HellaFlush Style
aktuális téma

OFFSET IS EVERYTHING
Mint annyi minden más ebben a világban, eredetileg a HellaFlush is csak poénnak indult, melynek létrejöttéhez több személy is kötődik.
Az egész azzal kezdődött, hogy Amerika csodás szigetén Hawaiin pár gyerek, – köztük a kis Rod Chong – elkezdte átalakítani a játékautóját. A Maisto 1:18-as modelljükből kivették a rugókat, amitől az már gurulni sem tudott. A látvány magáért beszélt. Teltek az évek, azóta a gyerekek felnőttek, de az autók szeretete és a barátság megmaradt.
Maga a kifejezés azonban váratott magára egészen 2003-ig. Miközben Chongék a pályán drift autóiknak határait keresgélték, egyikük (Jerry) az átalakítás utáni látványra csak egy mondattal reagált: Dude…that #&@’s Hellaflush!. Így ez a találó kifejezés, ami a lélegzetelállító, vagány látványra utalt, megmaradt. Mint mondták, ez nem hatott az újdonság erejével akkoriban, ugyanis láttak hasonló autókat egyes Európából és Japánból rendelt tuning- és, driftmagazinokban, de a kifejezést mégis úgy érezték, hogy az általuk akkor épített autókra pontosan illett.
Többféle, – szám szerint négy – „Flush” típust csináltak, mégpedig: Flush, Mexi, Tucked és Hella – időközben megjelent a Hella radikálisabb változata, a Hellafail. Ismerték a negatív dőlésszöget, az ültetést, mint mindenki más. Akkor azonban megszületett valami új életérzés, és végre volt 1 kifejezés, 1 név ami mindezt megtestesíti, és ezeket az autókat 1 közös gyűjtőnév alatt egyesíti.
_______________________________________________________________________________
Eléggé sok vason fellelhető a gazdag matricázás, és újabban a japán drift ágazatból átvették a törött lökhárító kötözését is, úgyhogy nincs javítás, csupán jön a jó öreg fúró és a gyorskötegelő. A tévhitek elkerülése végett a robbantott gumikat nem a németek találták ki. A ’70-es években azt sem tudták mi az. Mint annyi minden, ez is a sokak által – főleg itthon – igénytelennek tartott japán bosozoku style szüleménye.
_______________________________________________________________________________
A HellaFlush népszerűségéről csak annyit, hogy a belgáknál nincs is olyan autós oldal, ahol ne lenne szó róla, németeknél szintén. Nyugattól Keletig minden országban megtalálható. Igen rövid idő alatt kinőtte magát.
A Hellaflush, lényegében japán Drift gépek átalakításával indult, azonban nincs márka kikötés, így gyakorlatilag bármilyen márkájú autó készülhet ebben a stílusban.
A hellaflush elsősorban a kerék és a kasztni egymáshoz való viszonyára koncentrál, valamint a különböző hellaflushon belüli stílusirányzatoknál ebből adódóan a hasmagasság is fontos.
Konkrétan a kifejezés, hogy offset is everything nagyjából annyit tesz, hogy "offset a minden", de mondhatnánk úgy is, hogy "et mindenek felett". Azt hiszem ezzel el is mondtunk mindent!
A hellaflusht egyébként gyakorta összekeverik a jdm stílussal, ami nem is annyira meglepő, mivel sokszor a 2 stílus fedi egymást, így leginkább amint már mondtam a kerekek helyzetéről jelenthetjük ki egyértelműen, h mi a tényállás. Persze nyílván vannak gépek amik, mind a két stílusba beleillenek, de ez már csak ilyen játék.
Végül akiknek volt türelme mindezt végigolvasni, azoknak még 1 képpel foglalnám össze a leírtakat bízva abban, hogy ez világossá teszi a lényeget.
http://i284.photobucket.com/albums/
ll30/captainsperry/user1706_pic1356_1272695982-copy.jpg
Remélem sikerült 1 egész korrekt leírást összehoznom, összeszednem, és így már mindenki érti amit kell!Legalábbis nagyjából
Jó szórakozást!
Dávid_

