HellaFlush Style
aktuális téma

OFFSET IS EVERYTHING
Mint annyi minden más ebben a világban, eredetileg a HellaFlush is csak poénnak indult, melynek létrejöttéhez több személy is kötődik.
Az egész azzal kezdődött, hogy Amerika csodás szigetén Hawaiin pár gyerek, – köztük a kis Rod Chong – elkezdte átalakítani a játékautóját. A Maisto 1:18-as modelljükből kivették a rugókat, amitől az már gurulni sem tudott. A látvány magáért beszélt. Teltek az évek, azóta a gyerekek felnőttek, de az autók szeretete és a barátság megmaradt.
Maga a kifejezés azonban váratott magára egészen 2003-ig. Miközben Chongék a pályán drift autóiknak határait keresgélték, egyikük (Jerry) az átalakítás utáni látványra csak egy mondattal reagált: Dude…that #&@’s Hellaflush!. Így ez a találó kifejezés, ami a lélegzetelállító, vagány látványra utalt, megmaradt. Mint mondták, ez nem hatott az újdonság erejével akkoriban, ugyanis láttak hasonló autókat egyes Európából és Japánból rendelt tuning- és, driftmagazinokban, de a kifejezést mégis úgy érezték, hogy az általuk akkor épített autókra pontosan illett.
Többféle, – szám szerint négy – „Flush” típust csináltak, mégpedig: Flush, Mexi, Tucked és Hella – időközben megjelent a Hella radikálisabb változata, a Hellafail. Ismerték a negatív dőlésszöget, az ültetést, mint mindenki más. Akkor azonban megszületett valami új életérzés, és végre volt 1 kifejezés, 1 név ami mindezt megtestesíti, és ezeket az autókat 1 közös gyűjtőnév alatt egyesíti.
_______________________________________________________________________________
Eléggé sok vason fellelhető a gazdag matricázás, és újabban a japán drift ágazatból átvették a törött lökhárító kötözését is, úgyhogy nincs javítás, csupán jön a jó öreg fúró és a gyorskötegelő. A tévhitek elkerülése végett a robbantott gumikat nem a németek találták ki. A ’70-es években azt sem tudták mi az. Mint annyi minden, ez is a sokak által – főleg itthon – igénytelennek tartott japán bosozoku style szüleménye.
_______________________________________________________________________________
A HellaFlush népszerűségéről csak annyit, hogy a belgáknál nincs is olyan autós oldal, ahol ne lenne szó róla, németeknél szintén. Nyugattól Keletig minden országban megtalálható. Igen rövid idő alatt kinőtte magát.
A Hellaflush, lényegében japán Drift gépek átalakításával indult, azonban nincs márka kikötés, így gyakorlatilag bármilyen márkájú autó készülhet ebben a stílusban.
A hellaflush elsősorban a kerék és a kasztni egymáshoz való viszonyára koncentrál, valamint a különböző hellaflushon belüli stílusirányzatoknál ebből adódóan a hasmagasság is fontos.
Konkrétan a kifejezés, hogy offset is everything nagyjából annyit tesz, hogy "offset a minden", de mondhatnánk úgy is, hogy "et mindenek felett". Azt hiszem ezzel el is mondtunk mindent!
A hellaflusht egyébként gyakorta összekeverik a jdm stílussal, ami nem is annyira meglepő, mivel sokszor a 2 stílus fedi egymást, így leginkább amint már mondtam a kerekek helyzetéről jelenthetjük ki egyértelműen, h mi a tényállás. Persze nyílván vannak gépek amik, mind a két stílusba beleillenek, de ez már csak ilyen játék.
Végül akiknek volt türelme mindezt végigolvasni, azoknak még 1 képpel foglalnám össze a leírtakat bízva abban, hogy ez világossá teszi a lényeget.
http://i284.photobucket.com/albums/
ll30/captainsperry/user1706_pic1356_1272695982-copy.jpg
Remélem sikerült 1 egész korrekt leírást összehoznom, összeszednem, és így már mindenki érti amit kell!Legalábbis nagyjából
Jó szórakozást!
Dávid_

