E85-ös üzemanyag

Témakör: Tuning
42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52
winy
#7895
2011. június 06. 22:55
sok autó megy gyártott dugóval.De több gondot okoz az otthon megemelt turbo nyomás meg a nem megfelelő hűtés vagy kenés.
winy
#7894
2011. június 06. 22:53
Én is sokáig kerestem és sok ember meghallgattam.Sajna még tartanak a régi hírek,hogy megy tönkre meg egyebek.Mivel semmilyen komolyabb terhelést nem fog kapni(itt a hőre gondolok) és minőségileg már sokat fejlődtek,egy nyomatékosabb motorba ami nem pörög mint egy kis honda...tökéletesen megfelelnek.A gyártott dugókal ott szúrják el sokszor,hogy átégetik vagy szétpörgetik.A Az anyag minőségi gondokat is kinötték már a cégek(feltéve ha erre szakosodott helyre mész).Normális dugó,normális terhelésen nem okoz problémát.
radics1
#7893
2011. június 06. 22:48
Hát én itthon gyártott dugókat sose tennék a motoromba,de te tudod.

Anno az egyetemen mutattak pár érdekes kópiát!
elbowS6
#7891
2011. június 06. 22:43
az EGT eppen nem lenyeg egy szivo E85 uzemu motornal... :)
mi az ara amugy? nekem is kellene. mekkora MAP szenzor van benne? :)
winy
#7890
2011. június 06. 22:43
készen csak a késöbbi suprákhoz van és az csak 12,5:1
winy
#7889
2011. június 06. 22:41
Ha gyártatsz.amúgy 85 de "kedvezménnyel" kapom.
winy
#7888
2011. június 06. 22:40
A vemsel nem élem ki magam eléggé.
radics1
#7887
2011. június 06. 22:39
Hol kapsz 6 db 13.5-es sűrítésű dugattyút 70-ért?
winy
#7886
2011. június 06. 22:38
elbowS6
#7885
2011. június 06. 22:38
mondom, hogy ertem en! :) csak megsem ertem, hogy miert a nehezebb utat valasztod ha a gyari teljesitmenyt akarod. csak azert vetettem fel ezeket a kerdeseket amiket olvastal. nem kotekedesbol csak, hogy megertsem...
carlosrcng
#7884
2011. június 06. 22:36
Nekem van egy eladó VEMS-em, kék kijelzővel, EGT opcióval, szóval a maga módján fullos! ;)
winy
#7883
2011. június 06. 22:32
jó a teljes tömitő szett volt 28rongy amcsiból ami itthon 57.ez komplett.
legyen 257ezer.
Én is szeretnék ecut de mivel szeretném a többit is így kompromisszumokat kell kötni.
plusz nekem még van fényezés meg kárpitozás,meg...meg...
winy
#7882
2011. június 06. 22:28
ezen már átmentem.A sebességet kinöttem.A vezetés technika jobban érdekel meg a kreativitásom kiélése.Én már jobban élvezem amikor a városon végig megyek és feelingelem a csajokat.A pályára max kényszerből megyek.Túl sok embert ismerek akit elkapott a gépszíj.Én tanúltam belőle.Engem jobban érdekel az autóval való támadás,védekezés,kísérési alakzatok,kanyar sebesség...

két fajta ember van.Az egyik a v8-ból az 500lóerős adatot hallja meg a másik a hangját.én az utóbbi vagyok már.És inkább tanulok és mellőzök mint,hogy mégegyszer feleslegesen fizessek olyan "szakembereknek" akik csak lehúzni tudják az embereket.Szerintem az elképzelésem technikailag tökéletesen megállja a helyét.Az egyetlen kérdéses még,hogy mekkora lesz az injektor és az előgyújtás.Ezt majd később.
hobizoli
#7881
2011. június 06. 22:25
ECU-t mi ugy csinaltuk meg, hogy szervaltam egy ugyanolyan ECU-t, a NYÁK kivagva belole, es labhelyesen beforrasztva minden ahova kell a gyari kabelkoteggel hasznalva.
elbowS6
#7880
2011. június 06. 22:25
2 kilo + a tomitesek (ami meg van reg de eetol meg meg kellett venni...)
hajra! meg mindig nem ertelek. ;)
viszont mar nagyon varom, hogy elkeszuljon! imadom a sor6 hangjat!
winy
#7879
2011. június 06. 22:21
A motor fűzést én is meg tudom csinálni.Az ecut nem ami szintén plusz pénz.A lóerő érdekel de első sorban nem az van,hanem,hogy kihasználjam az etanol előnyeit.
dugó szet 70ezer
átalakító beépítve 50
lambda 45
injektorok 15
előgyújt.vez.20
munkadíjak 0
tömítő szett megvan már rég
hobizoli
#7878
2011. június 06. 22:17
Igen mindenki igy kezdi, aztan eg ido mulva megis kevesnek erzi "seggre"
elbowS6
#7877
2011. június 06. 22:17
add ossze ezt a 4 tetelt :)
elbowS6
#7876
2011. június 06. 22:16
na latod a fo problema a szakartelem hianya!!! :)
nos
1. az 50kPa (amit elirtam 500ra de gondoltam, hoyg nem gondolod, hogy 4bar-ral fogod fujni) az szivo uzem!
2. az 1,13-as lambda bosegesen elegseges keverek-arany a cruise-olashoz amit ezen a fel baros szivocso nyomason produkal a masina
3. feltoltesrol szo sem esett
4. minek a tizenharomfeles kompresszio ha eleg a gyari 170lo?
5. add ossze 1x, hogy mennyibe faj a dugattyu(hozza a gyuru szett), a gepmuhely, a tomitesek, az atalakito, a HASZNALT! injektorok es az elogyujtas vezerlo... (akkor inkabb vegyel hasznalt elektronikat es uj injektorokat!)
6. egy irhato ECU-hoz nem kell megbontani a blokkot. szerintem kihozhato a gyari ertek a motorbol ;)
nem tudom, hoyg hova szamolok de nekem ennyi eleg lenne, hogy ne akarjak ujrafuzni egy motort ;)
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52
Összesen 8815 találat 441 oldalon
-->