E85-ös üzemanyag
aktuális téma

AZ E85 AJÁNLOTT ÁRÁRÓL MINDENKINEK!PRÓBÁLJÁTOK AZOKAT A KUTAKAT HASZNÁLNI AHOL AZ AJÁNLOTT ÁR VAN,ÍGY RÁKÉNYSZERÍTVE A TÖBBI HASZONLESŐ KÖCSÖ..ÖT,HOGY CSÖKKENTSÉK AZ ÁRAT!!!
MEGNYITOTTÁK A 400. ETANOL KÚTAT!!!!EURÓPA ÉLVONALÁBAN VAGYUNK!
E85BLOG A NETEN
ETANOL BLOG(ÉRDEMES ELOLVASNI SOK INFO)

E85CLUB:
AZOKNAK AKIK TÉNYLEG TENNÉNEK AZ ÜGY ÉRDEKÉBEN
OLVASSÁTOK EL!
Miben más a gyári piás gép
ENERGIA HATÉKONYABB LESZ A BIOÜZEMANYAG GYÁRTÁS
Minden Bioetanol iránt érdeklődő figyelmébe ajánlom.
megtörtént a bioetanol szövetség kérdőívének kiértékelése
E85 CLUB A FACEBOOK-on!küld el ismerőseidnek is!
A BENZIN ÉS A DÍZEL ISTENÍTÉSÉT NEM TŰRJÜK!
AZ ETANOL FIKÁZÁSÁT NEM TŰRJÜK!
Törlésre kerülnek a "megette az index búrámat az etanol" TARTALMÚ kommentekkel!
BY:WINY
BY:E85CLUB
MEGNYITOTTÁK A 400. ETANOL KÚTAT!!!!EURÓPA ÉLVONALÁBAN VAGYUNK!
E85BLOG A NETEN
ETANOL BLOG(ÉRDEMES ELOLVASNI SOK INFO)

E85CLUB:
AZOKNAK AKIK TÉNYLEG TENNÉNEK AZ ÜGY ÉRDEKÉBEN
OLVASSÁTOK EL!
Miben más a gyári piás gép
ENERGIA HATÉKONYABB LESZ A BIOÜZEMANYAG GYÁRTÁS
Minden Bioetanol iránt érdeklődő figyelmébe ajánlom.
megtörtént a bioetanol szövetség kérdőívének kiértékelése
E85 CLUB A FACEBOOK-on!küld el ismerőseidnek is!
A BENZIN ÉS A DÍZEL ISTENÍTÉSÉT NEM TŰRJÜK!
AZ ETANOL FIKÁZÁSÁT NEM TŰRJÜK!
Törlésre kerülnek a "megette az index búrámat az etanol" TARTALMÚ kommentekkel!
BY:WINY
BY:E85CLUB


Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
De amúgy szerintem én is egy alap megát rakatok majd össze mert olcsóbban kijövök sokkal.Csak kíváncsi leszek mennyibe fog kerülni megíratni.
Múltkor olyan aranyosak voltak a személyi hitelemnél,ha nem tudom fizetni a részletet,akkor egy 10-el csökkentik,csak épp újra indul a futamidő,én meg +ba kb 600-al többet fizethetek nekik....gusztustalan.
Azért azt tényleg el kell ismerni,hogy a mások lehúzása mindennél fontosabb a magyaroknak.

