HellaFlush Style
aktuális téma

OFFSET IS EVERYTHING
Mint annyi minden más ebben a világban, eredetileg a HellaFlush is csak poénnak indult, melynek létrejöttéhez több személy is kötődik.
Az egész azzal kezdődött, hogy Amerika csodás szigetén Hawaiin pár gyerek, – köztük a kis Rod Chong – elkezdte átalakítani a játékautóját. A Maisto 1:18-as modelljükből kivették a rugókat, amitől az már gurulni sem tudott. A látvány magáért beszélt. Teltek az évek, azóta a gyerekek felnőttek, de az autók szeretete és a barátság megmaradt.
Maga a kifejezés azonban váratott magára egészen 2003-ig. Miközben Chongék a pályán drift autóiknak határait keresgélték, egyikük (Jerry) az átalakítás utáni látványra csak egy mondattal reagált: Dude…that #&@’s Hellaflush!. Így ez a találó kifejezés, ami a lélegzetelállító, vagány látványra utalt, megmaradt. Mint mondták, ez nem hatott az újdonság erejével akkoriban, ugyanis láttak hasonló autókat egyes Európából és Japánból rendelt tuning- és, driftmagazinokban, de a kifejezést mégis úgy érezték, hogy az általuk akkor épített autókra pontosan illett.
Többféle, – szám szerint négy – „Flush” típust csináltak, mégpedig: Flush, Mexi, Tucked és Hella – időközben megjelent a Hella radikálisabb változata, a Hellafail. Ismerték a negatív dőlésszöget, az ültetést, mint mindenki más. Akkor azonban megszületett valami új életérzés, és végre volt 1 kifejezés, 1 név ami mindezt megtestesíti, és ezeket az autókat 1 közös gyűjtőnév alatt egyesíti.
_______________________________________________________________________________
Eléggé sok vason fellelhető a gazdag matricázás, és újabban a japán drift ágazatból átvették a törött lökhárító kötözését is, úgyhogy nincs javítás, csupán jön a jó öreg fúró és a gyorskötegelő. A tévhitek elkerülése végett a robbantott gumikat nem a németek találták ki. A ’70-es években azt sem tudták mi az. Mint annyi minden, ez is a sokak által – főleg itthon – igénytelennek tartott japán bosozoku style szüleménye.
_______________________________________________________________________________
A HellaFlush népszerűségéről csak annyit, hogy a belgáknál nincs is olyan autós oldal, ahol ne lenne szó róla, németeknél szintén. Nyugattól Keletig minden országban megtalálható. Igen rövid idő alatt kinőtte magát.
A Hellaflush, lényegében japán Drift gépek átalakításával indult, azonban nincs márka kikötés, így gyakorlatilag bármilyen márkájú autó készülhet ebben a stílusban.
A hellaflush elsősorban a kerék és a kasztni egymáshoz való viszonyára koncentrál, valamint a különböző hellaflushon belüli stílusirányzatoknál ebből adódóan a hasmagasság is fontos.
Konkrétan a kifejezés, hogy offset is everything nagyjából annyit tesz, hogy "offset a minden", de mondhatnánk úgy is, hogy "et mindenek felett". Azt hiszem ezzel el is mondtunk mindent!
A hellaflusht egyébként gyakorta összekeverik a jdm stílussal, ami nem is annyira meglepő, mivel sokszor a 2 stílus fedi egymást, így leginkább amint már mondtam a kerekek helyzetéről jelenthetjük ki egyértelműen, h mi a tényállás. Persze nyílván vannak gépek amik, mind a két stílusba beleillenek, de ez már csak ilyen játék.
Végül akiknek volt türelme mindezt végigolvasni, azoknak még 1 képpel foglalnám össze a leírtakat bízva abban, hogy ez világossá teszi a lényeget.
http://i284.photobucket.com/albums/
ll30/captainsperry/user1706_pic1356_1272695982-copy.jpg
Remélem sikerült 1 egész korrekt leírást összehoznom, összeszednem, és így már mindenki érti amit kell!Legalábbis nagyjából
Jó szórakozást!
Dávid_

