HellaFlush Style

Témakör: Tuning
aktuális téma
HellaFlush Style
OFFSET IS EVERYTHING

Mint annyi minden más ebben a világban, eredetileg a HellaFlush is csak poénnak indult, melynek létrejöttéhez több személy is kötődik.

Az egész azzal kezdődött, hogy Amerika csodás szigetén Hawaiin pár gyerek, – köztük a kis Rod Chong – elkezdte átalakítani a játékautóját. A Maisto 1:18-as modelljükből kivették a rugókat, amitől az már gurulni sem tudott. A látvány magáért beszélt. Teltek az évek, azóta a gyerekek felnőttek, de az autók szeretete és a barátság megmaradt.

Maga a kifejezés azonban váratott magára egészen 2003-ig. Miközben Chongék a pályán drift autóiknak határait keresgélték, egyikük (Jerry) az átalakítás utáni látványra csak egy mondattal reagált: Dude…that #&@’s Hellaflush!. Így ez a találó kifejezés, ami a lélegzetelállító, vagány látványra utalt, megmaradt. Mint mondták, ez nem hatott az újdonság erejével akkoriban, ugyanis láttak hasonló autókat egyes Európából és Japánból rendelt tuning- és, driftmagazinokban, de a kifejezést mégis úgy érezték, hogy az általuk akkor épített autókra pontosan illett.

Többféle, – szám szerint négy – „Flush” típust csináltak, mégpedig: Flush, Mexi, Tucked és Hella – időközben megjelent a Hella radikálisabb változata, a Hellafail. Ismerték a negatív dőlésszöget, az ültetést, mint mindenki más. Akkor azonban megszületett valami új életérzés, és végre volt 1 kifejezés, 1 név ami mindezt megtestesíti, és ezeket az autókat 1 közös gyűjtőnév alatt egyesíti.

_______________________________________________________________________________

Eléggé sok vason fellelhető a gazdag matricázás, és újabban a japán drift ágazatból átvették a törött lökhárító kötözését is, úgyhogy nincs javítás, csupán jön a jó öreg fúró és a gyorskötegelő. A tévhitek elkerülése végett a robbantott gumikat nem a németek találták ki. A ’70-es években azt sem tudták mi az. Mint annyi minden, ez is a sokak által – főleg itthon – igénytelennek tartott japán bosozoku style szüleménye.

_______________________________________________________________________________

A HellaFlush népszerűségéről csak annyit, hogy a belgáknál nincs is olyan autós oldal, ahol ne lenne szó róla, németeknél szintén. Nyugattól Keletig minden országban megtalálható. Igen rövid idő alatt kinőtte magát.

A Hellaflush, lényegében japán Drift gépek átalakításával indult, azonban nincs márka kikötés, így gyakorlatilag bármilyen márkájú autó készülhet ebben a stílusban.

A hellaflush elsősorban a kerék és a kasztni egymáshoz való viszonyára koncentrál, valamint a különböző hellaflushon belüli stílusirányzatoknál ebből adódóan a hasmagasság is fontos.

Konkrétan a kifejezés, hogy offset is everything nagyjából annyit tesz, hogy "offset a minden", de mondhatnánk úgy is, hogy "et mindenek felett". Azt hiszem ezzel el is mondtunk mindent!

A hellaflusht egyébként gyakorta összekeverik a jdm stílussal, ami nem is annyira meglepő, mivel sokszor a 2 stílus fedi egymást, így leginkább amint már mondtam a kerekek helyzetéről jelenthetjük ki egyértelműen, h mi a tényállás. Persze nyílván vannak gépek amik, mind a két stílusba beleillenek, de ez már csak ilyen játék.


Most pedig a FLUSH irányzatokról bővebben!



Végül akiknek volt türelme mindezt végigolvasni, azoknak még 1 képpel foglalnám össze a leírtakat bízva abban, hogy ez világossá teszi a lényeget.

http://i284.photobucket.com/albums/
ll30/captainsperry/user1706_pic1356_1272695982-copy.jpg


Remélem sikerült 1 egész korrekt leírást összehoznom, összeszednem, és így már mindenki érti amit kell!Legalábbis nagyjábólJó szórakozást!

Dávid_
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87
D
#4213
2012. július 16. 00:41
D
#4212
2012. július 16. 00:38
Dávid_
#4210
2012. július 16. 00:21
Lehet én maradi vagyok..de szerintem ez nem magasFőleg így h alá van fényképezve... Persze ha tudod használni lejjebb is, akkor hajráá

Egyébként nem az autó magas...a felni "keskeny".. Tudod mint régen volt ez a mondás : "Nem a zsömle a kicsi, hanem a pofátok nagy! "
Dávid_
#4209
2012. július 16. 00:18
Helyes ..ennek örülök...de komoly felnizés nélkül neki se állj..mert nem leszünk jóban A komolyat nem feltétlen árra értettem+márkára...sokszor jó dolgokat lehet kihozni occóbból is Meg az ajtó túl nagy kereket úgysem kíván

Ja amit az irányról írtál az nem rossz...amúgy se áll a kettő túl messze egymástól..persze mind a kettőre vannak sarkított példák, de sok van ami szinte fedi egymást.
Hellaflush
#4208
2012. július 15. 23:15
CE300
#4207
2012. július 15. 22:39
Help valaki!!!!!!
Milyen típusú felni ez??????
inahooo
#4206
2012. július 15. 22:38
aztán meg sem fog mozdulni a kocsid!!....
RAT ALI
#4205
2012. július 15. 22:28
az suzuki altom is így néz ki kb!! Jövő hónapban kezdünk neki még kell 1-2 apróság és utána csak csinálni kell!! azt akarom egy kicsit hella flush kicsit jdm style-ba elvinni szinte már minden vagvan hozá 6db szelep meg szelepszár szmimering hiányzik és teljes a lista (kb 6éve vár arra az udvaron h minden meglegyen és újraszülethessen!! )
Laceqa
#4204
2012. július 15. 18:19
Ha valakit érdekelne

the slammED seven
Hellaflush
#4203
2012. július 15. 13:22
Érdekes kis állat.
Ezt ott hagyták a cunamikor, vagy mi lett vele?
slowmera
#4200
2012. július 15. 10:53
jah épp mondani akartam amúgy nem gondoltam ilyenre úgy is tudom, hogy le lesz téve
grimbow
#4198
2012. július 15. 10:51
slowmera
#4197
2012. július 15. 10:48
grimbow
#4196
2012. július 15. 10:47
egy kis saját hátul.
Laceqa
#4194
2012. július 15. 10:14
Haladunk,lassan de biztosan!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87
Összesen 5833 találat 292 oldalon