E85-ös üzemanyag

Témakör: Tuning
aktuális téma
E85-ös üzemanyag
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
monky
#7995
2011. június 20. 13:28
Akkor nem értem,most jobban megy,kevesebbet eszik,mindkettő,vagy csak érzésre
monky
#7994
2011. június 20. 13:27
A benzin fűtőértéke: 43,850 KJ/kg.
Az etanol fűtőértéke: 26,779 KJ/kg
hegyi
#7993
2011. június 20. 13:24
azt nem írtam h kevesebbet eszik. a "jobban megy" is csak zárójeles. szal nem kell itt kötekedni, ez van és kész. aki nem hiszi, járjon a csodájára
hegyi
#7992
2011. június 20. 13:22
gúnyolódhatsz, pedig így van
monky
#7991
2011. június 20. 13:20
Az energiamegmaradás törvénye alól csak a suzuki a kivétel,kevesebbet eszik,jobban megy egy effektíve gyenge anyagtól,szerintem be kellene terjeszteni az MTA-hoz,mint létező új energiaátalakítót.
hegyi
#7990
2011. június 20. 13:20
természetesen örülök neki, ill. bnőm, csak furcsállom
_Zsoltee_
#7989
2011. június 20. 13:18
szerintem nem tudom, de én a helyedben örülnék neki és nem az okokat keresném
hegyi
#7988
2011. június 20. 13:14
az hogyan lehet, h egy 1,3as 98as swiftben felesbe tankolva nem romlott a menetteljesítmény /sőt, sztem jobb is/, mégsem eszik többet
Luee Jr.
#7987
2011. június 20. 13:09
Nah, megnéztem már, hogy mit pakoltak bele...
Flex Pro nevű rettenet
Luee Jr.
#7986
2011. június 20. 12:44
áááá, csavarhúzós megoldással biztos elkergettem volna a halál náthás XXXX-ra
Van egy beépített poti az utastérben, ott tudom kézzel állítani, ahogy csak szeretném.
Nekem azzal indokolták többen is a potist, mert állítólag az télen jobb...
Most hogy ez igaz-e, az majd kiderül
winy
#7985
2011. június 20. 12:03
végülis a lemezfelni is kezd vissza jönni a divatba fényezve.Meg a retro cuccok.Amúgy meg ahogy a hőmérséklet meg időjárás megy a potisat már hetente kell állítani
pomicsabi
#7984
2011. június 20. 10:46
biztos azt mondta: Hát a potisat ide tekered, oda tekered azt egyszer csak jó lesz a másikat rádugni a gépre, érteni hozzá, programot beindítani nagyon bonyolult
pomicsabi
#7983
2011. június 20. 10:42
GreenP
#7982
2011. június 20. 10:32
A potméteres átalakítókkal valóban több "kényelmetlenség" van: az ideális keverékképzést biztos, hogy nem találod el érzésre, a külső hőmérséklet függvényében évente többször is állítani kell rajta, ha meg benzint tankolsz, akkor alapból állítanod kell. Minden esetben csavarhúzózni nem túl szerencsés, az automata elektronikával mindez kikerülhető.
winy
#7981
2011. június 20. 10:06
én potsat max központi injektorosba tennék.max. ha nem lenne más.Ez az a fajta amin két tekerő van?egy a keverékhez ,egy a hidegindításhoz?
winy
#7980
2011. június 20. 10:00
Azért alá támaszthatnák a véleményüket mert ez olyan mintha a karbit pártolnák a hengerenkénti szekvenciális injektor helyett
Luee Jr.
#7979
2011. június 20. 09:25
Nem titok, 26 ért rakták bele az elektronikát.
Egyébként nekem többen a potisat ajánlották, sőt a autom. inkább lebeszéltek! De ezt olyan ismerősöm is mondta, aki mondjuk úgy, itt borsodban úttörője volt az ilyen elektronikák beszerelésének
winy
#7978
2011. június 20. 09:03
Hali.A potis átalakítók szerintem nem az igaziak.Eléggé buta dolgok és ahhoz képest amilyen technika ,ku..a sokat eltudnak kérni érte.Ha a hideg indítással van a gond akkor mindenképp az átalakítón állíts.De egy golf négybe már komolyabb technika kéne.Mennyibe került az átalakító ha meg szabad kérdezni?
A másik,hogy ha nem javul a hidegindítás mindenképp vedd fel a kapcsolatot a beszerelő műhellyel.Az átalakítóhoz való minden tapasztalatot szívesen fogadunk akár itt,akár blogban.
Luee Jr.
#7977
2011. június 20. 06:57
Hali!

Csak egy gyors kérdés, amit biztos sokan feltettek már, de annyira zsúfolt a fórum, hogy nem találtam erről a témáról infót!
Szóval friss etanolos vagyok, pár napja szerelték be az átalakítót a G4-embe. Minden szép, minden jó, érzem is, hogy megy az autó, mint a barom, csak reggel marha nehezen indul...
Nah most ez ok 5 fok alatt, mert már évek óta félbe tankolok e85-t, de most nincs hideg, akkor miért van ez???
Potis az átalakító, csavarjak még rá indításkor???
winy
#7976
2011. június 19. 22:08
Sziasztok.Csak egy kérdés és lépek is aludni ,majd csak holnap olvasom el.

Lehetséges a gyári ecu átírása etanolra illetve a gyári gyújtás változtatása8szintén az ecuban)?

Tudom tudom az injektort meg ac-t cserélni kell valószínű..de tegyük fel ezek okésak,megfelelőek.Átírható egy gyári ecu?És ha igen ezt meg tudja valaki csinálni?és mennyiért?

Előre is köszönöm a válaszokat.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
Összesen 8815 találat 441 oldalon