HellaFlush Style

Témakör: Tuning
aktuális téma
HellaFlush Style
OFFSET IS EVERYTHING

Mint annyi minden más ebben a világban, eredetileg a HellaFlush is csak poénnak indult, melynek létrejöttéhez több személy is kötődik.

Az egész azzal kezdődött, hogy Amerika csodás szigetén Hawaiin pár gyerek, – köztük a kis Rod Chong – elkezdte átalakítani a játékautóját. A Maisto 1:18-as modelljükből kivették a rugókat, amitől az már gurulni sem tudott. A látvány magáért beszélt. Teltek az évek, azóta a gyerekek felnőttek, de az autók szeretete és a barátság megmaradt.

Maga a kifejezés azonban váratott magára egészen 2003-ig. Miközben Chongék a pályán drift autóiknak határait keresgélték, egyikük (Jerry) az átalakítás utáni látványra csak egy mondattal reagált: Dude…that #&@’s Hellaflush!. Így ez a találó kifejezés, ami a lélegzetelállító, vagány látványra utalt, megmaradt. Mint mondták, ez nem hatott az újdonság erejével akkoriban, ugyanis láttak hasonló autókat egyes Európából és Japánból rendelt tuning- és, driftmagazinokban, de a kifejezést mégis úgy érezték, hogy az általuk akkor épített autókra pontosan illett.

Többféle, – szám szerint négy – „Flush” típust csináltak, mégpedig: Flush, Mexi, Tucked és Hella – időközben megjelent a Hella radikálisabb változata, a Hellafail. Ismerték a negatív dőlésszöget, az ültetést, mint mindenki más. Akkor azonban megszületett valami új életérzés, és végre volt 1 kifejezés, 1 név ami mindezt megtestesíti, és ezeket az autókat 1 közös gyűjtőnév alatt egyesíti.

_______________________________________________________________________________

Eléggé sok vason fellelhető a gazdag matricázás, és újabban a japán drift ágazatból átvették a törött lökhárító kötözését is, úgyhogy nincs javítás, csupán jön a jó öreg fúró és a gyorskötegelő. A tévhitek elkerülése végett a robbantott gumikat nem a németek találták ki. A ’70-es években azt sem tudták mi az. Mint annyi minden, ez is a sokak által – főleg itthon – igénytelennek tartott japán bosozoku style szüleménye.

_______________________________________________________________________________

A HellaFlush népszerűségéről csak annyit, hogy a belgáknál nincs is olyan autós oldal, ahol ne lenne szó róla, németeknél szintén. Nyugattól Keletig minden országban megtalálható. Igen rövid idő alatt kinőtte magát.

A Hellaflush, lényegében japán Drift gépek átalakításával indult, azonban nincs márka kikötés, így gyakorlatilag bármilyen márkájú autó készülhet ebben a stílusban.

A hellaflush elsősorban a kerék és a kasztni egymáshoz való viszonyára koncentrál, valamint a különböző hellaflushon belüli stílusirányzatoknál ebből adódóan a hasmagasság is fontos.

Konkrétan a kifejezés, hogy offset is everything nagyjából annyit tesz, hogy "offset a minden", de mondhatnánk úgy is, hogy "et mindenek felett". Azt hiszem ezzel el is mondtunk mindent!

A hellaflusht egyébként gyakorta összekeverik a jdm stílussal, ami nem is annyira meglepő, mivel sokszor a 2 stílus fedi egymást, így leginkább amint már mondtam a kerekek helyzetéről jelenthetjük ki egyértelműen, h mi a tényállás. Persze nyílván vannak gépek amik, mind a két stílusba beleillenek, de ez már csak ilyen játék.


Most pedig a FLUSH irányzatokról bővebben!



Végül akiknek volt türelme mindezt végigolvasni, azoknak még 1 képpel foglalnám össze a leírtakat bízva abban, hogy ez világossá teszi a lényeget.

http://i284.photobucket.com/albums/
ll30/captainsperry/user1706_pic1356_1272695982-copy.jpg


Remélem sikerült 1 egész korrekt leírást összehoznom, összeszednem, és így már mindenki érti amit kell!Legalábbis nagyjábólJó szórakozást!

Dávid_
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86
Hellaflush
#4233
2012. július 16. 21:50
Hellaflush
#4232
2012. július 16. 21:49
Hellaflush
#4231
2012. július 16. 21:47
Hellaflush
#4230
2012. július 16. 21:46
Hellaflush
#4229
2012. július 16. 21:42
luji
#4227
2012. július 16. 18:56
grimbow
#4225
2012. július 16. 12:13
snitzerpenge+féktisztító csodákra képes
slowmera
#4224
2012. július 16. 12:11
grimbow
#4223
2012. július 16. 12:10
matricák off, mocitető meg vissza lesz fujatva gyári színre. egyedül elől az Mfest marad.
streetvand
#4222
2012. július 16. 12:00
mint ahogy nekem van...elöl 60mm rugó, hátul a sima....
grimbow
#4219
2012. július 16. 10:03
amugy 10J nél szélesebbet peremezés nélkül nem érdmes feltenni e46ra. Horinak van most fent 10.5x20 de ki is peremeztette.

nekem most nem ér bele sehol, még elől sem.
grimbow
#4218
2012. július 16. 10:01
keskeeeny? 10col. amugy hátul nincs ültetve egy centit sem, mégcsak állítható sincs alatta gyári M es futómű. elől persze akad egy KW vari1
slowmera
#4217
2012. július 16. 09:45
amúgy 17"-ba tudok "játszani" a gumival, hogy a gyári keréknek a váltómérete legyen (pont mint a mostani). Most hiába van fent 205-ös gumi, nem ez fogja vissza hanem hogy malomkövek forognak...Egy könnyű kovácsolt széles 17-es feszített gumival max annyit nyom mint a mostaniak gumival együtt. A 9"-ra 215-öt tennék, hátra talán 235-öt...Anno hátúl a 9"-on a 215 érezhetően nem fogta az autót...De ha esetleg ezek a viszonylag széles gumik picit visszafogják, teljesen tök mind1 nem gyorsulgatok vele...Elindulni meg ellehet.:)
slowmera
#4216
2012. július 16. 09:25
igen? nem baj ha nem mozdul akkor majd vontatjuk
RAT ALI
#4215
2012. július 16. 09:23
van pár felnigarnim betárazva hozzá!! ha az eredetiség lesz a lényeg akkor geo-metro 12*4" ha meg a stilizálás akkor fölmegy rá a 12*4,5 ill 12*6" szerintem ezekben nem fogtok csalódni elől 135-ös gumikkal hátul 145/60-as gumikkal ( nagy variáció 12-es méretben nem nagyon van )
Hellaflush
#4214
2012. július 16. 01:21
Van e65-66 7-es BMW-ről valami jó képed?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86
Összesen 5833 találat 292 oldalon