FUEL PRESSURE REGULATOR
aktuális téma

http://injector.com/fuelregulators.php
Egy oldal a sok közül ahol ilyen cuccokra költhetjük a pénzünket.
Olyan verdákba érdemes beletenni amik már eleve átestek valmi kissebb nagyon hergelésen......
Egy biztos: A benzinyomást tudjuk állítgatni a szerkezet beépítésével, mert az injektorok nem azt a nyomást kapják amit az AC elő tud állítani hanem csak kissebbet, a többit egy gyári szerkezet vezeti vissza a tankba....
Tapasztalatokat véleményeket vánánk azoktól is akiknek már ilyen van a gépükbe építve.... köszi
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Gyakorlatilag midengyikben rugú nyomja a memránt, az állíthatóknál ezt a rugót lehet feszíteni a nagyobb nyomáshoz. A membrán bármeddig bírja a nyomást, amíg a benzinpumpa bírja, mert a két oldalán ugyanakkor a nyomás, tehát nincs szakítóerő. A ház ami kritikus, a fémházasak szokták bírni. Nekem a sima szívóhoz valót megküldtem 2.5 bar levegővel (tesztelés céljából) és nemcsak hogy kibírta, hanem jól is működött. Tehát a benzinnyomás megemelkedett ezzel a 2.5 bar-ral. Azóta is jól működik az autóban 1-1.4 bar-on.
neked egyébként van regulator a verdádban ? mármint gyári mindenkiében csak hogy ilyen szabályozható?
aha!
De akkor amelyik rugós megoldású hasonlóan egy lefújószelephez, fogkja bírni a fütyürészést ugye ???
De akkor amelyik rugós megoldású hasonlóan egy lefújószelephez, fogkja bírni a fütyürészést ugye ???
Hmmm, már nem jártam itt 3 hete...
Azért szokták kihangsúlyozni, hogy turbós autóra is jó a regulátor, mert a gyengébbeknek a membránja meg a háza csak a vákumra van tervezve. Ezeket meg úgy tervezték, hogy kibírja azt az 1-2 bar nyomást a levegőoldalról.
Azért szokták kihangsúlyozni, hogy turbós autóra is jó a regulátor, mert a gyengébbeknek a membránja meg a háza csak a vákumra van tervezve. Ezeket meg úgy tervezték, hogy kibírja azt az 1-2 bar nyomást a levegőoldalról.
Remélhetőleg a fogyid is kicsit le fog esni... 

Jó már van elosztóm, és visszatettem!
"Mi a g**i az a "Fuel surge tank" ???? Mit csinál mér van ott ? Hol van, és kell e az az autómban vagy csak plusz súly????"
Úgy tudom, hogy ez egy kisebb tank a tankban, hogy az összegyűjtse a benzint a tankból egy helyre, hogy az esetleges szlalom/kanyarodás esetén ne a tank falára kenődjön fel, ha már kevés van a tankban, hanem egy viszonylag kisebb helyen lötykölődjön.
Ha külső egységről van szó, akkor lehet az valamiféle puffertartály is.
Ha drag a cél, akkor felesleges, oda eleve más tank kell, egy kicsike fajta, épp egy menetre elegendő benyával!

Úgy tudom, hogy ez egy kisebb tank a tankban, hogy az összegyűjtse a benzint a tankból egy helyre, hogy az esetleges szlalom/kanyarodás esetén ne a tank falára kenődjön fel, ha már kevés van a tankban, hanem egy viszonylag kisebb helyen lötykölődjön.
Ha külső egységről van szó, akkor lehet az valamiféle puffertartály is.
Ha drag a cél, akkor felesleges, oda eleve más tank kell, egy kicsike fajta, épp egy menetre elegendő benyával!


Na kkor hozzuk visasza ezt a jó kis fórumot mielőtt feledésbe merül.
Pos írta:
"Pl. 3bar névleges benzinnyomásnál ha alapjáraton pl. -0.6 bar a vákum akkor a benzinnyomás 2.4 bar lesz. Ettől az injektor továbbra is 3 bar nyomást lát, és ugyanúgy működik mint vákum nélkül. Ugyanígy ha pl 1.1 bar turbonyomás van, akkor 4.1 bar benzinnyomásnál működik ugyanúgy az injektor. "
Némelyik gyártó úgy reklámozza a szerkezetét hogy ez külön Turbós autóra van kitalálva. Lehet valami külömbség? Azaz ami jó szívóra az fog működni turbósan is ugyanúgy ???? Mert a fentiekből én azt vettem ki hogy tökmindegy.
Más:
Mi a g**i az a "Fuel surge tank" ???? Mit csinál mér van ott ? Hol van, és kell e az az autómban vagy csak plusz súly????

