HellaFlush Style

Témakör: Tuning
aktuális téma
HellaFlush Style
OFFSET IS EVERYTHING

Mint annyi minden más ebben a világban, eredetileg a HellaFlush is csak poénnak indult, melynek létrejöttéhez több személy is kötődik.

Az egész azzal kezdődött, hogy Amerika csodás szigetén Hawaiin pár gyerek, – köztük a kis Rod Chong – elkezdte átalakítani a játékautóját. A Maisto 1:18-as modelljükből kivették a rugókat, amitől az már gurulni sem tudott. A látvány magáért beszélt. Teltek az évek, azóta a gyerekek felnőttek, de az autók szeretete és a barátság megmaradt.

Maga a kifejezés azonban váratott magára egészen 2003-ig. Miközben Chongék a pályán drift autóiknak határait keresgélték, egyikük (Jerry) az átalakítás utáni látványra csak egy mondattal reagált: Dude…that #&@’s Hellaflush!. Így ez a találó kifejezés, ami a lélegzetelállító, vagány látványra utalt, megmaradt. Mint mondták, ez nem hatott az újdonság erejével akkoriban, ugyanis láttak hasonló autókat egyes Európából és Japánból rendelt tuning- és, driftmagazinokban, de a kifejezést mégis úgy érezték, hogy az általuk akkor épített autókra pontosan illett.

Többféle, – szám szerint négy – „Flush” típust csináltak, mégpedig: Flush, Mexi, Tucked és Hella – időközben megjelent a Hella radikálisabb változata, a Hellafail. Ismerték a negatív dőlésszöget, az ültetést, mint mindenki más. Akkor azonban megszületett valami új életérzés, és végre volt 1 kifejezés, 1 név ami mindezt megtestesíti, és ezeket az autókat 1 közös gyűjtőnév alatt egyesíti.

_______________________________________________________________________________

Eléggé sok vason fellelhető a gazdag matricázás, és újabban a japán drift ágazatból átvették a törött lökhárító kötözését is, úgyhogy nincs javítás, csupán jön a jó öreg fúró és a gyorskötegelő. A tévhitek elkerülése végett a robbantott gumikat nem a németek találták ki. A ’70-es években azt sem tudták mi az. Mint annyi minden, ez is a sokak által – főleg itthon – igénytelennek tartott japán bosozoku style szüleménye.

_______________________________________________________________________________

A HellaFlush népszerűségéről csak annyit, hogy a belgáknál nincs is olyan autós oldal, ahol ne lenne szó róla, németeknél szintén. Nyugattól Keletig minden országban megtalálható. Igen rövid idő alatt kinőtte magát.

A Hellaflush, lényegében japán Drift gépek átalakításával indult, azonban nincs márka kikötés, így gyakorlatilag bármilyen márkájú autó készülhet ebben a stílusban.

A hellaflush elsősorban a kerék és a kasztni egymáshoz való viszonyára koncentrál, valamint a különböző hellaflushon belüli stílusirányzatoknál ebből adódóan a hasmagasság is fontos.

Konkrétan a kifejezés, hogy offset is everything nagyjából annyit tesz, hogy "offset a minden", de mondhatnánk úgy is, hogy "et mindenek felett". Azt hiszem ezzel el is mondtunk mindent!

A hellaflusht egyébként gyakorta összekeverik a jdm stílussal, ami nem is annyira meglepő, mivel sokszor a 2 stílus fedi egymást, így leginkább amint már mondtam a kerekek helyzetéről jelenthetjük ki egyértelműen, h mi a tényállás. Persze nyílván vannak gépek amik, mind a két stílusba beleillenek, de ez már csak ilyen játék.


Most pedig a FLUSH irányzatokról bővebben!



Végül akiknek volt türelme mindezt végigolvasni, azoknak még 1 képpel foglalnám össze a leírtakat bízva abban, hogy ez világossá teszi a lényeget.

http://i284.photobucket.com/albums/
ll30/captainsperry/user1706_pic1356_1272695982-copy.jpg


Remélem sikerült 1 egész korrekt leírást összehoznom, összeszednem, és így már mindenki érti amit kell!Legalábbis nagyjábólJó szórakozást!

Dávid_
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99
grimbow
#3973
2012. július 04. 10:20
Nevemsincs
#3971
2012. július 04. 10:17
én is tennék, legalább 20mm-et
grimbow
#3970
2012. július 04. 10:14
saját
slowmera
#3969
2012. július 04. 09:39

az vajon mitől van, hogy Nálad így ül 6centivel? pusztán csak kíváncsi vagyok mert úgy vettem észre, hogy az ültetés mértéke és az azzal elérhető hasmagasság autóként változik. vagy rosszul látom? pl. nálam -6cm semmi. Nálad meg már szépen ül.
meg jövőhéten letesszük a szekeret 85/70-re...ami már valamivel jobb mert akkor végre elöl is takarni fogja a gumi egy részét a sárvédő...de még mindíg nem (lesz) elég.xD Viszont van olyan autó/futómű ahol a 85/70 már a földet súrolja...
Scamp
#3968
2012. július 03. 16:09
Ne is mondd.Most viszem a szervizbe,mert a 40-es megette a gyári gátlót.Mostmár kezd félelmetes lenni a közlekedés a kis ibizkusszal.
vik011
#3967
2012. július 03. 16:09
a 12 az 12. Nekem 6-7-et volt lent, mert nem fért be a 9" a gyári ívek alá a nyomtávok miatt.
vik011
#3966
2012. július 03. 16:07
NEkem az volt az E30-ban. kemény és pattogós lett, de semmi baja nem volt. Az új tulaj úgy beesett vele egy árokba, hogy mindkét bal oldali acélfelni elgörbült, de a futóműnek semmi baja nem lett...
Nevemsincs
#3965
2012. július 03. 15:32


én is hallom már a gátlók utolsó sikításait, pedig nem noname rugó van alatta és csak 30mm
D
#3964
2012. július 03. 15:31
D
#3963
2012. július 03. 15:31
Dávid_
#3962
2012. július 03. 15:27
Gyárival én semmit nem ültetnék...persze az más kérdés, h 1 40-s+gyári gátló elmegy 1 darabig de nyílván az a jó, ha a kettő passzol
Dávid_
#3961
2012. július 03. 15:26
Na ja hát a gew mindenképp jobb... Bár vannak autók melyeknél oly brutális az árkülönbség..h annyira nem egyértelmű a gewPersze bömöwösnél nem hiszem, h ez lenne a helyzet
Nevemsincs
#3960
2012. július 03. 15:22
akkor inkább gyűjteni egy gew-re
Nevemsincs
#3958
2012. július 03. 15:22
60-at gyári gátlóval én nem ültetnék
de ez szubjektív
Dávid_
#3957
2012. július 03. 15:21
Nekem így ül kb a rönó sima 6centis fixel
Dávid_
#3956
2012. július 03. 15:19
A fixet ő maga akarja összevásárolni..tehát külön-külön de fix lenne a végén..
Dávid_
#3955
2012. július 03. 15:18
Vagy 60-t Autó függő amúgy, h eredetileg mennyire van közel a hasa a földhöz
slowmera
#3954
2012. július 03. 12:34
így is lehet ültetni, szerintem ezzel senkinek semmi gondja.
a gewinde szerintem egyszerűbb és ha felnitváltasz vagy bármi akkor gond nélkül hozzá lehet igazítani a futóművet.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99
Összesen 5833 találat 292 oldalon