MINDEN AMI KARBON!
aktuális téma

HELLO MINDENKI.VAN MÁR MŰANYAG MEG MINDEN .... EZ ITT CSAK ---CARBON---.MINDEN AMIT A CARBONRÓL TUDNI KELL!MIT?HOGYAN?MIBŐL?MIÉRT?MOTORELEMEK,KAROSSZÉRIA ELEMEK,DÍSZEK,EGYÉBB ALKATRÉSZEK.KÉPEK BERAKÁSA ÉS SZAKIK SEGÍTSÉGE AZ ELKÉSZÍTÉSÉHEZ.
REMÉLEM INNEN SOKAT TUDOK MAJD TANÚLNI.ITT NEM KÉRDÉS MIÉRT JOBB VAGY KINEK,MIÉRT TETSZIK.EGYSZERŰ OKTATÓ TOPIK.SZÍGÓRÚAN TANÚLNI.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Pontosan, ahogy leírtad.



Egy gyanta keverésből kidolgozhatod az összes réteget.
Szívó oldalon használhatsz 3-réteg 180grammost, + 2-réteg, carbon.
Ajánlom a vinilester gyantát.
Poliestert felejtsd el a nemes anyagoknál
Szívó oldalon használhatsz 3-réteg 180grammost, + 2-réteg, carbon.
Ajánlom a vinilester gyantát.
Poliestert felejtsd el a nemes anyagoknál

a 370-esre ne felejts el válaszolni mester mert fontos



én sem hallottam még ilyet,h spoiler ragacs.eddig úgy tudtam szélvédő trutyival csinálják.legalább is mióta tudom,h létezik tuning

Spoiler ragasztó??Az konkrétan micsoda?
Amugy még örülhetek hogy nem komplett szettel ragasztottam annó mert akkor már nem lenne a kocsimnAK orra
Férre a múltat milyen ragasztó az a spoiler ragacs ??(szélvédö ragasztó tudtommal több komponensü.igy önmagában a fekete trutyi nem sokat ér csak az edzövel és a "tisztítóval".Bocsi de a pontos megnevezéseket nem ismerem.......
Amugy még örülhetek hogy nem komplett szettel ragasztottam annó mert akkor már nem lenne a kocsimnAK orra

Férre a múltat milyen ragasztó az a spoiler ragacs ??(szélvédö ragasztó tudtommal több komponensü.igy önmagában a fekete trutyi nem sokat ér csak az edzövel és a "tisztítóval".Bocsi de a pontos megnevezéseket nem ismerem.......
Bocs hogy beleugatok de erre a szélvédőragasztós dologra ugrani szoktam. 15 éve cserélek autó üveget és elmondhatom hogy ha valaki nem megfelelően használja akkor a legrosszab ragasztó a világon.
Ha ilyen anyagba gondolkozik valaki akkor nem elég csak a ragasztót megvenni hanem jobban jár ha szetbe veszi, mivel abba benne vannak azok a felületkezelő anyagok amik különböző felületekre valók.
De inkább ajánlom a spoiler ragasztót (vagy bizonyos karosszéria tömítőt) ami viselkedésre megegyezik a szélvédőragasztóval de sokkal agresszívabb a tapadást tekintve.
Ha ilyen anyagba gondolkozik valaki akkor nem elég csak a ragasztót megvenni hanem jobban jár ha szetbe veszi, mivel abba benne vannak azok a felületkezelő anyagok amik különböző felületekre valók.
De inkább ajánlom a spoiler ragasztót (vagy bizonyos karosszéria tömítőt) ami viselkedésre megegyezik a szélvédőragasztóval de sokkal agresszívabb a tapadást tekintve.
Köszönöm a választ

