E85-ös üzemanyag
aktuális téma

AZ E85 AJÁNLOTT ÁRÁRÓL MINDENKINEK!PRÓBÁLJÁTOK AZOKAT A KUTAKAT HASZNÁLNI AHOL AZ AJÁNLOTT ÁR VAN,ÍGY RÁKÉNYSZERÍTVE A TÖBBI HASZONLESŐ KÖCSÖ..ÖT,HOGY CSÖKKENTSÉK AZ ÁRAT!!!
MEGNYITOTTÁK A 400. ETANOL KÚTAT!!!!EURÓPA ÉLVONALÁBAN VAGYUNK!
E85BLOG A NETEN
ETANOL BLOG(ÉRDEMES ELOLVASNI SOK INFO)

E85CLUB:
AZOKNAK AKIK TÉNYLEG TENNÉNEK AZ ÜGY ÉRDEKÉBEN
OLVASSÁTOK EL!
Miben más a gyári piás gép
ENERGIA HATÉKONYABB LESZ A BIOÜZEMANYAG GYÁRTÁS
Minden Bioetanol iránt érdeklődő figyelmébe ajánlom.
megtörtént a bioetanol szövetség kérdőívének kiértékelése
E85 CLUB A FACEBOOK-on!küld el ismerőseidnek is!
A BENZIN ÉS A DÍZEL ISTENÍTÉSÉT NEM TŰRJÜK!
AZ ETANOL FIKÁZÁSÁT NEM TŰRJÜK!
Törlésre kerülnek a "megette az index búrámat az etanol" TARTALMÚ kommentekkel!
BY:WINY
BY:E85CLUB
MEGNYITOTTÁK A 400. ETANOL KÚTAT!!!!EURÓPA ÉLVONALÁBAN VAGYUNK!
E85BLOG A NETEN
ETANOL BLOG(ÉRDEMES ELOLVASNI SOK INFO)

E85CLUB:
AZOKNAK AKIK TÉNYLEG TENNÉNEK AZ ÜGY ÉRDEKÉBEN
OLVASSÁTOK EL!
Miben más a gyári piás gép
ENERGIA HATÉKONYABB LESZ A BIOÜZEMANYAG GYÁRTÁS
Minden Bioetanol iránt érdeklődő figyelmébe ajánlom.
megtörtént a bioetanol szövetség kérdőívének kiértékelése
E85 CLUB A FACEBOOK-on!küld el ismerőseidnek is!
A BENZIN ÉS A DÍZEL ISTENÍTÉSÉT NEM TŰRJÜK!
AZ ETANOL FIKÁZÁSÁT NEM TŰRJÜK!
Törlésre kerülnek a "megette az index búrámat az etanol" TARTALMÚ kommentekkel!
BY:WINY
BY:E85CLUB


Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
sok autó megy gyártott dugóval.De több gondot okoz az otthon megemelt turbo nyomás meg a nem megfelelő hűtés vagy kenés.
Én is sokáig kerestem és sok ember meghallgattam.Sajna még tartanak a régi hírek,hogy megy tönkre meg egyebek.Mivel semmilyen komolyabb terhelést nem fog kapni(itt a hőre gondolok) és minőségileg már sokat fejlődtek,egy nyomatékosabb motorba ami nem pörög mint egy kis honda...tökéletesen megfelelnek.A gyártott dugókal ott szúrják el sokszor,hogy átégetik vagy szétpörgetik.A Az anyag minőségi gondokat is kinötték már a cégek(feltéve ha erre szakosodott helyre mész).Normális dugó,normális terhelésen nem okoz problémát.
Hát én itthon gyártott dugókat sose tennék a motoromba,de te tudod.
Anno az egyetemen mutattak pár érdekes kópiát!
Anno az egyetemen mutattak pár érdekes kópiát!
az EGT eppen nem lenyeg egy szivo E85 uzemu motornal... :)
mi az ara amugy? nekem is kellene. mekkora MAP szenzor van benne? :)
mi az ara amugy? nekem is kellene. mekkora MAP szenzor van benne? :)
készen csak a késöbbi suprákhoz van és az csak 12,5:1
Ha gyártatsz.amúgy 85 de "kedvezménnyel" kapom.
A vemsel nem élem ki magam eléggé.

Hol kapsz 6 db 13.5-es sűrítésű dugattyút 70-ért?
árat írhatsz nyugodtan.
mondom, hogy ertem en! :) csak megsem ertem, hogy miert a nehezebb utat valasztod ha a gyari teljesitmenyt akarod. csak azert vetettem fel ezeket a kerdeseket amiket olvastal. nem kotekedesbol csak, hogy megertsem...
Nekem van egy eladó VEMS-em, kék kijelzővel, EGT opcióval, szóval a maga módján fullos! ;)