Mint annyi minden más ebben a világban, eredetileg a HellaFlush is csak poénnak indult, melynek létrejöttéhez több személy is kötődik.
Az egész azzal kezdődött, hogy Amerika csodás szigetén Hawaiin pár gyerek, – köztük a kis Rod Chong – elkezdte átalakítani a játékautóját. A Maisto 1:18-as modelljükből kivették a rugókat, amitől az már gurulni sem tudott. A látvány magáért beszélt. Teltek az évek, azóta a gyerekek felnőttek, de az autók szeretete és a barátság megmaradt.
Maga a kifejezés azonban váratott magára egészen 2003-ig. Miközben Chongék a pályán drift autóiknak határait keresgélték, egyikük (Jerry) az átalakítás utáni látványra csak egy mondattal reagált: Dude…that #&@’s Hellaflush!. Így ez a találó kifejezés, ami a lélegzetelállító, vagány látványra utalt, megmaradt. Mint mondták, ez nem hatott az újdonság erejével akkoriban, ugyanis láttak hasonló autókat egyes Európából és Japánból rendelt tuning- és, driftmagazinokban, de a kifejezést mégis úgy érezték, hogy az általuk akkor épített autókra pontosan illett.
Többféle, – szám szerint négy – „Flush” típust csináltak, mégpedig: Flush, Mexi, Tucked és Hella – időközben megjelent a Hella radikálisabb változata, a Hellafail. Ismerték a negatív dőlésszöget, az ültetést, mint mindenki más. Akkor azonban megszületett valami új életérzés, és végre volt 1 kifejezés, 1 név ami mindezt megtestesíti, és ezeket az autókat 1 közös gyűjtőnév alatt egyesíti.
_______________________________________________________________________________
Eléggé sok vason fellelhető a gazdag matricázás, és újabban a japán drift ágazatból átvették a törött lökhárító kötözését is, úgyhogy nincs javítás, csupán jön a jó öreg fúró és a gyorskötegelő. A tévhitek elkerülése végett a robbantott gumikat nem a németek találták ki. A ’70-es években azt sem tudták mi az. Mint annyi minden, ez is a sokak által – főleg itthon – igénytelennek tartott japán bosozoku style szüleménye.
_______________________________________________________________________________
A HellaFlush népszerűségéről csak annyit, hogy a belgáknál nincs is olyan autós oldal, ahol ne lenne szó róla, németeknél szintén. Nyugattól Keletig minden országban megtalálható. Igen rövid idő alatt kinőtte magát.
A Hellaflush, lényegében japán Drift gépek átalakításával indult, azonban nincs márka kikötés, így gyakorlatilag bármilyen márkájú autó készülhet ebben a stílusban.
A hellaflush elsősorban a kerék és a kasztni egymáshoz való viszonyára koncentrál, valamint a különböző hellaflushon belüli stílusirányzatoknál ebből adódóan a hasmagasság is fontos.
Konkrétan a kifejezés, hogy offset is everything nagyjából annyit tesz, hogy "offset a minden", de mondhatnánk úgy is, hogy "et mindenek felett". Azt hiszem ezzel el is mondtunk mindent!
A hellaflusht egyébként gyakorta összekeverik a jdm stílussal, ami nem is annyira meglepő, mivel sokszor a 2 stílus fedi egymást, így leginkább amint már mondtam a kerekek helyzetéről jelenthetjük ki egyértelműen, h mi a tényállás. Persze nyílván vannak gépek amik, mind a két stílusba beleillenek, de ez már csak ilyen játék.

Most pedig a FLUSH irányzatokról bővebben!
Végül akiknek volt türelme mindezt végigolvasni, azoknak még 1 képpel foglalnám össze a leírtakat bízva abban, hogy ez világossá teszi a lényeget.

http://i284.photobucket.com/albums/
ll30/captainsperry/user1706_pic1356_1272695982-copy.jpg
Remélem sikerült 1 egész korrekt leírást összehoznom, összeszednem, és így már mindenki érti amit kell!Legalábbis nagyjából


Dávid_
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Így lehet jobb lesz.
Lehet így látszik, remélem lesz még, mert ez csak töredéke az autóknak ami kint volt.
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.260137550762885.51311.142924762484165&type=1
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.260137550762885.51311.142924762484165&type=1
Ez 1502, egyedi építésben.
Az eleje még magasan van, és az elektromos részt is rendbe kell még tenni, de már majdnem kész.
Aztán vissza a fényezőhöz,mert az 5 év építés nem múlt el nyom nélkül sajnos rajta.
Ha ez is kész be kell járatni, és mehet rá a dupla weber, hogy tempó is legyen.


Az eleje még magasan van, és az elektromos részt is rendbe kell még tenni, de már majdnem kész.
Aztán vissza a fényezőhöz,mert az 5 év építés nem múlt el nyom nélkül sajnos rajta.
Ha ez is kész be kell járatni, és mehet rá a dupla weber, hogy tempó is legyen.


neeee!
ez a tiéd!!!!???
úúristen teljesen kivoltam tőle! 2002?
nagyon tetszett megaza nardi kormány..nyami!
ez a tiéd!!!!???
úúristen teljesen kivoltam tőle! 2002?
nagyon tetszett megaza nardi kormány..nyami!
Mármint a Honda motorkódja.

A kép le maradt.



Ezzel.
1600cm3, B16B a motorkódja.

1600cm3, B16B a motorkódja.
szomszéd fiesta 





jah csak képet nem sikerült betennem.....mindegy..mostmár nem offolok!
amúgy lehet velem van a baj, de te mivel voltál?
meg olyan kérdésem van hogy a TypeR civicben mekkora motor van milyen adatokkal, ezen "vitatkoztunk"
a 6G ben...
meg olyan kérdésem van hogy a TypeR civicben mekkora motor van milyen adatokkal, ezen "vitatkoztunk"
a 6G ben...

mondjuk igen, az az escort is mutatott valamit!!!
slowmera
#4298
2012. július 21. 17:10
hát tegnap este ülve aludtam el a fotelban
eléggé hosszú napom volt
a legközelebbinél remélem semmi nem jön közbe. nem szoktak ilyen hosszú napjaim lenni, de most valahogy hülyén jött össze az egész hetem
na mind1, örülök, hogy sokan voltatok kint
:):):)



na mind1, örülök, hogy sokan voltatok kint


Karcolni karcol, de nem ugyanazért....:D
Sajna képem nincs, de az ötlet jó, nagyon jó forma az ültetéshez. 

Ja sima volt, a treffen meg igen jó 

Akinek van ellen vagy építő jellegű érve a 155-ről az meg leírhatná azt



Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!