MINDEN AMI KARBON!

Témakör: Tuning
aktuális téma
MINDEN AMI KARBON!

HELLO MINDENKI.VAN MÁR MŰANYAG MEG MINDEN .... EZ ITT CSAK ---CARBON---.MINDEN AMIT A CARBONRÓL TUDNI KELL!MIT?HOGYAN?MIBŐL?MIÉRT?MOTORELEMEK,KAROSSZÉRIA ELEMEK,DÍSZEK,EGYÉBB ALKATRÉSZEK.KÉPEK BERAKÁSA ÉS SZAKIK SEGÍTSÉGE AZ ELKÉSZÍTÉSÉHEZ.
REMÉLEM INNEN SOKAT TUDOK MAJD TANÚLNI.ITT NEM KÉRDÉS MIÉRT JOBB VAGY KINEK,MIÉRT TETSZIK.EGYSZERŰ OKTATÓ TOPIK.SZÍGÓRÚAN TANÚLNI.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Fiddler
#538
2009. március 26. 11:45
konkrét kérdésem az lenne, hogy milyen teknikával kell belefektetni a szövetet a szerszámba? Hogyan lehet elkerülni, hogy a karbon szövése-strukturája ne "sérüljön"??
Fiddler
#536
2009. március 26. 11:37
valakinek van Karbonnal tapasztalata?
Tegnapi első élményem, elég húzós a dolog, kéne egy kis segítség.
Fiddler
#535
2009. február 04. 10:37
Hali,
jó lenne feléleszteni ezt a fórumot, mert sok okosság hangzott el, és szerintem mást is érdekelne a karbon készítés rejtelmei.
Spec engem az érdekelne, hogyha karbon szövetet vegyítenék üvegszállal akkor milyen gyantát kell használjak + ha mocitetőt akarok készíteni akkor ahhoz milyen gyanta kell?

písz
Fiddler
refugee
#534
2009. február 02. 21:37
Ahogy a képen is látszik ez nem karbon hanem vtn
www.vtn.hu
kn.estea
#533
2008. május 15. 11:53
videok
esetleg Xela mester ha van idod megnezhetned oket hogy+vélemeny
winy
#532
2008. április 30. 11:20
majd sikítok ha lesz előre lépés.köszi mindent.
winy
#531
2008. április 30. 11:13
ő a másik fontos cucc majd.
xela
#530
2008. április 30. 11:07
Viszont ami nem létező idomrakészűl, az sokkal több.
xela
#529
2008. április 30. 11:06
Ez most nagyon rossz kérdés.
A műszaki bonyolúltság kérdése.
Láttam pár vákumos rendelhető idomot az osztrákoktól, de minimum 60000.nél kezdődnek.
winy
#528
2008. április 30. 11:04
ha csináltatná az ember mennyibe kerülhet gy ilyen?gondolom nem kis pénz
xela
#527
2008. április 30. 11:03
Furatba kell ágyazni a sima vagy menetes betéteket amit metamitból vagy fémből kell esztergáltatni.
A kűlső felőletüket meg érdesre készíteni.
Az idom belső oldala felől egy kiss vál támaszt, a kőlsejére viszont lehet egy szál carbont gyantával csévélni szorosan az idom fal tövébe.
winy
#526
2008. április 30. 10:59
és a jeladókat hogy lehet beletenni?pl.a menteseket.?bele kell dolgozni valami foglalatot a készítésnél vagy a kész művön kell fúratot csinálni?
xela
#524
2008. április 30. 10:57
winy
#523
2008. április 30. 10:56
miből csináljam a sablont?
winy
#522
2008. április 30. 10:56
meg több esélyem van egy ilyet itthon elkésíteni mint fémből mert se műhelyem se hegesztőm ami a fémes cuccokhoz kéne.ez meg talán megoldható lenne.meg dizájnosab is.a szelep fedele is ebből szeretnim
winy
#521
2008. április 30. 10:54
súlyban is lehetne vele egy csomót spórólni nem?
xela
#520
2008. április 30. 10:52
Első dolog az áramlás.
Az első lényeges a hengerenkénti egyenlő hosszúságú csőszakasz.
A rétegzés pedig min 5 réteg 220grammos carbon.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Összesen 799 találat 40 oldalon