LEGO motor a Suzukiban,Sanzistift
aktuális téma

Ide fog kerülni,ha sikerül bemásolnom,hogyan műtöttünk a kocsimba új szivet....
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
A bevágás egyébbként azért van,hogy megakadályozza a palást felé a hővezetést,lyukakat fúrni egyszerűbb lett volna.Így kissebb hézaggal lehet illeszteni a dugó szoknyáját a hengerben.
A repedések+törések álltalában a hideg motor + padlógáz eggyütestől szoktak keletkezni.
A repedések+törések álltalában a hideg motor + padlógáz eggyütestől szoktak keletkezni.
jaja engem is érdekelnének a részletek!

AZ enyémén nem volt GTi hengerfej, a dugó rossz kiképzése miatt törik le a palást (az olajlehúzó gyűrű mögött nem furatok vanank hanem egy bevágás (könnyebb gyártási technológia) és ezzel pont el van gyengitve) a 2000-res évjárattól már nem ilyen dugó van benen és az EURO III: mas motorokban sem.
Csak hozzátenném nem GTI hengerfej van Sanzistift mociján!
EURO IIImas motort is tudtok húzni? Pontosan miből is áll ez a "tuning"?
Csak hozzátenném nem GTI hengerfej van Sanzistift mociján!
EURO IIImas motort is tudtok húzni? Pontosan miből is áll ez a "tuning"?
1.5-ös Ignist mennyire tudnátok felpszkálni?
Szasztok!
Bocsesz, hogy ide írok, de szerintem ez a legjobb hely a témának:
Szóval 8 szelepes és 16 szelepes Suzkákat tuningolunk, de komolyan.
Ha érdekel valakit a képen látható KERÉKEN mért teljesítmény és nyomaték adatokat 50e Ft-ért 1 nap alatt bevarázsoljuk a 8 szelepes Suzkákba. Bár a tuning egy szabályos A-s tuning nincsen hebrákolás, alapjárati probléma ilyesmi.
GTI-be 138 Nm nyomatékot és 122 LE-t tudunk tenni ennyiért, sőt az árban benne van egy fékpadi mérés is, amin Te is ott lehetsz.
A dugótörésről: Sajna MINDEN 8 szelepes dugó eltörik, ha fölé teszik a GTI hengerfejet, ugyanis abból a kipufogó gár teljesen máshol örvénylik ki, mint a 8 szelepesnél, és ezért nagy hőfeszültséget csinál a dugóban, ami rendszerint eltörik.
Ha kérdés van 70/3372157
Bocsesz, hogy ide írok, de szerintem ez a legjobb hely a témának:
Szóval 8 szelepes és 16 szelepes Suzkákat tuningolunk, de komolyan.
Ha érdekel valakit a képen látható KERÉKEN mért teljesítmény és nyomaték adatokat 50e Ft-ért 1 nap alatt bevarázsoljuk a 8 szelepes Suzkákba. Bár a tuning egy szabályos A-s tuning nincsen hebrákolás, alapjárati probléma ilyesmi.
GTI-be 138 Nm nyomatékot és 122 LE-t tudunk tenni ennyiért, sőt az árban benne van egy fékpadi mérés is, amin Te is ott lehetsz.
A dugótörésről: Sajna MINDEN 8 szelepes dugó eltörik, ha fölé teszik a GTI hengerfejet, ugyanis abból a kipufogó gár teljesen máshol örvénylik ki, mint a 8 szelepesnél, és ezért nagy hőfeszültséget csinál a dugóban, ami rendszerint eltörik.
Ha kérdés van 70/3372157
Hali! Végigolvastam az elejétől a mesét, mert nekem is volt dugattyútörött az előző Swiftem. Nem feltétlenül esik le a palást! Amikor toltem felfelé ki a dugott akkor esett ki az oldala (palást). Amúgy meg ha leesik nem zavar semmit leül az aljára a pumpa nem szívja fel!
Van még dugóm meg főtengelyem csapágyakkal is, sőt komplett 8V-s hengerfej is!
Csak ha valakit érdekelne!
Egyet viszont nem értek: hogy fér el a 4 szelep a régi dugattyú felett? Mert ugye azon csak 2 bemarás van!



