HELLO MINDENKI.VAN MÁR MŰANYAG MEG MINDEN .... EZ ITT CSAK ---CARBON---.MINDEN AMIT A CARBONRÓL TUDNI KELL!MIT?HOGYAN?MIBŐL?MIÉRT?MOTORELEMEK,KAROSSZÉRIA ELEMEK,DÍSZEK,EGYÉBB ALKATRÉSZEK.KÉPEK BERAKÁSA ÉS SZAKIK SEGÍTSÉGE AZ ELKÉSZÍTÉSÉHEZ.
REMÉLEM INNEN SOKAT TUDOK MAJD TANÚLNI.ITT NEM KÉRDÉS MIÉRT JOBB VAGY KINEK,MIÉRT TETSZIK.EGYSZERŰ OKTATÓ TOPIK.SZÍGÓRÚAN TANÚLNI.
Ha nem gyártasz az eredetiről szerszámot akkor hogy is csinálsz karbon mocitető? De amint töbször elmondta Xela a karbonhoz tökéletes felületűnek kell lenni mind annak amiről veszed mind a sablonoknak is. Meg ugye a motorháztetőnek van külseje meg belső merevítése is, amibe vannak a zsanérnak és a zárnak a helye.
Az lehet hogy az órán csak ketten vannak te mint diák és Xela mint tanár, de azért műhödik a távoktatás mert akinek nincs otthon gépa az napközben tudja csak olvasni és jegyezni a tananyagot.
Csak így tovább mind a kettőtöknek és ne szomorítson el pillanatnyilag hogy az órán csak ilyen rövid a jelenléti ív, gondoljatok ránk is akik akkor nem lehetnek itt.
nekem megvan minden ami ahoz kell,h ne tudjak rendesen tanúlni.kevés idő és panel lakás.képzelheted amikór a nyílt utcán nekiálltam lököst csinálni,h néztek.de remélem sikerül mert szeretnék egy teljes gépet magam átépíteni.és szeretnék késöbb ezel is foglalkozni.
mondjuk én azért figyelek erre annyira mert a több ezer topikból szinte csak ez van aminek minden kommentjéből tanúlni lehet és nem magán beszélgetések a magán dolgokról.viták meg ...de te még ne közelítetted ezt meg.de késöbb ki lesz törölve,remélem nem veszed személyesre de szeretném ha a szakmai kommentek maradnának.
Mi csináltuk a kocsim tetejét meg a motorháztetejét is.Pontosabban vontuk be karbonnal.Nem lett az igazi ezért figyelem ami xela mester mond,hátha ragad rám valami és a következő alkalommal szebb lesz amit elkészítek...
Nem voltak ilyen alantas gondolataim.Én örülök ha a tapasztaltabb elmondja a véleményét egy olyannak mint én aki nem vagyok ezirányban járatos.De szerintem mindenki így gondolja.Ha meg valaki az üzletet érezné benne és nem tetszik neki akkor nem muszály ide látogatnia.Én így gondolom...
mondjuk én sem nyúlnék annyira karbonhoz amíg nem tudom egy kicsit magabiztosabban az üvegszálat.majd ha lesz sok pénzem elbukni vagy nem lesz szükségem kijavításra egy üvegszál munkánál.
már töröltem.és töröltem az előző beszélgetést is.itt nem kérdés,h miről szól ez a piac meg kinek van engedély meg,miért jó a karbon,miért nem.itt csak egy dolog számít.meg szeretnéd tanúlni,meg szeretnél valamit csinálni karbonból?kérdezd meg.ennyi.én nyitottam szigórúan ezzel a céllal és nem is fogok megtűrni mást mert akinek ere van szüksége az megtalálja más topikokban.A Xela az álltalam meghívott ide ,h tanítson mert nála fedeztem fel az ehez szükséges tulajdonságokat.lehet késöbb más is fog ide jönni.de egyelőre csak az aki tanúlni akar és akit majd úgy itáljük taníthat(ami azt jelenti,h a ki ha én nem mert garázsban én csináltam haverom moci tetejét úgy kibaszom innen mint az elbaszott lököst a garázsból)
xela!nem leegyszerűsíteni akartam.Bocs hogy így értetted!Hanem a karbonozás és az üvegszálazás közötti óriási szakmai tudás és kézbiztonságra gondoltam.Az üvegszálat javíthatod amikor csak akarod,de egy karbonszálas motyót....
Mégegyszer,csak a különbség érzékeltetése miatt írtam így.
De amint töbször elmondta Xela a karbonhoz tökéletes felületűnek kell lenni mind annak amiről veszed mind a sablonoknak is. Meg ugye a motorháztetőnek van külseje meg belső merevítése is, amibe vannak a zsanérnak és a zárnak a helye.