E85-ös üzemanyag
aktuális téma

AZ E85 AJÁNLOTT ÁRÁRÓL MINDENKINEK!PRÓBÁLJÁTOK AZOKAT A KUTAKAT HASZNÁLNI AHOL AZ AJÁNLOTT ÁR VAN,ÍGY RÁKÉNYSZERÍTVE A TÖBBI HASZONLESŐ KÖCSÖ..ÖT,HOGY CSÖKKENTSÉK AZ ÁRAT!!!
MEGNYITOTTÁK A 400. ETANOL KÚTAT!!!!EURÓPA ÉLVONALÁBAN VAGYUNK!
E85BLOG A NETEN
ETANOL BLOG(ÉRDEMES ELOLVASNI SOK INFO)

E85CLUB:
AZOKNAK AKIK TÉNYLEG TENNÉNEK AZ ÜGY ÉRDEKÉBEN
OLVASSÁTOK EL!
Miben más a gyári piás gép
ENERGIA HATÉKONYABB LESZ A BIOÜZEMANYAG GYÁRTÁS
Minden Bioetanol iránt érdeklődő figyelmébe ajánlom.
megtörtént a bioetanol szövetség kérdőívének kiértékelése
E85 CLUB A FACEBOOK-on!küld el ismerőseidnek is!
A BENZIN ÉS A DÍZEL ISTENÍTÉSÉT NEM TŰRJÜK!
AZ ETANOL FIKÁZÁSÁT NEM TŰRJÜK!
Törlésre kerülnek a "megette az index búrámat az etanol" TARTALMÚ kommentekkel!
BY:WINY
BY:E85CLUB
MEGNYITOTTÁK A 400. ETANOL KÚTAT!!!!EURÓPA ÉLVONALÁBAN VAGYUNK!
E85BLOG A NETEN
ETANOL BLOG(ÉRDEMES ELOLVASNI SOK INFO)

E85CLUB:
AZOKNAK AKIK TÉNYLEG TENNÉNEK AZ ÜGY ÉRDEKÉBEN
OLVASSÁTOK EL!
Miben más a gyári piás gép
ENERGIA HATÉKONYABB LESZ A BIOÜZEMANYAG GYÁRTÁS
Minden Bioetanol iránt érdeklődő figyelmébe ajánlom.
megtörtént a bioetanol szövetség kérdőívének kiértékelése
E85 CLUB A FACEBOOK-on!küld el ismerőseidnek is!
A BENZIN ÉS A DÍZEL ISTENÍTÉSÉT NEM TŰRJÜK!
AZ ETANOL FIKÁZÁSÁT NEM TŰRJÜK!
Törlésre kerülnek a "megette az index búrámat az etanol" TARTALMÚ kommentekkel!
BY:WINY
BY:E85CLUB


Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
És áremelések pofátlanul.
Rossz a rálátásod, vagy elemzési eredményed.
Nem pénzéhség s nem szakmai hozzá nem értés a törvényjavaslat mely 50Ft/ liter zsetont ír elő.
Tudják hogy eddig nem hozott nekik + profitot. Tudják, hogy a tervezett emeléssel, megölik a vásárló piacot.
Tönkre mennek azok a mezőgazdászok, akik termeltek. Utcára kerülnek a feldolgozó alkalmazottai.A felszabaduló földekkel jól lehet kufárkodni, a MOL részvényeseknek nő a pénzük.
Nem érdekes, hogy amint vissza vették a mol részvényeket, rögtön ezzel a koncepcióval áll elő a kormány!

Nem pénzéhség s nem szakmai hozzá nem értés a törvényjavaslat mely 50Ft/ liter zsetont ír elő.
Tudják hogy eddig nem hozott nekik + profitot. Tudják, hogy a tervezett emeléssel, megölik a vásárló piacot.
Tönkre mennek azok a mezőgazdászok, akik termeltek. Utcára kerülnek a feldolgozó alkalmazottai.A felszabaduló földekkel jól lehet kufárkodni, a MOL részvényeseknek nő a pénzük.
Nem érdekes, hogy amint vissza vették a mol részvényeket, rögtön ezzel a koncepcióval áll elő a kormány!

kb ez lesz nemsokára.
Asszem az autósok többsége visszaáll a benyára,be lehet zárni az etanol klubbot.
Vp: Benzin,diesel csökkent,etanol maradt 290/285.
Kiszámoltam,a mostani fogyasztásom 10L benzin árát jelenti,ha annyival csökkent volna az e85 is mint a benzin (ahogy felfelé tudta követni,úgy le is kellett volna),akkor 8,5l benzinnek felelne meg 100km költsége.
Kiszámoltam,a mostani fogyasztásom 10L benzin árát jelenti,ha annyival csökkent volna az e85 is mint a benzin (ahogy felfelé tudta követni,úgy le is kellett volna),akkor 8,5l benzinnek felelne meg 100km költsége.