Nem gondolkodtál azon, hogy a 16V-s mocidból tegyed át a dugókat???
Mert az mégis csak 16V-s
Mert az mégis csak 16V-s
Egyébként asszem leírtam már,de nem biztos...





A szerelőm szerint a 3-ik vagy 4-ik henger.Neki hiszek,ebben él...
40 pénz.
Újabb infó az oldalamon,ha érdekel vkit
Újabb infó az oldalamon,ha érdekel vkit

Bocsi, ha leírtad már, de az érdekelne, hogy mennyibe fájt neked az átalakítás???
Az a csapágy szokott tönkre menni,amelyik legmesszebb van az olajpumpától,de ez nem a szar olajtól van.
Ha gagyi olajat használsz,az összes csapágy egyszerre megy tönkre.
Akkor ájul el csak egy,ha kimarad az olajozás pl.alacsony olajszintnél stb.
Ha gagyi olajat használsz,az összes csapágy egyszerre megy tönkre.
Akkor ájul el csak egy,ha kimarad az olajozás pl.alacsony olajszintnél stb.
A leszakadt rész szépen leesik a karterba és ennyi,semmit nem csinál.
Egyébbként,ha csak hidegen csinálja lehet,hogy tényleg csapágy,de ne vegyél rá mérget.
Én már bele estem néhányszor ebbe a csapdába

Egyébbként,ha csak hidegen csinálja lehet,hogy tényleg csapágy,de ne vegyél rá mérget.
Én már bele estem néhányszor ebbe a csapdába

Egyébként,ha minden jól megy 30 pénzből meg lesz csinálva mind a 4,nehogy mégegyszer ilyen csúfság érjen.
És ha már kint lesz a blokk,akkor pucolás és dekor,minden mennyiségben.
Lesz rá kb 1 hetem,úgyhogy akár odaköltözzek a haverhoz addig

És ha már kint lesz a blokk,akkor pucolás és dekor,minden mennyiségben.

Lesz rá kb 1 hetem,úgyhogy akár odaköltözzek a haverhoz addig

Még vmi:
A szar olaj,a kenés nem megfelelősége pikk-pakk szétrágja acuccot.
Hogy miért csak 1?
Valószínűleg az a leggyengébb láncszem.
A szar olaj,a kenés nem megfelelősége pikk-pakk szétrágja acuccot.
Hogy miért csak 1?
Valószínűleg az a leggyengébb láncszem.

Igen,ezt én is hallottam már de szerintem baromság
Mi van a leszakadt résszel?Éktelen csörömpölést kellene rendeznie,vagy beékelődnie valahová.Ugye mindkét esetben megállna valamilyen szinten a moci.
Azonkívül a zaj fokozatosan erősödik,az idő múlásával.Hidegen pedig hangtalan.
Úgyhogy már csak kizárásos alapon sem lehet a palást.
Egyébként autószerelő barátom is megerősített ebben a hiszemben.

Mi van a leszakadt résszel?Éktelen csörömpölést kellene rendeznie,vagy beékelődnie valahová.Ugye mindkét esetben megállna valamilyen szinten a moci.
Azonkívül a zaj fokozatosan erősödik,az idő múlásával.Hidegen pedig hangtalan.
Úgyhogy már csak kizárásos alapon sem lehet a palást.
Egyébként autószerelő barátom is megerősített ebben a hiszemben.

ezt már hallottam én is valakitől

Bocs,hogy így beleszólok kéretlenül,de a susukinál ritkán szar a hajtókar csapágy.
A csúf kopogást leginkább a leszakadt dugattyúpalást szokta okozni.
Ez a suziknál elég sűrűn előfordul,persze lehet,hogy csak a csapágy.mind1 bármi előfordulhat
A csúf kopogást leginkább a leszakadt dugattyúpalást szokta okozni.
Ez a suziknál elég sűrűn előfordul,persze lehet,hogy csak a csapágy.mind1 bármi előfordulhat

Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
Egyébként nem ér bele,nem tom,miért.