Hengerfej tuning !

Témakör: Tuning
aktuális téma
Hengerfej tuning !

Sziasztok! Ebben a topicban szeretném ha megosztanánk egymással a hengerfej átalakításról szerzett tapasztalatokat, véleményeket, olvasottakat stb.-ket! Meddig érdemes elmenni utcai szinten és mik azok az átalakítások a hengerfejeken belül amik inkább már a versenysportba használt kocsikhoz illik? Sportvezérműtengelyek, hengerfej szívó- és kipufogójáratok tágítása, polírozása, nagyobb szelepek, erősebb rugók, tömítések, szelepvezetők, síkolás stb. Vmint irjatok cégeket Mo.-on akik ebben a tuningban spillerek! Jó fórumozást! :)

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4
Lada 1500
#36
2011. június 03. 17:21
Én is utcára használom, semmi félreértés nem történt. Inkább az baj, hogy nagyon sok Ladás az amúgy gépműhelyes munkát otthon sufnizza össze, és sokszor fogalma sincs arról, mit és hogyan kéne rajta csinálni. Ezért nem is olyan tartós soknak a motorja. A motor ára hmm igaz, abból tudtam volna venni egy E36-ot. De azzal meg az baj, hogy lehet hogy fél év múlva az is széthullik, ezzel a motorral, ami nekem van 2 éve nincs gond, évenként a karbiknak, szelepeknek, meg a gyújtásnak utánna köll állítani és kész.
radics1
#35
2011. június 03. 17:20
Sztem kevesebbe,mint azt gondolnád,mivel mindent maga csinál,épít.

Én csak az elektronikát buzeráltam bele,meg adok pár ötletet,merre tud még fejlődni a technika.
T-Tboy
#34
2011. június 03. 17:18
Na, akkor még keveset is mondtam.
És mennyibe van már neki?
radics1
#33
2011. június 03. 17:17
Ment a válasz,csak nem privibe.

200? 300 felett járunk,és megvan az ötlet,hogy csalunk ki még jó 50 lovat.
T-Tboy
#32
2011. június 03. 17:15
Thomas gépe az más, az állat. 2,0 16V Turbó. Több mint 200LE-s.
Ez ha okosan van hajtva 6,5-6,7literből ki van. Télen is max. 8-at eszik nálam.
radics1
#31
2011. június 03. 17:12
Félre ne érts,nem bántani akarom a ladásokat,versenyezni biztos ez a legolcsóbb,mert minden van hozzá,de utcára nem sok értelme van,egy széria BMW jobb,ha mindenképp hátsókerekes kell.Mire összeáll egy 120 lovas lada,2x annyi lesz,mint egy e36...
radics1
#30
2011. június 03. 17:09
Mennyit eszik? Csak kiváncsiságképp.Aztán leírom Thomas cliója hány paripa kb és mennyit eszik.

Én csináltam az ecu-t bele.
T-Tboy
#28
2011. június 03. 17:02
A tartósság és a blokk élettartamának nem megrövidítése is nálam a cél. Ezt mondtam Szurominak is, hogy csak így érdekel a beavatkozás.
Mondtam neki, hogy tengelyből is csak akkorát ami még nem vágja haza a gyári szeleprugókat, mert nem szeretném ha elfáradna vmelyik és beleesne a hengerbe.
Egyébként a kis Energy motort csípem, mert kora ellenére semmi baja, takarékos is, nem benzintemető.
Igaz, nem is egy Ferrari, de városi gokartozásra jó.
T-Tboy
#27
2011. június 03. 16:58
Értem, köszi a hsz.-odat. Átrágom majd rendesen + mint írtam lentebb, pár km-re másik városban is ajánlottak egy szakit aki rallye kocsikba is csinált már nem 1-2 hengerfej átalakítást és vele is akarok majd beszélgetni, személyesen.
A rallyes gyerekek eddig nem panaszkodtak a munkájára és ha extrém igénybevételeket kibírnak a hengerfejei akkor utcára is csak össze tudna dobni egy megbízható db.-ot elvileg.
Lada 1500
#26
2011. június 03. 16:56
Én is Havassyt, vagy a Kaszát ajánlanám. Mostmár nem csak Ladákkal foglalkoznak, hanem Turbós autókkal is, mint Subaru, EVO.
radics1
#25
2011. június 03. 16:55
Az én szememben elmebeteg,aki 1200-es zsigulit tuningol,hogy ne 10l-t hanem 15-öt egyen,plusz 10 lóért.

Vegyél egy erősebb autót,mert a kicsit erősebb se lesz elég 2 nap múlva,a pöckölt mocid megbízhatósága meg kérdéses.
T-Tboy
#24
2011. június 03. 16:55
Nem a csipsztől lett 75-87LE közti. Mindjárt kapsz privit. Ezek nem mért adatok még, ahogy írtam a adatlapon, még csak papírforma szerinti számolgatás. De, ettől függetlenül éppenséggel lehet, hogy mérőpadon csak 70LE lenne. Nem tudom, majd egyszer leméretem ha kész lesz a blokkon minden amit tervezek.
T-Tboy
#23
2011. június 03. 16:52
Olcsóbb? Az attól függ. Műszakikon lehet tejelni a nagyobb moci felett való szemethunyásért 2évente.
Ha mozgó KPM-es kiszed a forgalomból akkor bírság és lefoglalják a kocsit.
Akkor lehet, hogy nem is olyan olcsó már a dolog. És lehet parázni mindig.
Azt is írtam, hogy nem F1-es motort akarok faragni a blokkból csak, hogy picit még jobban menjen. Nekem kicsi is elég, városban ezzel is jól lehet mászkálni.
1,2-es, 1,3-as Ladak mociját megéri felhúzni? És mégis tudnak meglepiket okozni a lámpáknál.
T-Tboy
#22
2011. június 03. 16:48
Hát, nem tudom, én meg róluk nem hallottam sok jót.
T-Tboy
#21
2011. június 03. 16:47
Priviben eldobáltam, hogy mi merree hány méterre.
Írtam itt azt is, hogy nagyobb, másik motort nem akarok bele és turbósítani sem.
Rajninho
#20
2011. június 03. 09:25
Hát én annyit tudok ,hogy Skodások eljárkálnak 270-300 as tengelyekkel
davidsz
#19
2011. június 03. 08:43
Egyszerűbb, olcsóbb és gazdaságosabb egy motor, vagy autó csere.
Mazlee
#18
2011. június 03. 08:12
Én a saját rossz tapasztalatom miatt nem ajánlom a szuromit.

lehet hogy ladákhoz ért és hogy ahhoz olcsó és kéznél van ha pótolni kell valamit, de nekem pl 55e volt a 2 tengely köszörülése/edzése aztán egy szezon után szó szerint lekopott az egész bütyök... garancia? semmi... és az a fémspém ami onnan lekopott?? szerencsére nem lett baja a motornak.
radics1
#17
2011. június 03. 08:06
Power Tuning chip-elektronika

Ettől lett 75-87 az 54ből?

Nem akarlak elkeseríteni,de csodálkoznék,ha a csipsztől több levegőt nyelne a gép.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4
Összesen 76 találat 4 oldalon