Mint annyi minden más ebben a világban, eredetileg a HellaFlush is csak poénnak indult, melynek létrejöttéhez több személy is kötődik.
Az egész azzal kezdődött, hogy Amerika csodás szigetén Hawaiin pár gyerek, – köztük a kis Rod Chong – elkezdte átalakítani a játékautóját. A Maisto 1:18-as modelljükből kivették a rugókat, amitől az már gurulni sem tudott. A látvány magáért beszélt. Teltek az évek, azóta a gyerekek felnőttek, de az autók szeretete és a barátság megmaradt.
Maga a kifejezés azonban váratott magára egészen 2003-ig. Miközben Chongék a pályán drift autóiknak határait keresgélték, egyikük (Jerry) az átalakítás utáni látványra csak egy mondattal reagált: Dude…that #&@’s Hellaflush!. Így ez a találó kifejezés, ami a lélegzetelállító, vagány látványra utalt, megmaradt. Mint mondták, ez nem hatott az újdonság erejével akkoriban, ugyanis láttak hasonló autókat egyes Európából és Japánból rendelt tuning- és, driftmagazinokban, de a kifejezést mégis úgy érezték, hogy az általuk akkor épített autókra pontosan illett.
Többféle, – szám szerint négy – „Flush” típust csináltak, mégpedig: Flush, Mexi, Tucked és Hella – időközben megjelent a Hella radikálisabb változata, a Hellafail. Ismerték a negatív dőlésszöget, az ültetést, mint mindenki más. Akkor azonban megszületett valami új életérzés, és végre volt 1 kifejezés, 1 név ami mindezt megtestesíti, és ezeket az autókat 1 közös gyűjtőnév alatt egyesíti.
_______________________________________________________________________________
Eléggé sok vason fellelhető a gazdag matricázás, és újabban a japán drift ágazatból átvették a törött lökhárító kötözését is, úgyhogy nincs javítás, csupán jön a jó öreg fúró és a gyorskötegelő. A tévhitek elkerülése végett a robbantott gumikat nem a németek találták ki. A ’70-es években azt sem tudták mi az. Mint annyi minden, ez is a sokak által – főleg itthon – igénytelennek tartott japán bosozoku style szüleménye.
_______________________________________________________________________________
A HellaFlush népszerűségéről csak annyit, hogy a belgáknál nincs is olyan autós oldal, ahol ne lenne szó róla, németeknél szintén. Nyugattól Keletig minden országban megtalálható. Igen rövid idő alatt kinőtte magát.
A Hellaflush, lényegében japán Drift gépek átalakításával indult, azonban nincs márka kikötés, így gyakorlatilag bármilyen márkájú autó készülhet ebben a stílusban.
A hellaflush elsősorban a kerék és a kasztni egymáshoz való viszonyára koncentrál, valamint a különböző hellaflushon belüli stílusirányzatoknál ebből adódóan a hasmagasság is fontos.
Konkrétan a kifejezés, hogy offset is everything nagyjából annyit tesz, hogy "offset a minden", de mondhatnánk úgy is, hogy "et mindenek felett". Azt hiszem ezzel el is mondtunk mindent!
A hellaflusht egyébként gyakorta összekeverik a jdm stílussal, ami nem is annyira meglepő, mivel sokszor a 2 stílus fedi egymást, így leginkább amint már mondtam a kerekek helyzetéről jelenthetjük ki egyértelműen, h mi a tényállás. Persze nyílván vannak gépek amik, mind a két stílusba beleillenek, de ez már csak ilyen játék.

