HellaFlush Style

Témakör: Tuning
aktuális téma
HellaFlush Style
OFFSET IS EVERYTHING

Mint annyi minden más ebben a világban, eredetileg a HellaFlush is csak poénnak indult, melynek létrejöttéhez több személy is kötődik.

Az egész azzal kezdődött, hogy Amerika csodás szigetén Hawaiin pár gyerek, – köztük a kis Rod Chong – elkezdte átalakítani a játékautóját. A Maisto 1:18-as modelljükből kivették a rugókat, amitől az már gurulni sem tudott. A látvány magáért beszélt. Teltek az évek, azóta a gyerekek felnőttek, de az autók szeretete és a barátság megmaradt.

Maga a kifejezés azonban váratott magára egészen 2003-ig. Miközben Chongék a pályán drift autóiknak határait keresgélték, egyikük (Jerry) az átalakítás utáni látványra csak egy mondattal reagált: Dude…that #&@’s Hellaflush!. Így ez a találó kifejezés, ami a lélegzetelállító, vagány látványra utalt, megmaradt. Mint mondták, ez nem hatott az újdonság erejével akkoriban, ugyanis láttak hasonló autókat egyes Európából és Japánból rendelt tuning- és, driftmagazinokban, de a kifejezést mégis úgy érezték, hogy az általuk akkor épített autókra pontosan illett.

Többféle, – szám szerint négy – „Flush” típust csináltak, mégpedig: Flush, Mexi, Tucked és Hella – időközben megjelent a Hella radikálisabb változata, a Hellafail. Ismerték a negatív dőlésszöget, az ültetést, mint mindenki más. Akkor azonban megszületett valami új életérzés, és végre volt 1 kifejezés, 1 név ami mindezt megtestesíti, és ezeket az autókat 1 közös gyűjtőnév alatt egyesíti.

_______________________________________________________________________________

Eléggé sok vason fellelhető a gazdag matricázás, és újabban a japán drift ágazatból átvették a törött lökhárító kötözését is, úgyhogy nincs javítás, csupán jön a jó öreg fúró és a gyorskötegelő. A tévhitek elkerülése végett a robbantott gumikat nem a németek találták ki. A ’70-es években azt sem tudták mi az. Mint annyi minden, ez is a sokak által – főleg itthon – igénytelennek tartott japán bosozoku style szüleménye.

_______________________________________________________________________________

A HellaFlush népszerűségéről csak annyit, hogy a belgáknál nincs is olyan autós oldal, ahol ne lenne szó róla, németeknél szintén. Nyugattól Keletig minden országban megtalálható. Igen rövid idő alatt kinőtte magát.

A Hellaflush, lényegében japán Drift gépek átalakításával indult, azonban nincs márka kikötés, így gyakorlatilag bármilyen márkájú autó készülhet ebben a stílusban.

A hellaflush elsősorban a kerék és a kasztni egymáshoz való viszonyára koncentrál, valamint a különböző hellaflushon belüli stílusirányzatoknál ebből adódóan a hasmagasság is fontos.

Konkrétan a kifejezés, hogy offset is everything nagyjából annyit tesz, hogy "offset a minden", de mondhatnánk úgy is, hogy "et mindenek felett". Azt hiszem ezzel el is mondtunk mindent!

A hellaflusht egyébként gyakorta összekeverik a jdm stílussal, ami nem is annyira meglepő, mivel sokszor a 2 stílus fedi egymást, így leginkább amint már mondtam a kerekek helyzetéről jelenthetjük ki egyértelműen, h mi a tényállás. Persze nyílván vannak gépek amik, mind a két stílusba beleillenek, de ez már csak ilyen játék.


Most pedig a FLUSH irányzatokról bővebben!



Végül akiknek volt türelme mindezt végigolvasni, azoknak még 1 képpel foglalnám össze a leírtakat bízva abban, hogy ez világossá teszi a lényeget.

http://i284.photobucket.com/albums/
ll30/captainsperry/user1706_pic1356_1272695982-copy.jpg


Remélem sikerült 1 egész korrekt leírást összehoznom, összeszednem, és így már mindenki érti amit kell!Legalábbis nagyjábólJó szórakozást!

Dávid_
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96
Astra tune
#4032
2012. július 07. 08:08
A 350Z tulaja a rendszámból kiindulva már átélhetett néhány kellemetlen dolgot a rendőrökkel kapcsolatban.
OFCRPLZ=officer please
Lehet hogy odaát sem fenékig tejfel a tuningosok élete?
Youngtuner
#4031
2012. július 06. 21:50
Astra tune
#4028
2012. július 05. 18:46
Nekem is így mondta az NKH-s.
Kérdeztem rendőröket is.Egyik azt mondta hogy csak a futófelület,a másik szerint már a felni sem állhat ki.
grimbow
#4027
2012. július 05. 15:35
zala :D

de tény, van passatos paplanos, dinnyés mercis, meg vasazós BMW-s is
Gebriel
#4026
2012. július 05. 15:19
Csabi nem vágj ilyen fejeket.
Gebriel
#4025
2012. július 05. 15:19
Cimborámat vidéken baszktaták itt fent Pesten nem. pedig semmi extra nincs a verdáján csak egy normális felni és ara van ráültetve(kb 50mm) a verda, hogy ne nézne ki terepjárónak.

Ahogy olvasom és látom, vidéken van pár rendőr aki jobban szeret belekötni a dolgokban. Múltkorában Érden jártam temetésen már az új verdával amin csak annyi van még, hogy az aranyszínű felni volt fent, de már arra úgy nézet utánam a rendőr a kocsiból mikor elhaladtam mellette, mintha vörös posztó lennék.Látszót rajta, hogy gondolkodik, hogy jöjjön-e utánam vagy sem.
Gebriel
#4023
2012. július 05. 15:11
Szétrohadt Ladával!
Merre felé laksz? Felénk évek óta nem látta Ladás cigányt csak Merciset BMW VW-est.
cs cs
#4022
2012. július 05. 15:01
Jól csinálod csak így tovább
RAT ALI
#4021
2012. július 05. 15:01
ha már így feljött h itthon nem szabad akkor ültetésért mennyire szoktak szopatni országszerte??? mármint innen valakit baszogattak már magáért az ültetésért???
RAT ALI
#4020
2012. július 05. 14:49
grimbow
#4019
2012. július 05. 11:27
jah hivatalosan, de addig amig szétrohadt ladákkal járnak a cigányok, addig nekem szót se szóljanak mert szájbaverem.
Gebriel
#4018
2012. július 05. 11:23
Idehaza a felni sem lóghat ki hivatalosan.
grimbow
#4016
2012. július 05. 11:13
márpedig az nem fog :D

ugye gyári M es futómű, de ez megy majd lejjebb, ezáltal dől befele a kerék és nem fog kilógni.
Nevemsincs
#4015
2012. július 05. 10:24
ha a futófelület nem lóg ki, rendőrpapa nem szólhat
Barnaby88
#4014
2012. július 05. 10:12
ez melyik gumisnál volt?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96
Összesen 5833 találat 292 oldalon