MINDEN AMI KARBON!

Témakör: Tuning
aktuális téma
MINDEN AMI KARBON!

HELLO MINDENKI.VAN MÁR MŰANYAG MEG MINDEN .... EZ ITT CSAK ---CARBON---.MINDEN AMIT A CARBONRÓL TUDNI KELL!MIT?HOGYAN?MIBŐL?MIÉRT?MOTORELEMEK,KAROSSZÉRIA ELEMEK,DÍSZEK,EGYÉBB ALKATRÉSZEK.KÉPEK BERAKÁSA ÉS SZAKIK SEGÍTSÉGE AZ ELKÉSZÍTÉSÉHEZ.
REMÉLEM INNEN SOKAT TUDOK MAJD TANÚLNI.ITT NEM KÉRDÉS MIÉRT JOBB VAGY KINEK,MIÉRT TETSZIK.EGYSZERŰ OKTATÓ TOPIK.SZÍGÓRÚAN TANÚLNI.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
sonny81
#459
2008. március 17. 19:57
Helló xela
végigolvastam az összes hozzászolást a témához, sok érdekesség van benne.
Az én kérdésem az lenne, hogy vettem karbont, és ajánlottak hozzá gyantát. A dobozon az áll. Cristic 199 telitetlen poliészter gyanta. Na mármost sárvédöt készitettem belöle, és 24 ora elteltével sem akar kötni. Van benne kobalt is meg katalizátor is, kicsit több is mint amit mondtak "kb 2%". Rendes gyantával amival üvegszálazok nincs is baj, megköt a karbonnal csak a szine ugye ami nem jo. Milyen ez a gyanta amit kaptam? Vagy milyen kellett volna? vagy mit rontottam el?
Válaszod elöre is köszönöm
Üdv: Sonny81
xela
#458
2008. március 17. 19:45
Ha carbon, akkor nem poliester gyanta.
De ha nem poliester, akkor a paplan is kilőve.
P.Tuner
#457
2008. március 17. 11:08
előre is köszi a segítségeteket!
P.Tuner
#456
2008. március 17. 11:02
Sziasztok! Géptetőt és az első sárvédő íveket lehet hogy karbonból szeretném kivitelezni. Már kísérleteztem karbonnal, de azt sem tom milyen anyagminőségű volt egy biztos nem tudtam jól írányitani. Egy kis beltér elemet akartam csinálni de nem akart a formában meg maradni mindíg kirugta magát így nem lett szép.
Szal az a kérdésem mi a legkevesebb réteg amiből ki lehet hozni és milyen anyagot használjak hozzá esetleg 5vözzem üvegpaplannal alatta v nem tom. Elsődleges szempont az h könnyű legyen, nem dísznek kell (nagyon orrnehéz az autóm).
winy
#455
2008. március 17. 10:53
én úgy tudom igen.de a hőtől függ.a direktszürő körül már láttam meg a kipuftól hőelvezetőt meg szelep fedelet.ezek mind elég nagy hőnek vannak kitéve.szóval szerintem bizti
Baldone
#454
2008. március 17. 10:02
Helló mindenkinek!Hővédő pajzsot lehet Karbonból csinálni?
glazier
#453
2008. március 17. 09:54
Nekem nem a külső szélével van "bajom", hanem a szellőző bemenettel.
pappa
#452
2008. március 14. 22:32
Az ott 1 GTti?
volt a családban is 1
Igazi városi rizsrakéta
xela
#451
2008. március 14. 19:52
Minusz 3-400Kg attol függ mi a cél.
CodeRed
#450
2008. március 14. 19:45
az csinos csak ne lenne enyire draga.... lehet ne kicsit csokkenteni a kocsim sulyat
FD-ati
#449
2008. március 14. 19:44
volt ami csak bevonat volt nem matrinya.de a géptető a gyári súlyhoz kábé negyede
xela
#448
2008. március 14. 19:44
Konkrétan ez, lakkozás után, 1.8Kg.
CodeRed
#447
2008. március 14. 19:42
sulyra menyi a kulonbseg a gyarihoz kepest?
xela
#446
2008. március 14. 19:41
Amennyiben van negatívja, egy tisztes ellem, anyagkötéssel, 2-nap.
CodeRed
#445
2008. március 14. 19:38
neked szinte full carbon volt minden elemed?
CodeRed
#444
2008. március 14. 19:37
idobe sok egy ilyen elkeszitese
FD-ati
#443
2008. március 14. 19:36
meg utána nincs szive az embernek belefúrni az ablakmosó fúvókát se.nekem a mazdára 250 körül volt a géptető
xela
#442
2008. március 14. 19:33
CodeRed
#441
2008. március 14. 19:32
xela
#440
2008. március 14. 19:32
Itt van vizespolír, után.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Összesen 799 találat 40 oldalon