Hengerfej tuning !

Témakör: Tuning
aktuális téma
Hengerfej tuning !

Sziasztok! Ebben a topicban szeretném ha megosztanánk egymással a hengerfej átalakításról szerzett tapasztalatokat, véleményeket, olvasottakat stb.-ket! Meddig érdemes elmenni utcai szinten és mik azok az átalakítások a hengerfejeken belül amik inkább már a versenysportba használt kocsikhoz illik? Sportvezérműtengelyek, hengerfej szívó- és kipufogójáratok tágítása, polírozása, nagyobb szelepek, erősebb rugók, tömítések, szelepvezetők, síkolás stb. Vmint irjatok cégeket Mo.-on akik ebben a tuningban spillerek! Jó fórumozást! :)

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4
radics1
#16
2011. június 03. 08:03
F7P/F7R.

Olcsóbban megvan,és kapásból van 138-150 lovad.

Még egyszerűbb ha piacra dobod,és veszel egy ilyen motorral szerelt clio-t.

Én nem költemém rá a fél életem egy 1.2 szívó mocira,sose lesz olyan erős,mint amit szeretnél.
Ghostdog
#15
2011. június 03. 07:49
Szerintem érdemes a Havassy Motorsportot is ilyen ügyben keresni, bár ők főként Ladát és VW-t csináltak régebben, most már mindent amiből versenymotort lehet építeni.
Mr.X.
#14
2011. június 03. 06:54
Nem akarlak elkeseríteni,de 860kiló 11s-es gyorsulással az olyan 70LE maximum.54LE-ből meg mire csinálsz szívóba 80-at(valós,és nem póverbokszosdircsiszürcsisgázgyorsítósat),az lessz vagy 200k,meg vagy +2 literes fogyasztás.Olcsóbb,és tartósabb megoldás szerintem belepattintani egy 1.4 100le clio motort egy 50-es rendszerrel,ami alapból a duplája az eredeti teljesítménynek.
T-Tboy
#13
2011. június 03. 03:07
Nekem is azt mondták, hogy a 260-as tengely elég lesz, max. 276-osig.
A polírozás meg azért lenne szívónál is, hogy a gázok gyorsabb, jobb áramlását elősegítsék, hogy minél előbb távozzanak a égéstérből.
T-Tboy
#12
2011. június 03. 01:53
Szuromiéktól már kaptam egy árajánlatot.
80-90.000.Ft a hengerfej megmunkálása (bővítés, polírozás stb.), 35.000.Ft meg a gyári vez.tengely átalakítása és hőkezelése.
Elmondtam neki az igényeimet és azt mondta, hogy a kis tengelyt még bírják majd a gyári szeleprugók.
Na meg ugye, garancát is vállal rá.
+A komplett hengerfej ára még, de az már meg van, ami át lesz alakítva.
Nem messze tőlem egy másik városba ajánlottak még egy szakit majd azt személyesen fogom felkeresni.
T-Tboy
#11
2011. június 03. 01:43
Egyébként ritkán használom a kocsit "versenyezgetésre", fogócskázásra a városban.
Inkább a saját örömömre, jobb szeretem a jó kis kanyargós, emelkedős-leejtős jó minőségű utakon egyedül csapatni (már amennyire telik ettől a mocitól).
Blindmouse
#10
2011. június 03. 01:41
Én a sajátomba max teszek mondjuk egy HKS 264/264 párost, ahhoz még a szeleprugókat sem kell bántani, és ágyeszbugyesz :D

portolni is lehet, bár szívónál kérdéses, mert kipolírozod a rücsköket amik lehet az áramlást segítik.. mondjuk a lépcsőket ki lehet köszörülni a levegő útjából..
T-Tboy
#9
2011. június 03. 01:34
Engem főként olyan megoldások érdekelnének amiket utcára ajánlanak, használnak és nem kell érte/miatta a blokkot megbontani.
Tehát, zsebes dugók sem játszanak.
Előnyei-hátrányai a hengerfej piszkálásnak, bejáratási rituálé, mire kell ügyelni, odafigyelni, meddig érdemes elmenni utcai szinten stb.?
Nem F1-es motort akarok faragni, csak egy továbbra is megbízható, a gyáritól jobban gyorsuló motort. Kicsi a kaszni, így jelenleg is meg lehet vele fogni pár 1,3-1,4-1,5 16V-s kocsit és pár régebbi kiadású 1,6-1,8 8V-t is.
De turbósítani és nagyobb motort bele tenni nem akarok.
REzé próbálnám ezt a kis blokkot még egy picit pöckölni, de csak egészséges kereteken belül.
Blindmouse
#8
2011. június 03. 01:27
Ahaa.. Mazlee usert kérdezd meg arról hogy ő mennyi idő után iktatta a kukába az átmoddolt tengelyeket.. :(
Blindmouse
#7
2011. június 03. 01:26
Én csak ilyen üvegszáltunereknél hallottam csak így kifejezve.. :) meg spúrlégszűrő, meg sportszelet meg ilyenek.. aztán annyi köze van a sporthoz, mint Darth Vadernek a pacifizmushoz.. :)

a módosított veztengely meg azért nem jó mint ötlet, mert ugye eleve az emelési mélységet bukod a profil formálással, ergo ott azt is vissza kell pótolni, plusz ebben a csodás kis országban nem tudják olyan szinten megkeményíteni az anyagot, és a csodás új veztengely fél év alatt el is kopik...
T-Tboy
#6
2011. június 03. 01:25
Állítólag Havassy-ék meg még páran nem edzik, hőkezelik le a átalakított vezérműtengelyeket (a gyáriakat alakítják át).
T-Tboy
#5
2011. június 03. 01:24
Nekem spéciel Szuromi Istvánt ajánlották.
T-Tboy
#4
2011. június 03. 01:23
Átprofilozott vagy módosított vezérműtengely megfelelő szó lesz a érzékeny kis lelkivilágodnak?
Nem keresem a bajt (mindig megtalál ), én csak azé írtam sportot mert a köznyelv így említi szinte mindenütt.
Blindmouse
#3
2011. június 03. 01:19
Nem rossz ötlet a topik, de az ilyen "sportvezérműtengely" szótól a hátamon feláll az egyébként nem létező szőr...
Wildboy
#2
2011. június 02. 23:48
ha hengerfej akkor Ő
T-Tboy
#1
2011. június 02. 23:44
Sziasztok!
Ebben a topicban szeretném ha megosztanánk egymással a hengerfej átalakításról szerzett tapasztalatokat, véleményeket, olvasottakat stb.-ket!
Meddig érdemes elmenni utcai szinten és mik azok az átalakítások a hengerfejeken belül amik inkább már a versenysportba használt kocsikhoz illik?
Sportvezérműtengelyek, hengerfej szívó- és kipufogójáratok tágítása, polírozása, nagyobb szelepek, erősebb rugók, tömítések, szelepvezetők, síkolás stb.
Vmint irjatok cégeket Mo.-on akik ebben a tuningban spillerek!
Jó fórumozást! :)
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4
Összesen 76 találat 4 oldalon