E85-ös üzemanyag

Témakör: Tuning
aktuális téma
E85-ös üzemanyag
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
hegyi
#8235
2011. július 13. 10:44
PN
#8234
2011. július 13. 10:40
30 nap mulva.....így hangzott az info kb 1 hete....
Luee Jr.
#8233
2011. július 13. 10:30
Hali!

Mikortól lép életbe a rohadt elmebeteg kormány jövedéki adója az E85 nél????
Freddie
#8232
2011. július 12. 20:50
Ne feledd, anno, mikor ezt az autót tervezték az volt a cél, hogy egy minél egyszerűbb, házilag javítható(nem volt kellő szerelőbázis), megbízható és olcsó járművet alkossanak. Úgy érzem, ez tökéletesen sikerült
winy
#8231
2011. július 12. 18:52
A fogyasztásra én is kíváncsi leszek.Tervben van az etanolos kétütemű bio gép.Meglátjuk mit sikerül alkotni vele.
radics1
#8230
2011. július 12. 18:44
A hatásfok nem nagyobb azért,mert minden fordulatra van egy munkafolyamat.Az a fajlagos teljesítményét tudná növelni. Olcsó,de ha akarsz egy átlagos 70 lovas 2t autót,nézd meg mekkora lesz a fogyasztás.A nyomatékról nem is beszélve.
winy
#8229
2011. július 12. 18:39
De amúgy tényleg nem ártana ott is vezérelni
winy
#8228
2011. július 12. 18:39
Meg egyszerű és olcsó előállítási költség.A hatásfok nézőpont kérdése is lehet hisz nem minden negyedik ütemre jut egy hasznos munka folyamat,hanem minden másodikra.

De egyet értek,hogy a legnagyobb baj az ,hogy környezet szennyező.Csinálhatnának már valamilyen rohadt olajat ami jó is és lebomlik rendesen.
radics1
#8227
2011. július 12. 18:32
Ezt ne vedd sértésnek,de kb ez az igazság.
radics1
#8226
2011. július 12. 18:25
Az aztán jó:szar hatásfok,hatalmas fogyasztás a teljesítményhez mérve,környezetszennyező,stb.

Ott is kellene vezérelni a gyújtást,csak a te gépednél leszartak mindent,csak menjen.
Freddie
#8225
2011. július 11. 00:17
Ezért jó a kis köbcentis kétütemű: nem kell foglalkzni a gyújtásvezérléssel
radics1
#8224
2011. július 08. 13:26
gyújtástábla,de csak részleteiben.

Az USA 91 benzin az itteni 95.
radics1
#8223
2011. július 08. 13:22
Sztem jó a sima benzines is. Úgyis megszokja az ember,14.7 az a lambda 1 lejjebb dús,feljebb szegény.A számokon meg látod,h mennyire. Ugyanazokat az afr targeteket szoktam használni szinte mindkét üa.-hoz,E85 lehet kicsit szegényebb.
winy
#8222
2011. július 08. 13:22
Ezen mit látunk?
winy
#8221
2011. július 08. 13:21
winy
#8220
2011. július 08. 13:20
radics1
#8219
2011. július 08. 13:19
Elírtam, AFR air to fuel,szóval KG levegő/Kg benzin.
winy
#8218
2011. július 08. 13:19
radics1
#8217
2011. július 08. 13:17
Ebben a táblában a lambda érték amit kérdezel (0,66 stb),az a benzinhez képest.

Lambda 1 akkor van amikor sztökiometrikus (kémiailag helyes) az égés. Ez benzinnél is 1 meg etanolnál is.

Amit ilyenkor látsz egy afr mérőn,teljesen ugyanaz,mint benzinnél. 14.7 lesz ha sztökiometrikus,nem 9.7.

A műszer lambdát mér,csak benzines szorzóval mutatja. Ha át lehetne állítani a kijelzőt e85-re,akkor lenne 9.7,ami a valós.
winy
#8216
2011. július 08. 13:17
ezen is jók az adatok?Furán írja mondjuk,vagy csak nekem bonyolult kicsit.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Összesen 8815 találat 441 oldalon