HellaFlush Style

Témakör: Tuning
aktuális téma
HellaFlush Style
OFFSET IS EVERYTHING

Mint annyi minden más ebben a világban, eredetileg a HellaFlush is csak poénnak indult, melynek létrejöttéhez több személy is kötődik.

Az egész azzal kezdődött, hogy Amerika csodás szigetén Hawaiin pár gyerek, – köztük a kis Rod Chong – elkezdte átalakítani a játékautóját. A Maisto 1:18-as modelljükből kivették a rugókat, amitől az már gurulni sem tudott. A látvány magáért beszélt. Teltek az évek, azóta a gyerekek felnőttek, de az autók szeretete és a barátság megmaradt.

Maga a kifejezés azonban váratott magára egészen 2003-ig. Miközben Chongék a pályán drift autóiknak határait keresgélték, egyikük (Jerry) az átalakítás utáni látványra csak egy mondattal reagált: Dude…that #&@’s Hellaflush!. Így ez a találó kifejezés, ami a lélegzetelállító, vagány látványra utalt, megmaradt. Mint mondták, ez nem hatott az újdonság erejével akkoriban, ugyanis láttak hasonló autókat egyes Európából és Japánból rendelt tuning- és, driftmagazinokban, de a kifejezést mégis úgy érezték, hogy az általuk akkor épített autókra pontosan illett.

Többféle, – szám szerint négy – „Flush” típust csináltak, mégpedig: Flush, Mexi, Tucked és Hella – időközben megjelent a Hella radikálisabb változata, a Hellafail. Ismerték a negatív dőlésszöget, az ültetést, mint mindenki más. Akkor azonban megszületett valami új életérzés, és végre volt 1 kifejezés, 1 név ami mindezt megtestesíti, és ezeket az autókat 1 közös gyűjtőnév alatt egyesíti.

_______________________________________________________________________________

Eléggé sok vason fellelhető a gazdag matricázás, és újabban a japán drift ágazatból átvették a törött lökhárító kötözését is, úgyhogy nincs javítás, csupán jön a jó öreg fúró és a gyorskötegelő. A tévhitek elkerülése végett a robbantott gumikat nem a németek találták ki. A ’70-es években azt sem tudták mi az. Mint annyi minden, ez is a sokak által – főleg itthon – igénytelennek tartott japán bosozoku style szüleménye.

_______________________________________________________________________________

A HellaFlush népszerűségéről csak annyit, hogy a belgáknál nincs is olyan autós oldal, ahol ne lenne szó róla, németeknél szintén. Nyugattól Keletig minden országban megtalálható. Igen rövid idő alatt kinőtte magát.

A Hellaflush, lényegében japán Drift gépek átalakításával indult, azonban nincs márka kikötés, így gyakorlatilag bármilyen márkájú autó készülhet ebben a stílusban.

A hellaflush elsősorban a kerék és a kasztni egymáshoz való viszonyára koncentrál, valamint a különböző hellaflushon belüli stílusirányzatoknál ebből adódóan a hasmagasság is fontos.

Konkrétan a kifejezés, hogy offset is everything nagyjából annyit tesz, hogy "offset a minden", de mondhatnánk úgy is, hogy "et mindenek felett". Azt hiszem ezzel el is mondtunk mindent!

A hellaflusht egyébként gyakorta összekeverik a jdm stílussal, ami nem is annyira meglepő, mivel sokszor a 2 stílus fedi egymást, így leginkább amint már mondtam a kerekek helyzetéről jelenthetjük ki egyértelműen, h mi a tényállás. Persze nyílván vannak gépek amik, mind a két stílusba beleillenek, de ez már csak ilyen játék.


Most pedig a FLUSH irányzatokról bővebben!



Végül akiknek volt türelme mindezt végigolvasni, azoknak még 1 képpel foglalnám össze a leírtakat bízva abban, hogy ez világossá teszi a lényeget.

http://i284.photobucket.com/albums/
ll30/captainsperry/user1706_pic1356_1272695982-copy.jpg


Remélem sikerült 1 egész korrekt leírást összehoznom, összeszednem, és így már mindenki érti amit kell!Legalábbis nagyjábólJó szórakozást!

Dávid_
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91
D
#4133
2012. július 13. 00:42
Biztos vagy te abban a 12 kg-ban?
lcsongor
#4132
2012. július 12. 22:28
eddig még nem szoltak... amúgy 16x6,5 et0
Nevemsincs
#4131
2012. július 12. 22:21


ránézésre elégeti a rendőr a forgalmit a helyszínen
lcsongor
#4129
2012. július 12. 22:12
egy kis saját :)
Gebriel
#4127
2012. július 12. 21:40
Mazda CX-7 SUV?
Gebriel
#4126
2012. július 12. 21:10
ja és a törés azért törik mert kemény és erős a hagyományos egyszerűbb felnik puhábbak azok nem törnek hanem hajlanak előbb
Gebriel
#4125
2012. július 12. 21:00
Egyikkel sem volt a mostanit azt már 4. éve nyúzom a pesti utakon nem kímélve és versenypályán is

Akik rémisztgetnek azok azért mert látták a sok képet neten törött Rotákról ahol soha nincs ott, hogy mitől tört is el, de ilyen képeket lehet találni Work Volk Enkei...stb felnikről is.

Ha annyira szar lenne kint nem tom mért mászkál vele sok bubu vagy EVO is például ahol több száz pacit és akár keményebb dolgokat is kapnak mint pl az én egyszerű autómon.
Gebriel
#4124
2012. július 12. 20:54
slowmera
#4123
2012. július 12. 15:28
és nem volt egyik Rota-val sem gond? csak mert hogy rémisztgettek olyannal, hogy törik meg ilyesmi
Gebriel
#4122
2012. július 12. 15:26
én nem keresgéltem hanem lemértem magam
Nevemsincs
#4121
2012. július 12. 15:25
bár találtam egy másik helyen is súlyt, ott csak 10.2kg
Gebriel
#4120
2012. július 12. 15:24
hát igen 3 garnitúrám volt eddig összesen, a most használt volt az első a másik kettőt már eladtam
Nevemsincs
#4119
2012. július 12. 15:23

de imádom a kontrolc-kontrolv-t

naszóval, 11.2kg
Nevemsincs
#4118
2012. július 12. 15:22
gyorsan rákerestem a 17-esemre, hát ez sem egy pille felni

Fondmetal Type 9a

Cast

17x7

24.6

11.2
slowmera
#4116
2012. július 12. 15:18
slowmera
#4115
2012. július 12. 15:17
hát "csöppet" nehezek jövőre cserélve lesz úgy is azért vettem ilyet mert amíg alakul a gép meg a futómű addig jó lesz. aztán majd csere
Karell Got
#4114
2012. július 12. 15:17
Aki Rota-n gurul...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91
Összesen 5833 találat 292 oldalon