Az én terveim jelenleg semmilyen turbosítás meg egyéb nem szerepel.
Szeretném a gyári égést tökéletesíteni.A megámat eladtam mert csóróóóóság volt.
Acél jelenleg a következő:
13,5:1 kompresszió
hengerenkénti kipuf leömlő+rendszer
A levegőmennyiség mérő helyett egy hőmérő meg egy map
egy szélessávú lambda
és szekvenciális injektor rendszer(mert jelenleg a párosok ás páratlanok egyszerre fecskendeznek)
A gyújtást etanolra megírni.
Ezek a jelenlegi/jövőbeli tervek.
meglátjuk mi lesz belőle.
Szeretném a gyári égést tökéletesíteni.A tervek persze szólnak még alkatrész kisúlyozásokról meg hengerfej és szívó meg kipf oldal összedolgozás
nagyobb szelepek...
De kimondottan csak a hatékonyság növelése,a károsanyag kibocsájtás csökkentése lesz a cél.Meglátjuk ,hogy sikerül.
Persze én is gondoltam rá,hogy az új dogók árán a gyári cumokból turbósíthatnék.De mindenkép tiszta etanolos lesz.
Szeretném a gyári égést tökéletesíteni.A megámat eladtam mert csóróóóóság volt.
Acél jelenleg a következő:
13,5:1 kompresszió
hengerenkénti kipuf leömlő+rendszer
A levegőmennyiség mérő helyett egy hőmérő meg egy map
egy szélessávú lambda
és szekvenciális injektor rendszer(mert jelenleg a párosok ás páratlanok egyszerre fecskendeznek)
A gyújtást etanolra megírni.
Ezek a jelenlegi/jövőbeli tervek.
meglátjuk mi lesz belőle.
Szeretném a gyári égést tökéletesíteni.A tervek persze szólnak még alkatrész kisúlyozásokról meg hengerfej és szívó meg kipf oldal összedolgozás
nagyobb szelepek...
De kimondottan csak a hatékonyság növelése,a károsanyag kibocsájtás csökkentése lesz a cél.Meglátjuk ,hogy sikerül.
Persze én is gondoltam rá,hogy az új dogók árán a gyári cumokból turbósíthatnék.De mindenkép tiszta etanolos lesz.
Képzeld a ford credit cég bekeményített,csak épp senkit nem értesítettek ki,ha az autóhitelt határidőre nem fizeted be,csak 1 napot csúszol,felszólítanak fizesd be 2 héten belűl+50 ezer kíséretében,különben viszik a kocsit.
Egyébként jellemző lett ez a mgatartás,a gazadsági helyzetbe nem akarnak beszállni ,mindent az ügyfelekre hárítanak,csak épp az ügyfelek adójából konszolidálják őket.
Jó lenne,ha mondjuk ők is olyan könnyen mehetnének csődbe mint a magánemberek,az lenne a korrekt.
Egyébként jellemző lett ez a mgatartás,a gazadsági helyzetbe nem akarnak beszállni ,mindent az ügyfelekre hárítanak,csak épp az ügyfelek adójából konszolidálják őket.
Jó lenne,ha mondjuk ők is olyan könnyen mehetnének csődbe mint a magánemberek,az lenne a korrekt.
Bárki rendelhet egyet az USA-ból,elpukkanthat pár motort,mire sikerül,lehet játszani,szabad a pálya.

Persze,aki beszereli,meg fölprogramozza,az meg akar gazdagodni a szegény ember zsírján

Sajnos azt kell mondjam,nem az extra funkciók miatt annyi az ára amennyi.
A másik amit nem értek,miért drága pl egy Mega vagy Vems? Mega2 pl 250 usd körül van,össze kell rakni,stb,vagy mega1 187 usd plusz postáért.
Ami dobja az árát az a WBO ami szvsz elengedhetetlen illetve az összeszerelés,programozás.
Hidd el,nem a rajtprogi beállítása a sok meló...
A másik amit nem értek,miért drága pl egy Mega vagy Vems? Mega2 pl 250 usd körül van,össze kell rakni,stb,vagy mega1 187 usd plusz postáért.
Ami dobja az árát az a WBO ami szvsz elengedhetetlen illetve az összeszerelés,programozás.
Hidd el,nem a rajtprogi beállítása a sok meló...
Hasonló a tapasztalat,valamiért felment a fogyasztás,durván leesett a teljesítmény,érdekes hibák jöttek néha elő. Tegnap teleraktam a gépet,ami 25L friss anyagot jelent a 35L-hez,ami hétfőn került bele egy veszprémi kútról. Most Sződligeten tankoltam,arra volt dolgom.
Fogyasztás odafelé finoman kb 12.5 l/100km pályán,pesten,stb.
Mutattam a haveromnak,hogy mennyire nem akar menni a gép.Pár km után aztán valami történt,hirtelen visszatért az erő. Ez kb 50-70 ló különbség érzésre! Semmi más nem történt,minthogy máshol tankolt anyagot is adtam hozzá.
Létezik,hogy valami takony lerakódott? AFR,minden rendben volt előtte-utána is,de menni nem akart.
Hazafelé is kb ennyit evett meg,de tempósabban autóztunk.
Fogyasztás odafelé finoman kb 12.5 l/100km pályán,pesten,stb.
Mutattam a haveromnak,hogy mennyire nem akar menni a gép.Pár km után aztán valami történt,hirtelen visszatért az erő. Ez kb 50-70 ló különbség érzésre! Semmi más nem történt,minthogy máshol tankolt anyagot is adtam hozzá.
Létezik,hogy valami takony lerakódott? AFR,minden rendben volt előtte-utána is,de menni nem akart.
Hazafelé is kb ennyit evett meg,de tempósabban autóztunk.
nem az elektronika a lényeg, hanem a szoftver
a számítógép a szoftver által kiadott jeleket kezeli. Amit te megveszel az 1 szoftver. Olyan mintha a gépedre vennél egy office csomagot 


