LEGO motor a Suzukiban,Sanzistift

Témakör: Tuning
aktuális téma
LEGO motor a Suzukiban,Sanzistift

Ide fog kerülni,ha sikerül bemásolnom,hogyan műtöttünk a kocsimba új szivet....

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Sanzistift
#171
2005. szeptember 30. 21:22
Én mindezt aláírom,és elhiszem,amit mondotok.De a hiba fokozatosan erősödő zaj.A palást nem fokozatosan törik le,vagy tévedek?
Egyébként nem ér bele,nem tom,miért.
Gatter30
#170
2005. szeptember 30. 21:06
A bevágás egyébbként azért van,hogy megakadályozza a palást felé a hővezetést,lyukakat fúrni egyszerűbb lett volna.Így kissebb hézaggal lehet illeszteni a dugó szoknyáját a hengerben.
A repedések+törések álltalában a hideg motor + padlógáz eggyütestől szoktak keletkezni.
ftag
#169
2005. szeptember 29. 20:39
jaja engem is érdekelnének a részletek!
aurel1
#168
2005. szeptember 29. 20:25
AZ enyémén nem volt GTi hengerfej, a dugó rossz kiképzése miatt törik le a palást (az olajlehúzó gyűrű mögött nem furatok vanank hanem egy bevágás (könnyebb gyártási technológia) és ezzel pont el van gyengitve) a 2000-res évjárattól már nem ilyen dugó van benen és az EURO III: mas motorokban sem.
Csak hozzátenném nem GTI hengerfej van Sanzistift mociján!
EURO IIImas motort is tudtok húzni? Pontosan miből is áll ez a "tuning"?
Gismoo
#167
2005. szeptember 29. 19:33
1.5-ös Ignist mennyire tudnátok felpszkálni?
highand2
#166
2005. szeptember 29. 19:30
Szasztok!

Bocsesz, hogy ide írok, de szerintem ez a legjobb hely a témának:

Szóval 8 szelepes és 16 szelepes Suzkákat tuningolunk, de komolyan.

Ha érdekel valakit a képen látható KERÉKEN mért teljesítmény és nyomaték adatokat 50e Ft-ért 1 nap alatt bevarázsoljuk a 8 szelepes Suzkákba. Bár a tuning egy szabályos A-s tuning nincsen hebrákolás, alapjárati probléma ilyesmi.

GTI-be 138 Nm nyomatékot és 122 LE-t tudunk tenni ennyiért, sőt az árban benne van egy fékpadi mérés is, amin Te is ott lehetsz.

A dugótörésről: Sajna MINDEN 8 szelepes dugó eltörik, ha fölé teszik a GTI hengerfejet, ugyanis abból a kipufogó gár teljesen máshol örvénylik ki, mint a 8 szelepesnél, és ezért nagy hőfeszültséget csinál a dugóban, ami rendszerint eltörik.

Ha kérdés van 70/3372157
$tofi
#165
2005. szeptember 29. 19:27
Kivánok minden kollégának!!!!!!!
aurel1
#164
2005. szeptember 29. 19:15
Hali! Végigolvastam az elejétől a mesét, mert nekem is volt dugattyútörött az előző Swiftem. Nem feltétlenül esik le a palást! Amikor toltem felfelé ki a dugott akkor esett ki az oldala (palást). Amúgy meg ha leesik nem zavar semmit leül az aljára a pumpa nem szívja fel! Van még dugóm meg főtengelyem csapágyakkal is, sőt komplett 8V-s hengerfej is! Csak ha valakit érdekelne! Egyet viszont nem értek: hogy fér el a 4 szelep a régi dugattyú felett? Mert ugye azon csak 2 bemarás van!
geo_metro
#163
2005. szeptember 29. 13:25
Nem gondolkodtál azon, hogy a 16V-s mocidból tegyed át a dugókat???

Mert az mégis csak 16V-s
Sanzistift
#162
2005. szeptember 28. 21:03
Egyébként asszem leírtam már,de nem biztos...
Sanzistift
#161
2005. szeptember 28. 21:02
A szerelőm szerint a 3-ik vagy 4-ik henger.Neki hiszek,ebben él...
Sanzistift
#160
2005. szeptember 28. 20:59
40 pénz.
Újabb infó az oldalamon,ha érdekel vkit
geo_metro
#159
2005. szeptember 28. 16:13
Bocsi, ha leírtad már, de az érdekelne, hogy mennyibe fájt neked az átalakítás???
Gatter30
#158
2005. szeptember 27. 23:26
Az a csapágy szokott tönkre menni,amelyik legmesszebb van az olajpumpától,de ez nem a szar olajtól van.
Ha gagyi olajat használsz,az összes csapágy egyszerre megy tönkre.
Akkor ájul el csak egy,ha kimarad az olajozás pl.alacsony olajszintnél stb.



Gatter30
#157
2005. szeptember 27. 23:21
A leszakadt rész szépen leesik a karterba és ennyi,semmit nem csinál.
Egyébbként,ha csak hidegen csinálja lehet,hogy tényleg csapágy,de ne vegyél rá mérget.
Én már bele estem néhányszor ebbe a csapdába
Sanzistift
#156
2005. szeptember 27. 21:46
Egyébként,ha minden jól megy 30 pénzből meg lesz csinálva mind a 4,nehogy mégegyszer ilyen csúfság érjen.
És ha már kint lesz a blokk,akkor pucolás és dekor,minden mennyiségben.
Lesz rá kb 1 hetem,úgyhogy akár odaköltözzek a haverhoz addig
Sanzistift
#155
2005. szeptember 27. 21:19
Még vmi:
A szar olaj,a kenés nem megfelelősége pikk-pakk szétrágja acuccot.
Hogy miért csak 1?
Valószínűleg az a leggyengébb láncszem.
Sanzistift
#154
2005. szeptember 27. 21:17
Igen,ezt én is hallottam már de szerintem baromság
Mi van a leszakadt résszel?Éktelen csörömpölést kellene rendeznie,vagy beékelődnie valahová.Ugye mindkét esetben megállna valamilyen szinten a moci.
Azonkívül a zaj fokozatosan erősödik,az idő múlásával.Hidegen pedig hangtalan.
Úgyhogy már csak kizárásos alapon sem lehet a palást.
Egyébként autószerelő barátom is megerősített ebben a hiszemben.
Worm
#153
2005. szeptember 27. 21:09
ezt már hallottam én is valakitől
Gatter30
#152
2005. szeptember 27. 21:07
Bocs,hogy így beleszólok kéretlenül,de a susukinál ritkán szar a hajtókar csapágy.
A csúf kopogást leginkább a leszakadt dugattyúpalást szokta okozni.
Ez a suziknál elég sűrűn előfordul,persze lehet,hogy csak a csapágy.mind1 bármi előfordulhat
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 251 találat 13 oldalon