Azt hiszem nyugodt szívvel mondom az emberek többsége nevében,hogy az ilyen mocskos férgek vagy takarodjanak ebből az országból,vagy valaki lője le!Mert aki ennyire a fejlődés ellen van a saját zsebe kedvéért az pusztuljon.FÉREG!!!





Ez elgondolkoztató:
"2011. június 20.-án Aradszki András FIDESZ-KDNP színeiben ’ tevékenykedő képviselő indítványozta, hogy Matolcsy György 2011. júniusában benyújtott törvényjavaslatában ( T/3414) a bioetanolt 12 Ft/l jövedéki adóval súlytani kívánó terheket tovább növeljék,(40 Ft/l) ellehetetlenítve ezzel a környezetbarát üzemanyag hazai piacát.
Mivel a jelenlegi kormány zászlajára tűzte ki a gazdaság élénkítését, s ezzel a magyar kis és középvállalkozások fellendítését, érthetetlen, hogy Aradszki Úr mit művel. Ezzel a lépéssel ugyanis, kivégzi a kialakulóban lévő magyar bioetanol ágazatot. A bioetanol termeléssel import kőolajat váltunk ki, mely becslések szerint körülbelül 30.000 munkahelyet érint (nagy része a kkv szektorban jön létre). De nyilván az import kőolaj behozatal kiesés nem előnyös egy olyan vállalatnak, mint a MOL, melynek a Képviselő Úr mellesleg 1988 óta jogi menedzsere…
A magyar vidék számára kitörési lehetőséget jelentő etanol piac lehetőségeivel most kell élni, hiszen csak az elkövetkezendő 10-15 évben érhet el nagyívű felfutást, tehát Magyarországnak ki kell használnia azt, hogy mezőgazdaságából ismét jövedelmező bevételi forráshoz juthasson, ami ráadásul kötelező EU-s célok teljesítésével esik egybe.
Viszont, ha még tovább emelkedik a zöld üzemanyag ára, akkor nem éri meg tankolni. Ha nem tankolják, nyilván nem éri meg előállítani. Ha nem éri meg előállítani, akkor az idáig egyetlen magyar gyártó, 285 alkalmazottjára nem vár szép jövő, sem, arra a körülbelül 800 mezőgazdasági termelőre, akik a Hungrana gyár számára biztosítják az alapanyagot. Az épülő bioetanolüzemekben nem lesz értelme elindítani a termelést. Emellett nem lesz értelme gyártani az átalakító elektronikákat, melyek magyar szakemberek tervei alapján készültek. A Magyar Bioetanol Szövetség becslései szerint, körülbelül 8000 átalakított autó közlekedik tisztán bioetanol üzemben. Környezetvédelmi előnyei ellenére, még mindig elsősorban költségcsökkentési okokból döntenek a bioetanol használat mellett. Viszont, ha arányaiban drágább lesz a benzinnél, akkor az ezt használók nagy része lemondhat az autózásról vagy jelentős költségnövekedésre számíthat.
A kapcsolódó módosító javaslat indoklásában olyan mondatok fordulnak elő, melyek a valóságtól eltérő tényeket sugallnak:
„A jövedéki adómentesség jóváhagyásának időpontjához képest jelentősen megdrágult az összehasonlításként szolgáló benzin fogyasztói ára (272,6 Ft/literről 375-385 Ft/literre), miközben az E-85 alapanyagául szolgáló bio-etanol meghatározó európai jegyzésárai forintban kifejezve 2006-ban és 2011-ben hasonló szinten mozogtak.’
Ez úgy hat, mintha az E85 jegyzési ára egy Ft-tal sem emelkedett volna, holott eszetlen áremelkedésnek lehetünk tanúi. Másrészt valahogy kimarad ebből az indoklásból az a tény, hogy az EU kifejezetten támogatja, a bioüzemanyagok használatának ösztönzését, melynek jelen állás szerint Magyarország homlokegyenest neki megy. Hazánkban ugyanis az egyetlen forgalmazott megújuló üzemanyag a bioetanol, melynek egyetlen támogatási formája a jövedéki adómentesség. Nálunk nincs se regisztrációs adó, se parkolási kedvezmény, se az állami szektor nem vásárolja az etanolos üzemű autókat, szmogriadó esetén sincsenek megkülönböztetett helyzetben.
A magyar hatóságok vállalták, hogy túlkompenzáció elkerülése érdekében évente felülvizsgálják az E85 előállítási költségeit, így, bár a MBSZ nem ért egyet Matolcsy Úr javaslatával sem, az még némiképpen ’magyarázható’ de Aradszki Úr javaslata kissé mintha elrugaszkodott volna a törvényi keretektől…
A jövedéki adó bioetanolra terhelésével nehéz lesz elérni azt a bizonyos kötelezően teljesítendő 14,6 %-os megújuló üzemanyag arányt és akkor hazánk tényleg szép kis retorzióra számíthat…"
