E85-ös üzemanyag
aktuális téma

AZ E85 AJÁNLOTT ÁRÁRÓL MINDENKINEK!PRÓBÁLJÁTOK AZOKAT A KUTAKAT HASZNÁLNI AHOL AZ AJÁNLOTT ÁR VAN,ÍGY RÁKÉNYSZERÍTVE A TÖBBI HASZONLESŐ KÖCSÖ..ÖT,HOGY CSÖKKENTSÉK AZ ÁRAT!!!
MEGNYITOTTÁK A 400. ETANOL KÚTAT!!!!EURÓPA ÉLVONALÁBAN VAGYUNK!
E85BLOG A NETEN
ETANOL BLOG(ÉRDEMES ELOLVASNI SOK INFO)

E85CLUB:
AZOKNAK AKIK TÉNYLEG TENNÉNEK AZ ÜGY ÉRDEKÉBEN
OLVASSÁTOK EL!
Miben más a gyári piás gép
ENERGIA HATÉKONYABB LESZ A BIOÜZEMANYAG GYÁRTÁS
Minden Bioetanol iránt érdeklődő figyelmébe ajánlom.
megtörtént a bioetanol szövetség kérdőívének kiértékelése
E85 CLUB A FACEBOOK-on!küld el ismerőseidnek is!
A BENZIN ÉS A DÍZEL ISTENÍTÉSÉT NEM TŰRJÜK!
AZ ETANOL FIKÁZÁSÁT NEM TŰRJÜK!
Törlésre kerülnek a "megette az index búrámat az etanol" TARTALMÚ kommentekkel!
BY:WINY
BY:E85CLUB
MEGNYITOTTÁK A 400. ETANOL KÚTAT!!!!EURÓPA ÉLVONALÁBAN VAGYUNK!
E85BLOG A NETEN
ETANOL BLOG(ÉRDEMES ELOLVASNI SOK INFO)

E85CLUB:
AZOKNAK AKIK TÉNYLEG TENNÉNEK AZ ÜGY ÉRDEKÉBEN
OLVASSÁTOK EL!
Miben más a gyári piás gép
ENERGIA HATÉKONYABB LESZ A BIOÜZEMANYAG GYÁRTÁS
Minden Bioetanol iránt érdeklődő figyelmébe ajánlom.
megtörtént a bioetanol szövetség kérdőívének kiértékelése
E85 CLUB A FACEBOOK-on!küld el ismerőseidnek is!
A BENZIN ÉS A DÍZEL ISTENÍTÉSÉT NEM TŰRJÜK!
AZ ETANOL FIKÁZÁSÁT NEM TŰRJÜK!
Törlésre kerülnek a "megette az index búrámat az etanol" TARTALMÚ kommentekkel!
BY:WINY
BY:E85CLUB


Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Akkor nem értem,most jobban megy,kevesebbet eszik,mindkettő,vagy csak érzésre

A benzin fűtőértéke: 43,850 KJ/kg.
Az etanol fűtőértéke: 26,779 KJ/kg
Az etanol fűtőértéke: 26,779 KJ/kg
azt nem írtam h kevesebbet eszik. a "jobban megy" is csak zárójeles. szal nem kell itt kötekedni, ez van és kész. aki nem hiszi, járjon a csodájára 

gúnyolódhatsz, pedig így van 

Az energiamegmaradás törvénye alól csak a suzuki a kivétel,kevesebbet eszik,jobban megy egy effektíve gyenge anyagtól,szerintem be kellene terjeszteni az MTA-hoz,mint létező új energiaátalakítót.

természetesen örülök neki, ill. bnőm, csak furcsállom
szerintem nem tudom, de én a helyedben örülnék neki és nem az okokat keresném

az hogyan lehet, h egy 1,3as 98as swiftben felesbe tankolva nem romlott a menetteljesítmény /sőt, sztem jobb is/, mégsem eszik többet 

Nah, megnéztem már, hogy mit pakoltak bele...
Flex Pro nevű rettenet

Flex Pro nevű rettenet


áááá, csavarhúzós megoldással biztos elkergettem volna a halál náthás XXXX-ra
Van egy beépített poti az utastérben, ott tudom kézzel állítani, ahogy csak szeretném.
Nekem azzal indokolták többen is a potist, mert állítólag az télen jobb...
Most hogy ez igaz-e, az majd kiderül

Van egy beépített poti az utastérben, ott tudom kézzel állítani, ahogy csak szeretném.