jó a teljes tömitő szett volt 28rongy amcsiból ami itthon 57.ez komplett.
legyen 257ezer.
Én is szeretnék ecut de mivel szeretném a többit is így kompromisszumokat kell kötni.
plusz nekem még van fényezés meg kárpitozás,meg...meg...
legyen 257ezer.
Én is szeretnék ecut de mivel szeretném a többit is így kompromisszumokat kell kötni.
plusz nekem még van fényezés meg kárpitozás,meg...meg...
ezen már átmentem.A sebességet kinöttem.A vezetés technika jobban érdekel meg a kreativitásom kiélése.Én már jobban élvezem amikor a városon végig megyek és feelingelem a csajokat.A pályára max kényszerből megyek.Túl sok embert ismerek akit elkapott a gépszíj.Én tanúltam belőle.Engem jobban érdekel az autóval való támadás,védekezés,kísérési alakzatok,kanyar sebesség...
két fajta ember van.Az egyik a v8-ból az 500lóerős adatot hallja meg a másik a hangját.én az utóbbi vagyok már.És inkább tanulok és mellőzök mint,hogy mégegyszer feleslegesen fizessek olyan "szakembereknek" akik csak lehúzni tudják az embereket.Szerintem az elképzelésem technikailag tökéletesen megállja a helyét.Az egyetlen kérdéses még,hogy mekkora lesz az injektor és az előgyújtás.Ezt majd később.
két fajta ember van.Az egyik a v8-ból az 500lóerős adatot hallja meg a másik a hangját.én az utóbbi vagyok már.És inkább tanulok és mellőzök mint,hogy mégegyszer feleslegesen fizessek olyan "szakembereknek" akik csak lehúzni tudják az embereket.Szerintem az elképzelésem technikailag tökéletesen megállja a helyét.Az egyetlen kérdéses még,hogy mekkora lesz az injektor és az előgyújtás.Ezt majd később.
ECU-t mi ugy csinaltuk meg, hogy szervaltam egy ugyanolyan ECU-t, a NYÁK kivagva belole, es labhelyesen beforrasztva minden ahova kell a gyari kabelkoteggel hasznalva.
2 kilo + a tomitesek (ami meg van reg de eetol meg meg kellett venni...)
hajra! meg mindig nem ertelek. ;)
viszont mar nagyon varom, hogy elkeszuljon! imadom a sor6 hangjat!
hajra! meg mindig nem ertelek. ;)
viszont mar nagyon varom, hogy elkeszuljon! imadom a sor6 hangjat!

A motor fűzést én is meg tudom csinálni.Az ecut nem ami szintén plusz pénz.A lóerő érdekel de első sorban nem az van,hanem,hogy kihasználjam az etanol előnyeit.
dugó szet 70ezer
átalakító beépítve 50
lambda 45
injektorok 15
előgyújt.vez.20
munkadíjak 0
tömítő szett megvan már rég
dugó szet 70ezer
átalakító beépítve 50
lambda 45
injektorok 15
előgyújt.vez.20
munkadíjak 0
tömítő szett megvan már rég
Igen mindenki igy kezdi, aztan eg ido mulva megis kevesnek erzi "seggre"
add ossze ezt a 4 tetelt :)
na latod a fo problema a szakartelem hianya!!! :)
nos
1. az 50kPa (amit elirtam 500ra de gondoltam, hoyg nem gondolod, hogy 4bar-ral fogod fujni) az szivo uzem!
2. az 1,13-as lambda bosegesen elegseges keverek-arany a cruise-olashoz amit ezen a fel baros szivocso nyomason produkal a masina
3. feltoltesrol szo sem esett
4. minek a tizenharomfeles kompresszio ha eleg a gyari 170lo?
5. add ossze 1x, hogy mennyibe faj a dugattyu(hozza a gyuru szett), a gepmuhely, a tomitesek, az atalakito, a HASZNALT! injektorok es az elogyujtas vezerlo... (akkor inkabb vegyel hasznalt elektronikat es uj injektorokat!)
6. egy irhato ECU-hoz nem kell megbontani a blokkot. szerintem kihozhato a gyari ertek a motorbol ;)
nem tudom, hoyg hova szamolok de nekem ennyi eleg lenne, hogy ne akarjak ujrafuzni egy motort ;)
nos
1. az 50kPa (amit elirtam 500ra de gondoltam, hoyg nem gondolod, hogy 4bar-ral fogod fujni) az szivo uzem!
2. az 1,13-as lambda bosegesen elegseges keverek-arany a cruise-olashoz amit ezen a fel baros szivocso nyomason produkal a masina
3. feltoltesrol szo sem esett
4. minek a tizenharomfeles kompresszio ha eleg a gyari 170lo?
5. add ossze 1x, hogy mennyibe faj a dugattyu(hozza a gyuru szett), a gepmuhely, a tomitesek, az atalakito, a HASZNALT! injektorok es az elogyujtas vezerlo... (akkor inkabb vegyel hasznalt elektronikat es uj injektorokat!)
6. egy irhato ECU-hoz nem kell megbontani a blokkot. szerintem kihozhato a gyari ertek a motorbol ;)
nem tudom, hoyg hova szamolok de nekem ennyi eleg lenne, hogy ne akarjak ujrafuzni egy motort ;)
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!