Mint annyi minden más ebben a világban, eredetileg a HellaFlush is csak poénnak indult, melynek létrejöttéhez több személy is kötődik.
Az egész azzal kezdődött, hogy Amerika csodás szigetén Hawaiin pár gyerek, – köztük a kis Rod Chong – elkezdte átalakítani a játékautóját. A Maisto 1:18-as modelljükből kivették a rugókat, amitől az már gurulni sem tudott. A látvány magáért beszélt. Teltek az évek, azóta a gyerekek felnőttek, de az autók szeretete és a barátság megmaradt.
Maga a kifejezés azonban váratott magára egészen 2003-ig. Miközben Chongék a pályán drift autóiknak határait keresgélték, egyikük (Jerry) az átalakítás utáni látványra csak egy mondattal reagált: Dude…that #&@’s Hellaflush!. Így ez a találó kifejezés, ami a lélegzetelállító, vagány látványra utalt, megmaradt. Mint mondták, ez nem hatott az újdonság erejével akkoriban, ugyanis láttak hasonló autókat egyes Európából és Japánból rendelt tuning- és, driftmagazinokban, de a kifejezést mégis úgy érezték, hogy az általuk akkor épített autókra pontosan illett.
Többféle, – szám szerint négy – „Flush” típust csináltak, mégpedig: Flush, Mexi, Tucked és Hella – időközben megjelent a Hella radikálisabb változata, a Hellafail. Ismerték a negatív dőlésszöget, az ültetést, mint mindenki más. Akkor azonban megszületett valami új életérzés, és végre volt 1 kifejezés, 1 név ami mindezt megtestesíti, és ezeket az autókat 1 közös gyűjtőnév alatt egyesíti.
_______________________________________________________________________________
Eléggé sok vason fellelhető a gazdag matricázás, és újabban a japán drift ágazatból átvették a törött lökhárító kötözését is, úgyhogy nincs javítás, csupán jön a jó öreg fúró és a gyorskötegelő. A tévhitek elkerülése végett a robbantott gumikat nem a németek találták ki. A ’70-es években azt sem tudták mi az. Mint annyi minden, ez is a sokak által – főleg itthon – igénytelennek tartott japán bosozoku style szüleménye.
_______________________________________________________________________________
A HellaFlush népszerűségéről csak annyit, hogy a belgáknál nincs is olyan autós oldal, ahol ne lenne szó róla, németeknél szintén. Nyugattól Keletig minden országban megtalálható. Igen rövid idő alatt kinőtte magát.
A Hellaflush, lényegében japán Drift gépek átalakításával indult, azonban nincs márka kikötés, így gyakorlatilag bármilyen márkájú autó készülhet ebben a stílusban.
A hellaflush elsősorban a kerék és a kasztni egymáshoz való viszonyára koncentrál, valamint a különböző hellaflushon belüli stílusirányzatoknál ebből adódóan a hasmagasság is fontos.
Konkrétan a kifejezés, hogy offset is everything nagyjából annyit tesz, hogy "offset a minden", de mondhatnánk úgy is, hogy "et mindenek felett". Azt hiszem ezzel el is mondtunk mindent!
A hellaflusht egyébként gyakorta összekeverik a jdm stílussal, ami nem is annyira meglepő, mivel sokszor a 2 stílus fedi egymást, így leginkább amint már mondtam a kerekek helyzetéről jelenthetjük ki egyértelműen, h mi a tényállás. Persze nyílván vannak gépek amik, mind a két stílusba beleillenek, de ez már csak ilyen játék.

Most pedig a FLUSH irányzatokról bővebben!
Végül akiknek volt türelme mindezt végigolvasni, azoknak még 1 képpel foglalnám össze a leírtakat bízva abban, hogy ez világossá teszi a lényeget.

http://i284.photobucket.com/albums/
ll30/captainsperry/user1706_pic1356_1272695982-copy.jpg
Remélem sikerült 1 egész korrekt leírást összehoznom, összeszednem, és így már mindenki érti amit kell!Legalábbis nagyjából