Nekem azzal indokolták többen is a potist, mert állítólag az télen jobb...
Most hogy ez igaz-e, az majd kiderül

végülis a lemezfelni is kezd vissza jönni a divatba fényezve.Meg a retro cuccok.Amúgy meg ahogy a hőmérséklet meg időjárás megy a potisat már hetente kell állítani

biztos azt mondta: Hát a potisat ide tekered, oda tekered azt egyszer csak jó lesz
a másikat rádugni a gépre, érteni hozzá, programot beindítani nagyon bonyolult 





A potméteres átalakítókkal valóban több "kényelmetlenség" van: az ideális keverékképzést biztos, hogy nem találod el érzésre, a külső hőmérséklet függvényében évente többször is állítani kell rajta, ha meg benzint tankolsz, akkor alapból állítanod kell. Minden esetben csavarhúzózni nem túl szerencsés, az automata elektronikával mindez kikerülhető.
én potsat max központi injektorosba tennék.max. ha nem lenne más.Ez az a fajta amin két tekerő van?egy a keverékhez ,egy a hidegindításhoz?
Azért alá támaszthatnák a véleményüket mert ez olyan mintha a karbit pártolnák a hengerenkénti szekvenciális injektor helyett





Nem titok, 26 ért rakták bele az elektronikát.
Egyébként nekem többen a potisat ajánlották, sőt a autom. inkább lebeszéltek! De ezt olyan ismerősöm is mondta, aki mondjuk úgy, itt borsodban úttörője volt az ilyen elektronikák beszerelésének

Egyébként nekem többen a potisat ajánlották, sőt a autom. inkább lebeszéltek! De ezt olyan ismerősöm is mondta, aki mondjuk úgy, itt borsodban úttörője volt az ilyen elektronikák beszerelésének


Hali.A potis átalakítók szerintem nem az igaziak.Eléggé buta dolgok és ahhoz képest amilyen technika ,ku..a sokat eltudnak kérni érte.Ha a hideg indítással van a gond akkor mindenképp az átalakítón állíts.De egy golf négybe már komolyabb technika kéne.Mennyibe került az átalakító ha meg szabad kérdezni?
A másik,hogy ha nem javul a hidegindítás mindenképp vedd fel a kapcsolatot a beszerelő műhellyel.Az átalakítóhoz való minden tapasztalatot szívesen fogadunk akár itt,akár blogban.
A másik,hogy ha nem javul a hidegindítás mindenképp vedd fel a kapcsolatot a beszerelő műhellyel.Az átalakítóhoz való minden tapasztalatot szívesen fogadunk akár itt,akár blogban.

Hali!
Csak egy gyors kérdés, amit biztos sokan feltettek már, de annyira zsúfolt a fórum, hogy nem találtam erről a témáról infót!
Szóval friss etanolos vagyok, pár napja szerelték be az átalakítót a G4-embe. Minden szép, minden jó, érzem is, hogy megy az autó, mint a barom, csak reggel marha nehezen indul...
Nah most ez ok 5 fok alatt, mert már évek óta félbe tankolok e85-t, de most nincs hideg, akkor miért van ez???
Potis az átalakító, csavarjak még rá indításkor???
Csak egy gyors kérdés, amit biztos sokan feltettek már, de annyira zsúfolt a fórum, hogy nem találtam erről a témáról infót!
Szóval friss etanolos vagyok, pár napja szerelték be az átalakítót a G4-embe. Minden szép, minden jó, érzem is, hogy megy az autó, mint a barom, csak reggel marha nehezen indul...

Nah most ez ok 5 fok alatt, mert már évek óta félbe tankolok e85-t, de most nincs hideg, akkor miért van ez???

Potis az átalakító, csavarjak még rá indításkor???

Sziasztok.Csak egy kérdés és lépek is aludni ,majd csak holnap olvasom el.
Lehetséges a gyári ecu átírása etanolra illetve a gyári gyújtás változtatása8szintén az ecuban)?
Tudom tudom az injektort meg ac-t cserélni kell valószínű..de tegyük fel ezek okésak,megfelelőek.Átírható egy gyári ecu?És ha igen ezt meg tudja valaki csinálni?és mennyiért?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Lehetséges a gyári ecu átírása etanolra illetve a gyári gyújtás változtatása8szintén az ecuban)?
Tudom tudom az injektort meg ac-t cserélni kell valószínű..de tegyük fel ezek okésak,megfelelőek.Átírható egy gyári ecu?És ha igen ezt meg tudja valaki csinálni?és mennyiért?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!