Hengerfej-portolás

Témakör: Tuning
aktuális téma
Hengerfej-portolás

..minden a témával kapcsolatban..

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
firewall
#229
2010. március 15. 12:23
szivó és kipuff járatok a hengerfejben hozzáigazítva a belépő és kilépő nyilása a szívócsonknak és a kipuffcsonknak. esetleg ha hosszú a szelepvezető akkor azt rövidítik meg, hogy ne lógjon bele a szívótérbe.
ProTech
#228
2010. március 12. 16:35
Helóóka! Tudom nem mostanában járatott téma a topicban, de hátha hozzáértő esetleg tud valamit a kérdésemhez válaszolni. Szóval portoltatnám a hengerfejemet, de arra lennék kíváncsi, hogy portolás alatt milyen járatokat tágítanak pontosan. Szívósor, kipuff leömlő, szívó és kipuff oldal a hengerfejen egyéb járatokat is tágítanak még a hengerfejben ? Esetleg aki tud képet mellékelve
FightR
#227
2009. június 01. 17:55
carstyling 2009.......
uszilard
#226
2008. március 04. 22:53
Üdv. Mesterek!

Mennyit dob a húzott motoromon és mennyi nyomatékot hozna egy jól sikerült portolás? Gondolkozom még egy Magnum tuningos kapcsolható lambda szondán is. Szerintetek mennyit hozna a 2ő 1ütt?

Kösz Szilárd
[z][o][l]
#225
2008. március 02. 22:28
de nekem nincs külön szívósor hengerfejbe van benne központilag a lyuk és kész max egy Y nnal tudok per pill rárakni egy darab ikerkarbit ez a gondom
Dr.Tápfesz
#224
2008. március 02. 22:13
Másik szívósor szükséges hozzá.
[z][o][l]
#223
2008. március 02. 22:12
hoppá hoppá egy kérdés, mivel nem tudom hova írjam ezért nem akarok új topikot nyitni, hogy szerintetek egy SPI-s hengerfelyet át lehet úgy alakítani hogy hengerenkénti szívólyuk legyen? hogy fel lehessen tenni két ikerkarbit? és ne egy helyről szivja a négy hengerhez hanem hengerenként egyenlő távolságra legyen, hogy ne legyen olyan hogy a külső hengerek kevesebbet kapjanak mint a belsők
civic b16a
#222
2008. március 02. 21:43
de ha a festés a tét nem is tartalak föl
civic b16a
#221
2008. március 02. 21:43
Grisa666
#220
2008. március 02. 21:41
ha "véletlenül" összefutunk, szívesen kifejtem neked a szállítási és töltési fokról vallott nézeteimet, kitérhetünk a szívócsőben fellépő veszteségekről, annak függvényeiről, ha akarod rajzolok neked egy körfolyamat digrammot is...

de most lépnem kell mert nekem holnap melóznom kell, fényezésre gyűjtök..
civic b16a
#219
2008. március 02. 21:31
de ha már igy nemértünk a töltéscsere folyamtokhoz.akkor megkérnénk téged hogy tedd közé hogy is vannak ezek.hogy egy hf portnak mi is a lényege mitől lezs jobb a hengerek töltése szellőzése egy portol.
Grisa666
#217
2008. március 02. 21:29
Grisa666
#216
2008. március 02. 21:28
na nem találtál semmit a témával kapcsolatban a neten..?? és te mondod rám hogy buta...

ha már ez a rögeszméd, akkor jelentsük ki: NEKEM VAN NAGYOBB...

na én léptem... respekt
civic b16a
#215
2008. március 02. 21:26
egyébként a géped mire készül?hol lehet majd megcsodálni?vagy élményauto és versenyektől mentes lesz?
H&H Zso
#214
2008. március 02. 21:17
Nem úgy látszik most,hogy visszaolvastam......
ChPh
#213
2008. március 02. 21:13
Zolman
#212
2008. március 02. 21:02
OFF chph, egy galéria mennyi idő bírálni?!
Grisa666
#211
2008. március 02. 21:00
akkor vitassuk meg a szívómotorok töltéscsere folyamatait, hf összefüggéseit...
ChPh
#210
2008. március 02. 20:56
Azt látom srácok
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 229 találat 12 oldalon