Akkor vegyél sima e85 átalakítót,ha akarsz valamit később fejleszteni akkor meg pénztárcafüggő írahó cuccot,a legolcsóbb az iaw ecu/4 hengerig/,otthon saját elektronikát legyártani meg nagyon drága és kétséges a kimenetele hogy jó is lesz.
Mióta fent van az ajánlott E85 ára a neten, azóta ilyen sztem
De ez nem baj, jól be is tankoltam
Nálunk 278, ebből van a kutunkon 3Ft/L kedvezményem = 275Ft/Liter áron teliküldtem a tankot

De ez nem baj, jól be is tankoltam

Nálunk 278, ebből van a kutunkon 3Ft/L kedvezményem = 275Ft/Liter áron teliküldtem a tankot

őőő hogy minek a milye?

Ezeket a sw tudja, nem a CPU. A CPU csak a sw szerint reagal a bemenetekre a kimenetekkel.
mi van ha én fejleszteni akarok de nem akarom azt a sok plusz extrát kifizetni mint amit adnak még hozzá?
Ez lehet kicsit hülye kérdés lesz.
Vannak ezek az írható ecu-k mint a vems meg megasq vagy etun.... ... ...
A kérdésem az lenne,hogy ha ezek kerülnek 100-200-300ezerbe egy csomó olyan dologgal amit mondjuk egy átlag ember nem használna,akkor készíthető-e megfelelő szakemberel ilyen ami csak az alapokat tudja?
Az ecukban van egy csomó felesleges dolog.pl a start rendszertől kezdve a sok plusz extra meg turbo meg nitro meg mitomén.Megérné-e készíteni egy teljesen mezei ecut ami mondjuk csak arra alkalmas,hogy a gyári helyére betéve megírható legyen etanolra,szélessávút olvassa,a gyújtást programozza és a szokásos jeladókat beolvassa mint a map vagy folytószelep...?
Vannak ezek az írható ecu-k mint a vems meg megasq vagy etun.... ... ...
A kérdésem az lenne,hogy ha ezek kerülnek 100-200-300ezerbe egy csomó olyan dologgal amit mondjuk egy átlag ember nem használna,akkor készíthető-e megfelelő szakemberel ilyen ami csak az alapokat tudja?
Az ecukban van egy csomó felesleges dolog.pl a start rendszertől kezdve a sok plusz extra meg turbo meg nitro meg mitomén.Megérné-e készíteni egy teljesen mezei ecut ami mondjuk csak arra alkalmas,hogy a gyári helyére betéve megírható legyen etanolra,szélessávút olvassa,a gyújtást programozza és a szokásos jeladókat beolvassa mint a map vagy folytószelep...?
Tud valaki arról valamit,hogy pár napja még 299,9 volt az agip e85 most meg 279,9/l ?
egy csomó helyen látok 15-20forint minuszt.
egy csomó helyen látok 15-20forint minuszt.
+ kis okosság 

újra fogyasztást mértünk a suzinál. 20l/370km = 5,4l/100km -----> 10l e85 + 10l 95benzin békéscsaba agip kútnál tankolva 

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!