Dávid_
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
slowmera
#3931
2012. július 03. 09:59
mi állandóan mérjük és annyit ültet a TA amennyi meg van adva. De ha biztosra akarsz menni akkor kiveszed a segédrugókat. Teljesen felesleges, nekem is már teljesen összenyomott állapotban vannak...
slowmera
#3930
2012. július 03. 09:56
az "nem számít"
én sem használom bent pesten
viszont ha nem szeretnéd összebizgerálni az autód alját meg rögtön fennakadni akkor is a gewinde ajánlott.
Elöször 70/50-re tettük. Nem akadtam fen sehol. Most letettük 70/70-re. Ez már necces de meg lehet oldani. Aztán most méregettem amerre járok és van pár centi a fennakadásig így elöl még mehet lejjebb 1-1,5cm-t
Úgy lesz kb. 0,5-1cm a legneccesebb úton ahol még szoktam menni. szóóval ha pesten mész ha nem akkor is gewinde 



Elöször 70/50-re tettük. Nem akadtam fen sehol. Most letettük 70/70-re. Ez már necces de meg lehet oldani. Aztán most méregettem amerre járok és van pár centi a fennakadásig így elöl még mehet lejjebb 1-1,5cm-t



Csak azért kérdezem mert ha az a 12 az 6-7 akkor az nekem kevés...meg akkor más márkákból is tudok választani amik 6 centire tekerhetők...de az kevés lesz nekem...
ha jól tudom, akkor valójában 6-7 centi, de alapból ültet 3-4centit.. tehát az a 12 valahol igaz
de kijavítanak a pontos értékekkel a TA felhasználók
de kijavítanak a pontos értékekkel a TA felhasználók

mehetsz, de óvatosan, meg nem csak pesten vannak sz@r utak

És még annyit akarok tudni, hogy a TA 12 centire tekerhető... az a 12 centi az tényleg annyinak felel meg? Vagy ami a TA-nál 12 az valójában 6-7 centi?
ahogy slowmera is mondja, gewinde...
pláne, ha 10centit akarsz ültetni...


pláne, ha 10centit akarsz ültetni...

Akkor jó! Amit tudni kell az az hogy SOHA nem fogok menni vele Pesten a városba....
Szeretném,hogy kb így álljon mint a képen! azt írták az kb 10 centi!
Mindenképpen kap gátlókat is...csak a gewinde ugye azért jobb ..mert azon mégis csak tudok korrigálni...
Mindenképpen kap gátlókat is...csak a gewinde ugye azért jobb ..mert azon mégis csak tudok korrigálni...
slowmera
#3922
2012. július 03. 09:47
hali,
bocsi hogy belevaú de mindenképpen állítható futóművet vegyél
nekem volt ültetőrugóm...de az önmagában nagyon nem elég. Amint tudtam le is cseréltem...
Nyugodtan vegyél TA-t. Nem kell tőle félni. Viszont vigyázni kell rá! Főleg ha koppra tekered. Ha gyorsan átküldöd mindenen azt nem fogja szeretni.
szög egyszerű technika, első "gyakorló" futóműnek szerintem tökéletes.
bocsi hogy belevaú de mindenképpen állítható futóművet vegyél

Nyugodtan vegyél TA-t. Nem kell tőle félni. Viszont vigyázni kell rá! Főleg ha koppra tekered. Ha gyorsan átküldöd mindenen azt nem fogja szeretni.
szög egyszerű technika, első "gyakorló" futóműnek szerintem tökéletes.

mennyit akarsz ültetni?
rugókkal inkább max 30-40mm-et, ha ennél többet akkor állítható vagy fix (komplett) futómű...
rugókkal inkább max 30-40mm-et, ha ennél többet akkor állítható vagy fix (komplett) futómű...




Köszi!!
És még egy olyan kérdés,hogy a TA gewinde az 20-120 mm-ig állítható viszont rugókkal max 60 mm -t lehet ültetni mert nincs kisebb rugó .. vagy tévedek?
Mit ajánlotok? Kicsit tartok a TA-tól...bár garanciás :D
És még egy olyan kérdés,hogy a TA gewinde az 20-120 mm-ig állítható viszont rugókkal max 60 mm -t lehet ültetni mert nincs kisebb rugó .. vagy tévedek?
Mit ajánlotok? Kicsit tartok a TA-tól...bár garanciás :D
slowmera
#3916
2012. július 03. 06:22
szűz mária édesanyám aki a mennyben lakozol titokban









mint = min.
205/40 R16 mint 9" széles felnin olyan 8cm-rel már így áll gyári ívekkel.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!