HellaFlush Style

Témakör: Tuning
aktuális téma
HellaFlush Style
OFFSET IS EVERYTHING

Mint annyi minden más ebben a világban, eredetileg a HellaFlush is csak poénnak indult, melynek létrejöttéhez több személy is kötődik.

Az egész azzal kezdődött, hogy Amerika csodás szigetén Hawaiin pár gyerek, – köztük a kis Rod Chong – elkezdte átalakítani a játékautóját. A Maisto 1:18-as modelljükből kivették a rugókat, amitől az már gurulni sem tudott. A látvány magáért beszélt. Teltek az évek, azóta a gyerekek felnőttek, de az autók szeretete és a barátság megmaradt.

Maga a kifejezés azonban váratott magára egészen 2003-ig. Miközben Chongék a pályán drift autóiknak határait keresgélték, egyikük (Jerry) az átalakítás utáni látványra csak egy mondattal reagált: Dude…that #&@’s Hellaflush!. Így ez a találó kifejezés, ami a lélegzetelállító, vagány látványra utalt, megmaradt. Mint mondták, ez nem hatott az újdonság erejével akkoriban, ugyanis láttak hasonló autókat egyes Európából és Japánból rendelt tuning- és, driftmagazinokban, de a kifejezést mégis úgy érezték, hogy az általuk akkor épített autókra pontosan illett.

Többféle, – szám szerint négy – „Flush” típust csináltak, mégpedig: Flush, Mexi, Tucked és Hella – időközben megjelent a Hella radikálisabb változata, a Hellafail. Ismerték a negatív dőlésszöget, az ültetést, mint mindenki más. Akkor azonban megszületett valami új életérzés, és végre volt 1 kifejezés, 1 név ami mindezt megtestesíti, és ezeket az autókat 1 közös gyűjtőnév alatt egyesíti.

_______________________________________________________________________________

Eléggé sok vason fellelhető a gazdag matricázás, és újabban a japán drift ágazatból átvették a törött lökhárító kötözését is, úgyhogy nincs javítás, csupán jön a jó öreg fúró és a gyorskötegelő. A tévhitek elkerülése végett a robbantott gumikat nem a németek találták ki. A ’70-es években azt sem tudták mi az. Mint annyi minden, ez is a sokak által – főleg itthon – igénytelennek tartott japán bosozoku style szüleménye.

_______________________________________________________________________________

A HellaFlush népszerűségéről csak annyit, hogy a belgáknál nincs is olyan autós oldal, ahol ne lenne szó róla, németeknél szintén. Nyugattól Keletig minden országban megtalálható. Igen rövid idő alatt kinőtte magát.

A Hellaflush, lényegében japán Drift gépek átalakításával indult, azonban nincs márka kikötés, így gyakorlatilag bármilyen márkájú autó készülhet ebben a stílusban.

A hellaflush elsősorban a kerék és a kasztni egymáshoz való viszonyára koncentrál, valamint a különböző hellaflushon belüli stílusirányzatoknál ebből adódóan a hasmagasság is fontos.

Konkrétan a kifejezés, hogy offset is everything nagyjából annyit tesz, hogy "offset a minden", de mondhatnánk úgy is, hogy "et mindenek felett". Azt hiszem ezzel el is mondtunk mindent!

A hellaflusht egyébként gyakorta összekeverik a jdm stílussal, ami nem is annyira meglepő, mivel sokszor a 2 stílus fedi egymást, így leginkább amint már mondtam a kerekek helyzetéről jelenthetjük ki egyértelműen, h mi a tényállás. Persze nyílván vannak gépek amik, mind a két stílusba beleillenek, de ez már csak ilyen játék.


Most pedig a FLUSH irányzatokról bővebben!



Végül akiknek volt türelme mindezt végigolvasni, azoknak még 1 képpel foglalnám össze a leírtakat bízva abban, hogy ez világossá teszi a lényeget.

http://i284.photobucket.com/albums/
ll30/captainsperry/user1706_pic1356_1272695982-copy.jpg


Remélem sikerült 1 egész korrekt leírást összehoznom, összeszednem, és így már mindenki érti amit kell!Legalábbis nagyjábólJó szórakozást!

Dávid_
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98
Astra tune
#3993
2012. július 04. 17:50
Nekem is peremeznem kell elől-hátul és először én is a peremvágásra gondoltam,de a karosszériás azt tanácsolta hogy felejtsem el mert nagyon gyorsan el kezdenek rohadni a sárvédők.
Szerencsére nekem vékonyabb lemezből van a perem.
Nevemsincs
#3991
2012. július 04. 12:49
meg ne csodálkozz a rendőrök miatt, ha ennyire feltűnő lesz
slowmera
#3989
2012. július 04. 12:48
áhá végül a szélvédőre került a matrica yeah!
slowmera
#3988
2012. július 04. 12:48
jah végülis majd csinál magának helyet a gumi
grimbow
#3987
2012. július 04. 12:45
mellesleg mocitető is alakul a betegséghez.
grimbow
#3986
2012. július 04. 12:42
amugy vinném kifelé még, csak mifelénk engem "imádnak" a rendőrök.(mondjuk adok is rá okot, szivatom őket ahol érem) van hogy napi 2x megállítanak, azt keresik mibe lehet belekötni. anno STből kivetették velem a ledes helyzetjelzőt is ( és hasonlók)

emiatt fettem gyári BMW felnit is (gyárinak gyári, csak nem 3er-re :D) plusz heti szinten 1-2e km-t használom az autót, így kompromisszum kell
Nevemsincs
#3985
2012. július 04. 12:35
akkor no para, mehet még kifelé a felni
Nevemsincs
#3984
2012. július 04. 12:34
nem néztem, milyen méretek lesznek
grimbow
#3983
2012. július 04. 12:31
slowmera
#3982
2012. július 04. 12:28
225/35 R19-nél 10"-ra ha Te felteszel feszülősebbet akkor hajrá
j.balint
#3981
2012. július 04. 12:28
Nevemsincs
#3980
2012. július 04. 12:26
feszülős gumma és mehet kijjebb is
grimbow
#3979
2012. július 04. 12:26
remélem levágnom nem fog kelleni a peremet visszagörgőzni esélytelen, 3 rétegű lemez
grimbow
#3978
2012. július 04. 12:25
hátul így is kilóg már a perem vagy 3mm-t összesen kb 1 centit fog, elől meg 3at.

De mivel elől KW vari1van alatta, hátul meg még gyári mpacketes futómű, ezért el fog férni. majd talán télen alá kerül egy új KW vari3 inox és jóságlesz
Astra tune
#3977
2012. július 04. 11:54
Van még ott hely,simán lehet.
Kiki_
#3976
2012. július 04. 11:44
Ohh Köszönőm szépen
Gabree
#3974
2012. július 04. 10:58
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98
Összesen 5833 találat 292 oldalon