"2011. június 20.-án Aradszki András FIDESZ-KDNP színeiben ’ tevékenykedő képviselő indítványozta, hogy Matolcsy György 2011. júniusában benyújtott törvényjavaslatában ( T/3414) a bioetanolt 12 Ft/l jövedéki adóval súlytani kívánó terheket tovább növeljék,(40 Ft/l) ellehetetlenítve ezzel a környezetbarát üzemanyag hazai piacát.
Mivel a jelenlegi kormány zászlajára tűzte ki a gazdaság élénkítését, s ezzel a magyar kis és középvállalkozások fellendítését, érthetetlen, hogy Aradszki Úr mit művel. Ezzel a lépéssel ugyanis, kivégzi a kialakulóban lévő magyar bioetanol ágazatot. A bioetanol termeléssel import kőolajat váltunk ki, mely becslések szerint körülbelül 30.000 munkahelyet érint (nagy része a kkv szektorban jön létre). De nyilván az import kőolaj behozatal kiesés nem előnyös egy olyan vállalatnak, mint a MOL, melynek a Képviselő Úr mellesleg 1988 óta jogi menedzsere…
A magyar vidék számára kitörési lehetőséget jelentő etanol piac lehetőségeivel most kell élni, hiszen csak az elkövetkezendő 10-15 évben érhet el nagyívű felfutást, tehát Magyarországnak ki kell használnia azt, hogy mezőgazdaságából ismét jövedelmező bevételi forráshoz juthasson, ami ráadásul kötelező EU-s célok teljesítésével esik egybe.
Viszont, ha még tovább emelkedik a zöld üzemanyag ára, akkor nem éri meg tankolni. Ha nem tankolják, nyilván nem éri meg előállítani. Ha nem éri meg előállítani, akkor az idáig egyetlen magyar gyártó, 285 alkalmazottjára nem vár szép jövő, sem, arra a körülbelül 800 mezőgazdasági termelőre, akik a Hungrana gyár számára biztosítják az alapanyagot. Az épülő bioetanolüzemekben nem lesz értelme elindítani a termelést. Emellett nem lesz értelme gyártani az átalakító elektronikákat, melyek magyar szakemberek tervei alapján készültek. A Magyar Bioetanol Szövetség becslései szerint, körülbelül 8000 átalakított autó közlekedik tisztán bioetanol üzemben. Környezetvédelmi előnyei ellenére, még mindig elsősorban költségcsökkentési okokból döntenek a bioetanol használat mellett. Viszont, ha arányaiban drágább lesz a benzinnél, akkor az ezt használók nagy része lemondhat az autózásról vagy jelentős költségnövekedésre számíthat.
A kapcsolódó módosító javaslat indoklásában olyan mondatok fordulnak elő, melyek a valóságtól eltérő tényeket sugallnak:
„A jövedéki adómentesség jóváhagyásának időpontjához képest jelentősen megdrágult az összehasonlításként szolgáló benzin fogyasztói ára (272,6 Ft/literről 375-385 Ft/literre), miközben az E-85 alapanyagául szolgáló bio-etanol meghatározó európai jegyzésárai forintban kifejezve 2006-ban és 2011-ben hasonló szinten mozogtak.’
Ez úgy hat, mintha az E85 jegyzési ára egy Ft-tal sem emelkedett volna, holott eszetlen áremelkedésnek lehetünk tanúi. Másrészt valahogy kimarad ebből az indoklásból az a tény, hogy az EU kifejezetten támogatja, a bioüzemanyagok használatának ösztönzését, melynek jelen állás szerint Magyarország homlokegyenest neki megy. Hazánkban ugyanis az egyetlen forgalmazott megújuló üzemanyag a bioetanol, melynek egyetlen támogatási formája a jövedéki adómentesség. Nálunk nincs se regisztrációs adó, se parkolási kedvezmény, se az állami szektor nem vásárolja az etanolos üzemű autókat, szmogriadó esetén sincsenek megkülönböztetett helyzetben.
A magyar hatóságok vállalták, hogy túlkompenzáció elkerülése érdekében évente felülvizsgálják az E85 előállítási költségeit, így, bár a MBSZ nem ért egyet Matolcsy Úr javaslatával sem, az még némiképpen ’magyarázható’ de Aradszki Úr javaslata kissé mintha elrugaszkodott volna a törvényi keretektől…
A jövedéki adó bioetanolra terhelésével nehéz lesz elérni azt a bizonyos kötelezően teljesítendő 14,6 %-os megújuló üzemanyag arányt és akkor hazánk tényleg szép kis retorzióra számíthat…"
bocs, idézőjelben gondoltam a vállalkozókra, pl: olyanokra, akin több arany lóg, mint a zálogban összesen és x5 bömösbe pakolják a szemetet mitsu pajero-ba meg a szennyest 

