB A FACEBOOK-on!küld el ismerőseidnek is!
A BENZIN ÉS A DÍZEL ISTENÍTÉSÉT NEM TŰRJÜK!
AZ ETANOL FIKÁZÁSÁT NEM TŰRJÜK!
Törlésre kerülnek a "megette az index búrámat az etanol" TARTALMÚ kommentekkel!
BY:WINY
BY:E85CLUB
MEGNYITOTTÁK A 400. ETANOL KÚTAT!!!!EURÓPA ÉLVONALÁBAN VAGYUNK!
E85BLOG A NETEN
ETANOL BLOG(ÉRDEMES ELOLVASNI SOK INFO)

E85CLUB:
AZOKNAK AKIK TÉNYLEG TENNÉNEK AZ ÜGY ÉRDEKÉBEN
OLVASSÁTOK EL!
Miben más a gyári piás gép
ENERGIA HATÉKONYABB LESZ A BIOÜZEMANYAG GYÁRTÁS
Minden Bioetanol iránt érdeklődő figyelmébe ajánlom.
megtörtént a bioetanol szövetség kérdőívének kiértékelése
E85 CLUB A FACEBOOK-on!küld el ismerőseidnek is!
A BENZIN ÉS A DÍZEL ISTENÍTÉSÉT NEM TŰRJÜK!
AZ ETANOL FIKÁZÁSÁT NEM TŰRJÜK!
Törlésre kerülnek a "megette az index búrámat az etanol" TARTALMÚ kommentekkel!
BY:WINY
BY:E85CLUB


Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Igényeltem egyet én is 

Nekem a legnagyobb bajom azzal van, hogy rettentően változik kútról-kútra az etanol minősége
Nemrég jártam Szálkán(ez Kazincbarcikától 355km-re van) Elindultam jó miskolci cefrével(rakottan, futóval és nyomtam is neki): figyasztás kb 11l, szépen muzsikált a motor. Aztán takoltam Gyöngyösön(agip) fogyasztás 15l, alapjárat eltűnt...
A következő Dunaföldvár(magán) fogysztás 16l, alapjárat nyema, majd hazafelé megint földvár(agip, a másikra többé nem megyek...) fogyasztás 14l, alapjárat semmi. Majd végül Hort(magán) fogyasztás 12-13l és visszajött az alapjárat. Egy hét elteltével újra Miskolc és láss csodát:visszaállt minden a régi kerékvágásba....
Persze a motorhoz, karbihoz nem nyúltam, szervi baj nem volt.
Az összes kukacom kivan ezekkel a rühes kutakkal



Nemrég jártam Szálkán(ez Kazincbarcikától 355km-re van) Elindultam jó miskolci cefrével(rakottan, futóval és nyomtam is neki): figyasztás kb 11l, szépen muzsikált a motor. Aztán takoltam Gyöngyösön(agip) fogyasztás 15l, alapjárat eltűnt...
A következő Dunaföldvár(magán) fogysztás 16l, alapjárat nyema, majd hazafelé megint földvár(agip, a másikra többé nem megyek...) fogyasztás 14l, alapjárat semmi. Majd végül Hort(magán) fogyasztás 12-13l és visszajött az alapjárat. Egy hét elteltével újra Miskolc és láss csodát:visszaállt minden a régi kerékvágásba....
Persze a motorhoz, karbihoz nem nyúltam, szervi baj nem volt.
Az összes kukacom kivan ezekkel a rühes kutakkal



F*sz ki van, még mindig csak szájopn át tanklolom az etanolt
. Remélhetlőg a héten már talán lesz előrelépés

Nah megjött a Forensis kártyám. Ezentúl -8Ft az etanol árából az agip kutakon 

aki olcsót akar az LPG vel jár.Igaz azt is le lehet jelszavazni.Ezért kell keverőfejes rendszer.
És akinek drága az gyűjtsön még?
VEMS esetén erre ott az LCD.
A MoTeC pl. meg pont úgy tudja ahogy írod.
De az egy itthoni átlag komplett project ára,autóstul,mindenestül.
Nekem még egyetlen ember sem panaszkodott komolyan emiatt (csak olyan aki nyiltan másolni akart) akinek meg nem tetszik választ mást.
A MoTeC pl. meg pont úgy tudja ahogy írod.
De az egy itthoni átlag komplett project ára,autóstul,mindenestül.
Nekem még egyetlen ember sem panaszkodott komolyan emiatt (csak olyan aki nyiltan másolni akart) akinek meg nem tetszik választ mást.
tudom,hogy épült a motor