és a szívó oldal hány réteg? full karbon? a purhabot simán ki kell belőlle kaparni? meg lehet üvegszáll szövetből is csinálni?
illetve milyen gyanta szükséges ha karbonból csinálom? jó az ami az üvegszálhoz van?
Az öt réteg külön-külön kell felhelyezni és megkötnie vagy lehet olyat hogy öt réteggel körbe csavarom a mintát?
illetve milyen gyanta szükséges ha karbonból csinálom? jó az ami az üvegszálhoz van?
Az öt réteg külön-külön kell felhelyezni és megkötnie vagy lehet olyat hogy öt réteggel körbe csavarom a mintát?
Purból, faragj.
200g környékiből, 5 réteg nyomó oldalra mehet.
A kész cső belsejébe, ahova bilincs szorítás megy, acélszallag gyűrűt kultivált tenni.
200g környékiből, 5 réteg nyomó oldalra mehet.
A kész cső belsejébe, ahova bilincs szorítás megy, acélszallag gyűrűt kultivált tenni.

ez én voltam, csak asszony elfelejtett kilépni!

miből legyen a rud? miből érdemes csinálni? felvágom mondjuk 5-10 centis darabokra, pl pillanatragasztóval összerögzítem és összecsiszolom. milyen szén szálas anyagokkal, hány régetegből kell elkészíteni hogy elbírja a nyomást. ( 1.0bar) ami fontos hogy a fenébe veszem ki a mintát ha csövet dolgozok köré? egy egyenesnél még kihúzom de egy könyöknél? az egyik cső végén, van ilyen kis "szűkítés" azt hogy kell megcsinálni?? SORRY A SOK KÉRDÉSÉRT
Pl: adott a légszűrő, és turbó mint műszaki elem a térben rögzítve.
A" pontot öszzekötöd B" pontal.
Miből?
-Szükséges átmérőjű rudat csiszolsc kis ráhagyással.
Ejkezded egymáshoz rögzíteni azokat a cikkeket amit ebből a rúdból szeletelsz, mint egy szalámit, de külömböző, szögben.
Ha kész a csőrudazat, akkor a külsejét egyenletesre csiszolod, majd fóliázod.
A" pontot öszzekötöd B" pontal.
Miből?
-Szükséges átmérőjű rudat csiszolsc kis ráhagyással.
Ejkezded egymáshoz rögzíteni azokat a cikkeket amit ebből a rúdból szeletelsz, mint egy szalámit, de külömböző, szögben.
Ha kész a csőrudazat, akkor a külsejét egyenletesre csiszolod, majd fóliázod.
tanár.hogy kell ilyen csővezést csinálni?ami a legjobban érdeklne,h hogy kell mintát csinálni vag a mintát eltávolítani.illetve milyen összetétel kell,hogy turboshoz lehessen feltenni.a turbo elé és után is?
Jön a hétfő, s kedvem sincs az egészhez.

Mindenféleképp csak tiszta fémfelületre alapozzunk.
Meglévő elemet érdemes szélvédő ragasztóval ragasztani, + 2.5-ös saválló szegecsel 4-5 centinként rögzíteni, az elem szélétől 4-5-milire, párhuzamosan.
Ha jól felsimúlt az elem, kötés után a kipréselődött ragasztót el kell távolítani.
A szegecsek fejének sűjeszteni, kell.
A ragasztott elemet a széle irányába, 0-ra kell vékonyítani csiszolással.
A két anyag összetételét, át kell fedni kétréteg vékony rovingal, majd totál kikötés után, a felesleget eltávolítani.
Meglévő elemet érdemes szélvédő ragasztóval ragasztani, + 2.5-ös saválló szegecsel 4-5 centinként rögzíteni, az elem szélétől 4-5-milire, párhuzamosan.
Ha jól felsimúlt az elem, kötés után a kipréselődött ragasztót el kell távolítani.
A szegecsek fejének sűjeszteni, kell.
A ragasztott elemet a széle irányába, 0-ra kell vékonyítani csiszolással.
A két anyag összetételét, át kell fedni kétréteg vékony rovingal, majd totál kikötés után, a felesleget eltávolítani.

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!