én is válallkozó vok, mégis dízel kettes golfom van 



Bár ilyen alapon arra ösztönöznek, hogy vegyél nagy autót, és fizess több biztosítást meg tankolj többet a marha drága üzemanyagból 

Ezzel is megint csak a vállalkozók meg a policicusok járnak majd jól...
A kisember 1,4 1,6 literes autói horror áron lesznek (a horror benzinárak és a horror fizetések mellett), akinek meg telik 4.2 audi quattro-ra, az meg jóval kevesebbet fog adózni, mint mindig....
A kisember 1,4 1,6 literes autói horror áron lesznek (a horror benzinárak és a horror fizetések mellett), akinek meg telik 4.2 audi quattro-ra, az meg jóval kevesebbet fog adózni, mint mindig....

na hát meg.....ák az anyjukat ha még ezt a drága regadót is felemelik! eddig is nálunk voltak a legdrágábbak a járművek, mostm
r aztán abszolút egyedülálló csúcstartók lennénk


r aztán abszolút egyedülálló csúcstartók lennénk



szerintem ez a céljuk





Az biztos, így se sok van rjata, ezt a gagyi AVIA-s etanolt csak úgy nyeli a kocsi 

a 40 forintos jövedéki adó is csak felvetés... reméljük nem fogadják el... hisz akkor a répa sem fog etanolozni.

Akkor csak megnyugtatásképpen: a regadó 50%-kal emelkedik benzin 2500ccm alatt, dízel 3000 ccm alatt.
50%-kal csökken: benzin 2500 ccm felett, dízel 3000 ccm felett.
Ez egyelőre csak tervezet.... De ugye megint kiknek lenne ez jó?
50%-kal csökken: benzin 2500 ccm felett, dízel 3000 ccm felett.
Ez egyelőre csak tervezet.... De ugye megint kiknek lenne ez jó?

Az ára biztos hogy nem, de a minősége annál inkább 

Most olvastam én is, rohadnának meg, hogy mindent megadóztatnak ebben a tetves országban és csodálkoznak, hogy aki teheti külföldre megy emiatt



"A regisztrációs adó felét elengedik, a bioetanolra 40 forint jövedéki adót vetnek ki"
bár engem a vége nem érint, Antinak meg f@sz a seggébe.. nekem is visszaadhatná a regadóm felét

bár engem a vége nem érint, Antinak meg f@sz a seggébe.. nekem is visszaadhatná a regadóm felét


Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!