MINDEN AMI KARBON!

Témakör: Tuning
aktuális téma
MINDEN AMI KARBON!

HELLO MINDENKI.VAN MÁR MŰANYAG MEG MINDEN .... EZ ITT CSAK ---CARBON---.MINDEN AMIT A CARBONRÓL TUDNI KELL!MIT?HOGYAN?MIBŐL?MIÉRT?MOTORELEMEK,KAROSSZÉRIA ELEMEK,DÍSZEK,EGYÉBB ALKATRÉSZEK.KÉPEK BERAKÁSA ÉS SZAKIK SEGÍTSÉGE AZ ELKÉSZÍTÉSÉHEZ.
REMÉLEM INNEN SOKAT TUDOK MAJD TANÚLNI.ITT NEM KÉRDÉS MIÉRT JOBB VAGY KINEK,MIÉRT TETSZIK.EGYSZERŰ OKTATÓ TOPIK.SZÍGÓRÚAN TANÚLNI.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
pappa
#299
2008. március 05. 21:35
ha mi lelkes tanulnivágyok nekiállunk valaminek azzal rontjuk a szakemberek esélyeit?Potenciálisan munkát veszítenek a mi probálkozásainkal?
pappa
#298
2008. március 05. 21:34
egy kis kétértelmüséget érzek szavaidban
xela
#297
2008. március 05. 21:33
Hétre a feladat.
R-box Golf4 KitCar-hoz.
Nem létezik, de hiphop legyen kész, holott még negatív sincs hozzá.
De a mesterminta + a szerszám költségét se fizetnék meg, csak legyen kész!
xela
#296
2008. március 05. 21:31
xela
#295
2008. március 05. 21:30
Kell keresned egy céget.
Van aki a szélerőművekhez gyárt dolgokat.
Én meg mit megnem adnék, ha nem ebben az országban dolgoznék.
pappa
#294
2008. március 05. 21:28
pappa
#293
2008. március 05. 21:27
konkrétan mire gondolsz?
A sok kinlódás....napokig tartó előkészület,a vegyszerszag,?
xela
#292
2008. március 05. 21:25
Sok embert csak a "szép" érdekli.
Hogy mi van mögötte, fel se fogja.
pappa
#291
2008. március 05. 21:24
mit meg nem adnék ha tanulhatnám ezt a szakmát....
xela
#290
2008. március 05. 21:24
Ráéreztél.
Én ezért mondtam, hogy az üvegszálas gyártásnál valaki még nem annyira gyakorlott, preciz, hogy 1miliméteren belűl gondolkodik és ténykedik, az nagyon pórúl járhat.
A carbonnál már, tizedben kell "élni".
pappa
#289
2008. március 05. 21:22
ugy tünik mintha csak engem érdekelne ez a téma.?.....nincs senki más aki még kérdezne??
xela
#288
2008. március 05. 21:21
A carbon szebben igazítható, de a nagy kitolása, hogy a magá alá zárt gázzárványt nem látni.
Nagyon a felszinből kell "látni" hogy a felszinre 100% ban felfexik.
pappa
#287
2008. március 05. 21:21
tehát meglehet az ,hogy tovább tart a szerszál legyártása mint maga a kész darab.Ennyi kérdés és válasz után egyre jobban érezhető számomra a millió buktató .......
pappa
#286
2008. március 05. 21:18
tele vagyok kérdésekkel:)
A Carbon is ugy gyürődik mint az üvegszál ha a gyantátol felpuhúl?
xela
#285
2008. március 05. 21:18
Nem köt egymásra, csak tapad.
xela
#284
2008. március 05. 21:17
Az egy mególdás.
Az idom amit az ember szeretne, jobb kézben tartani és látva az összes szükséges kis szögletét, tud dönteni.
Sokszor a kettős szerszámmal lehet csak megoldani, mint egy préstechnológia.
pappa
#283
2008. március 05. 21:17
a különbözö tipusu gyanták összeférnek egymással?PL.: a vinilböl készült formát lehet epoxival tovább folytatni vagy a poliésztert vinillel stb?
pappa
#282
2008. március 05. 21:15
negativot kell venni az eredetiröl?
xela
#281
2008. március 05. 21:14
Hogy az ember tudja a nekiindulást, átkell gondolni a forma carbonnal kiteríthetőségét.
Szükség esetén kisebb éleket áthidalni, kihagyni, legömböjíteni.
Ralliban gyakorlat a viszonylag sík, vagy egy ívű "lap készítése.
Vagy negatívozása a gyárinak, vagy egyÜvegszál alap elkészítése és azt bevonni.
pappa
#280
2008. március 05. 21:10
ez is megteszi csak ez G Astra nekem nem cserélhető a középkonzol, kicsit balra fenn a kép sarkában a müszercsoport körüli külső keretre gondoltam :)
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Összesen 799 találat 40 oldalon