De azert biztos meg lehetne ugy is csinalni, hogy egy gyors hibajavitashoz a juzer is lat kivalasztott eloadatokat -a kijelzon felul-, hogy mi a rak a baj hirtelen egy netbook-rol rasasaolva vhol halalfaszan 120km-re a programozotol, es csak azok a szupertitkos tablak vannak lepasswordozva.
Egeszen veletlenul 5 hengeres blokk a 2.0 20v HGT Bravo / Coupe Turbo is, meg 2.4 20v Stilo Abarth is. Meg a videon is veletlenul pont ez lathato
A tobbit a fantaziadra bizom.
A Bravo/Brava/Marea bode/padlolemez eleve fel van keszitve az 5 hengeres motorra, mert a Brava kivetelevel mindketto masikban is van 2.0 20v 5cyl motor braziliaban Marea Weekend 2.0 20v Turbo is van belole, az eleje meg kopptokugyanaz mind3-nak
2.0 20v (1998ccm): 82x75.7
2.4 20v (2446ccm): 83x90.4
Kivulrol az a motor fizikailag pont ugyanakkora, hiaba nagyobb ccm-s belul.
Van belole 2.4-s dizel is (2387ccm), 82x90.4
Nem varialnak am sokat a gyartok ezekkel annyira, mert igy óccsóbb nekik egyet tobbfelekeppen is eladni.
A tobbit a fantaziadra bizom.
A Bravo/Brava/Marea bode/padlolemez eleve fel van keszitve az 5 hengeres motorra, mert a Brava kivetelevel mindketto masikban is van 2.0 20v 5cyl motor braziliaban Marea Weekend 2.0 20v Turbo is van belole, az eleje meg kopptokugyanaz mind3-nak
2.0 20v (1998ccm): 82x75.7
2.4 20v (2446ccm): 83x90.4
Kivulrol az a motor fizikailag pont ugyanakkora, hiaba nagyobb ccm-s belul.
Van belole 2.4-s dizel is (2387ccm), 82x90.4
Nem varialnak am sokat a gyartok ezekkel annyira, mert igy óccsóbb nekik egyet tobbfelekeppen is eladni.
azért itt nem ilyen egyszerű átépítésről van szó
a 2.0 20v blokkból épített 2.4 20vt-t


a 2.0 20v blokkból épített 2.4 20vt-t

hát persze...
még jó hogy én már olyannal is beszéltem aki mondjuk megcsinálta.S beindítottuk.S beindult.S megy.
Na mind1.Ja és etanol 85-tel.Még mielőtt ez is offtopikká válna.
még jó hogy én már olyannal is beszéltem aki mondjuk megcsinálta.S beindítottuk.S beindult.S megy.
Na mind1.Ja és etanol 85-tel.Még mielőtt ez is offtopikká válna.
Hat ez eleg titokzatosnak tunik, csak attol fug kinek...
Fiat vonalon van amiben van gyarilag 2.4 20v, sokat gondolkodni nem is kell hozza miben volt.A Google 2sec alatt megmondja kb.
A blokk maga meg HGT-kent szerepelt egyebkent is ebben a bodeban
Annyira meg nem szoktak varialni, hogy egy korabban mar az adott bodeba befero motor ne ferne be kesobb is, foleg ha a fotengely lokete a valtozas a ujabb nagyobb ccm-s blokkban, ettol kivulrol, fizikailag a merete nem valtozik semmit.



Fiat vonalon van amiben van gyarilag 2.4 20v, sokat gondolkodni nem is kell hozza miben volt.A Google 2sec alatt megmondja kb.
A blokk maga meg HGT-kent szerepelt egyebkent is ebben a bodeban
Annyira meg nem szoktak varialni, hogy egy korabban mar az adott bodeba befero motor ne ferne be kesobb is, foleg ha a fotengely lokete a valtozas a ujabb nagyobb ccm-s blokkban, ettol kivulrol, fizikailag a merete nem valtozik semmit.



az ugyanaz a kocsi
e85 audi 20vt 525hp
kicsit sokat kell teljesítenie a versenyeken
e85 audi 20vt 525hp
kicsit sokat kell teljesítenie a versenyeken
egyenlőre csak érdeklődök,stabil 240ló lenne a cél,több nem kell

döntöttem,nem lesz vizes cooler
Ja akartam ajánlani a kappán,de megelőztél,kérj bele vízbefecsit is!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!