Most pedig a FLUSH irányzatokról bővebben!
Végül akiknek volt türelme mindezt végigolvasni, azoknak még 1 képpel foglalnám össze a leírtakat bízva abban, hogy ez világossá teszi a lényeget.

http://i284.photobucket.com/albums/
ll30/captainsperry/user1706_pic1356_1272695982-copy.jpg
Remélem sikerült 1 egész korrekt leírást összehoznom, összeszednem, és így már mindenki érti amit kell!Legalábbis nagyjából


Dávid_
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
kicsit beleszólok a nagyok dolgába lehet köveztek de falusi suttyóként én a következő képpen ültetem kb 80/90-et a jetin: kw 60-as üterugó volt a kiindulási alap ezt elvittem rugókovácshoz aki még spanolt rajta egy kicsit elől hátul a gátlóim monroe reflex gátlók rövidített szárral és tökéletesen lehet használni pedig napiszinten járok vele földúton és szarabb utakon ha 4-en ülünk benne akkor ér bele a gumi hátul a sárvédőbe de azért mert 6" felnin van 195/60-as ballon gumi (ezt hamarosan váltja a 165/50 ami megoldja a problémámat!! ) egy-egy vasúti átjárón leér az alja is de ahoz már nagyon el kell néznem hogy hogy megyek rá !! ha óvatosan megyek gyök2-vel akkor semmi gond nincs 

slowmera
#3952
2012. július 03. 10:39
slowmera
#3949
2012. július 03. 10:27
ment privát

Nekem gyálon lakatolnak :D MA HOZOM EL VÉGRE :D Yepp yepp!
Nem dobnál egy privátot,hogy ki és mi pénzért fényezi ;) ?
Nem dobnál egy privátot,hogy ki és mi pénzért fényezi ;) ?
slowmera
#3947
2012. július 03. 10:21
csak kíváncsi voltam mert az enyémet majd Gyálon fényezik.
és vecsésen lakatolják
azt hittem, hogy még a végén ugyan ott "készülnek" az autóink 



Nem, vecsésen! Miért? :D
slowmera
#3945
2012. július 03. 10:18
most jut eszembe, hogy Gyálon fényezitek majd az autót?

slowmera
#3944
2012. július 03. 10:16
yeah

mekkora gumit tervezel rá? 185 vagy 195?
hmm hát kíváncsi leszek a bakelitre mert ilyen brutális ültetéssel nincs tapasztalatom.
meg gondolom a futóművön meg a kasznin is változtattok mert ez extrém terhelést ad mindennek (futómű meg kaszni)..a gumikról meg a felnikről nem is beszélve.
de biztos, hogy elképesztően szép lesz.:) mert E30 a legszebb:):P:P:P



mekkora gumit tervezel rá? 185 vagy 195?

hmm hát kíváncsi leszek a bakelitre mert ilyen brutális ültetéssel nincs tapasztalatom.

de biztos, hogy elképesztően szép lesz.:) mert E30 a legszebb:):P:P:P
tönkre van a gátlója 

16x9 es felni a terv és robbantott gumi :D Konkrétan vesekövem nem lesz :D:D
Elvileg haver valami bakelit szilenteket intéz...
Elvileg haver valami bakelit szilenteket intéz...
Hát lehet,,, egyet viszont nem értek.. Haver e30-án most dobtuk át a rugókat. Kapott piros 60-as ültetőt...és kb így ül a segge mint ezen a képen...:
Ez Hogy lehet?
Ez Hogy lehet?
slowmera
#3940
2012. július 03. 10:10
hát ez függ a futóműtől és a felnitől. ezen a PUG-on nagyon ballonos gumik vannak ( 195/45). És egy olyan brutális kopp ültetésnél amit Te szeretnél ott robbantani kell a gumikat plusz a sárvédőt is át kell alakítani, hogy elférjen a kerék és, hogy esetleg legyen neki pár mm rugóútja

slowmera
#3939
2012. július 03. 10:07
ezen biztos
szerintem a szilentek is fém szilentek és a futómű útja kb. 0,5cm
nem lesz valami kényelmes









Lehet csak képen tűnik annak...
ezen sztem kicsit több az átalakítás, mint egy sima gew... 

slowmera
#3936
2012. július 03. 10:05
ez egy jó 5let
az nekem is az alkatrészlistán van




slowmera
#3935
2012. július 03. 10:03
akkor egyértelmű
segédrugó ki és koppra tekerve.
ITT meg tudod nézni a koppos ültetést és itt is ki van véve elöl a segédrugó. A Bömbi is ekkorát ülne körbe mint ez a PUG elöl.




Mindenképpen szerzek be pl kartervédőt...az lesz a legelső .
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!