Pos írta:
"Pl. 3bar névleges benzinnyomásnál ha alapjáraton pl. -0.6 bar a vákum akkor a benzinnyomás 2.4 bar lesz. Ettől az injektor továbbra is 3 bar nyomást lát, és ugyanúgy működik mint vákum nélkül. Ugyanígy ha pl 1.1 bar turbonyomás van, akkor 4.1 bar benzinnyomásnál működik ugyanúgy az injektor. "
Némelyik gyártó úgy reklámozza a szerkezetét hogy ez külön Turbós autóra van kitalálva. Lehet valami külömbség? Azaz ami jó szívóra az fog működni turbósan is ugyanúgy ???? Mert a fentiekből én azt vettem ki hogy tökmindegy.
Más:
Mi a g**i az a "Fuel surge tank" ???? Mit csinál mér van ott ? Hol van, és kell e az az autómban vagy csak plusz súly????

Látom nem bíztad a véletlenre és minden topicban kívántál nekünk kellemes karácsonyt
No akkor én csatlakozom, Neked is meg mindenki másnak KK-t!

Ha takarékoskodni akarsz, inkább dugd vissza azt a vákumcsövet...
Ha lehúzod, mindig a legmagasabb benzinyomással mész. Olyan, mint padlógáznál ( egy nagyon picit még magasabb is). Ha visszadugod akkor minél nagyobb a vákum, annál kisebb a benzinnyomás. Látod, ezért írtam nemrég, hogy abszolút nyomással kéne mindenkinek gondolkozni, akkor nem lenne annyi félreértés. Mivel ugye a nagyobb vákum, kisebb nyomást jelent.
Ha lehúzod, mindig a legmagasabb benzinyomással mész. Olyan, mint padlógáznál ( egy nagyon picit még magasabb is). Ha visszadugod akkor minél nagyobb a vákum, annál kisebb a benzinnyomás. Látod, ezért írtam nemrég, hogy abszolút nyomással kéne mindenkinek gondolkozni, akkor nem lenne annyi félreértés. Mivel ugye a nagyobb vákum, kisebb nyomást jelent.

Namost, én arra gondoltam, hogy ez, egyfajta benzintakarékossági eljárás, mert amikor vákum van (alapjárat, motorfék) akkor nem kell benzinnyomás... Minek?
amikor egy nyomod neki akkor rögtön megszűnik a vákum.. (én csak tudom, ma egész nap az újdonsüls házikészítésű kegyetlenül jó, vákummérőmet bámultam..)


Tök buli, mindig akartam egy ilyet, de sosem volt rá pénzem..
amikor egy nyomod neki akkor rögtön megszűnik a vákum.. (én csak tudom, ma egész nap az újdonsüls házikészítésű kegyetlenül jó, vákummérőmet bámultam..)



Tök buli, mindig akartam egy ilyet, de sosem volt rá pénzem..

Ok, motor és ecu-függő a változás mértéke.
ez igaz,de semmi extra változás nincs minden olyan mint elötte az alapjárat jó,semmi füst

És az nem változás? Annak úgy kell működnie. 2.7 bar szabályzóval alapjárat 2.2 bar teljesen reális. Nekem is 0.5-0.6 bar az alapjárati vákum.
már csak azért mert a gyári nyomásszabályzóm vákummal 2.2-2.5 nyit.
vákum nélkül pedig 2.7-nél nyit "manuálisan".
vákum nélkül pedig 2.7-nél nyit "manuálisan".
és ha nem változik semmi?
Amíg vákum van a szívócsőben, mindig dús lesz a keverék (alapjárat valszeg nem lesz, vagy iszonyú fekete füst mellett). Padlógáznál kb ugyanolyan lesz mint normálisan. Turbósnál pedig ahogy nő a nyomás a légköri fölé, úgy szegényedik el a keverék, és úgy olvad el a dugó+szelep+még ami van.
Mi történik valójában ha lehúzom a honda benzinnyomásszabályzójáról a vákumcsövet??? 



Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!