LEGO motor a Suzukiban,Sanzistift

Témakör: Tuning
aktuális téma
LEGO motor a Suzukiban,Sanzistift

Ide fog kerülni,ha sikerül bemásolnom,hogyan műtöttünk a kocsimba új szivet....

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
aurel1
#191
2005. október 01. 15:28
A Fokozatossághoz nem tudok hozzászólni! Nem hiszem hogy attól hogy lehúzok egy kábelt a gyertyáról az ECU-nak lenne valami baja! Annyira nem okos hogy tudná hogy eljutott e a szikra a gyertya végéig vagy sem! Ez a módszer "hivatalos" suzuki szervizekben is így csinálják! A euro III.-mas motornak az ECU-jából ki tudja vlaki írtani az immo-t? Vagy átkódolni a régire? (8V-sre)
Sanzistift
#190
2005. október 01. 15:26
Most csináltam helyet neki a garázsban.Jövő héten beköltözik,és akkor elkezdődik az érdemi munka...
daniel71
#189
2005. október 01. 15:25
Szia szamaraman mi hír nálad?
daniel71
#188
2005. október 01. 15:25
Az mindegy az ára a fontos 25-töl vannak és még nincs is felszerelve ennyi a végén mentesítem a katalizátort és kész .Neked milyen kis piroska?
Sanzistift
#187
2005. október 01. 15:24
Ez át(vissza) lett alakítva elosztósra,de a szervizkönyv ennek ellenére sem ajánlja.
Sanzistift
#186
2005. október 01. 15:23
Minek téped?Attól nem lesz olcsóbb.Univerzálist neki,aztán kész.
SamaraMen
#185
2005. október 01. 15:22
ez a gyertyapipa- lehúzáso módszer egyből hazavágna egy hal-jeladós gyújtást. Nemtom a swifté milyen....
daniel71
#184
2005. október 01. 15:21
Szia sanya milyen árak vannak katalizátorok terén már tépem a hajam
Sanzistift
#183
2005. október 01. 15:18
Mert eredetileg azt akartam bele,kompletten.De anyagilag megütött volna nagyon (csak a gázcucc+200 pénz),és mivel erre nem voltam felkészülve,így maradt ez a megoldás.
A gyertyapipalehúzást nem mindig preferálja az ECU,volt,akinek ettől a módszertől repült.
A motorolaj,nem hiszem,hogy buzgón volt cserélve,mert amit kiszedtünk belőle,az mindenre hasonlított,csak olajra nem.
A fokozatosan erősödő zajról nem írtál semmit.A hangsúly a "fokozatosan" van.
Bishop
#182
2005. október 01. 15:03
Nanémááá.. . Van aki ért ilyen szinten itten ehez...

hondába is benne van kend?
plstra
#179
2005. október 01. 14:37
lol, vazze 4 kerék meghajtásúra gondoltam!!! azt meg 4 kerekesnek hívják jobb helyeken!!! ha nem érted,ne szólj bele!!
SamaraMen
#177
2005. október 01. 14:29
sawer
#176
2005. október 01. 14:23
van esetleg 3-2-1,vagy 5-6 kerekes is
plstra
#175
2005. október 01. 14:06
VAn itt vki aki vezetett 4 kerekes Ignist?
aurel1
#174
2005. október 01. 13:39
Pikk pakk meg lehet állapítani melyik hengerrel van a bibi! Lehúzod a gyertyapipát, és gázfröccsre lehet hallani a "csattogást"! Egyenként szépen végignézed! Nekem ezzel a módszerrel 100%os pontossággal meg lett mondva melyik van letörve! Suzuki nem szokott csapágyas lenni csak ha nem cserélik az olajat. Köcsög taxisok tesco-s olajjal mennek 2-300.000 kilométereket gond nélkül a suzukikkal, én nem lesz csapágyas. Haverom faxa botond olajjal járt 30ezrenként cserélte és soha nem volt gondja! (az állat :-) ) Minek kellett az 1,3mas euroIII.-mas motor ha az 1,6os hengerfeje ment rá? (tudtommal ugyanaz, kivéve a gyujtás miatti módosításokat)
Sanzistift
#173
2005. szeptember 30. 21:27
Minden,ami cserélve lett a hengerfejen,1.6-os.Más nem is ment volna rá.
Sanzistift
#172
2005. szeptember 30. 21:23
A motor 1.3-as,euro 3,és azon van gyárilag az 1.6-os hengerfej,hengerenkénti befecsivel...
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 251 találat 13 oldalon