MINDEN AMI KARBON!

Témakör: Tuning
aktuális téma
MINDEN AMI KARBON!

HELLO MINDENKI.VAN MÁR MŰANYAG MEG MINDEN .... EZ ITT CSAK ---CARBON---.MINDEN AMIT A CARBONRÓL TUDNI KELL!MIT?HOGYAN?MIBŐL?MIÉRT?MOTORELEMEK,KAROSSZÉRIA ELEMEK,DÍSZEK,EGYÉBB ALKATRÉSZEK.KÉPEK BERAKÁSA ÉS SZAKIK SEGÍTSÉGE AZ ELKÉSZÍTÉSÉHEZ.
REMÉLEM INNEN SOKAT TUDOK MAJD TANÚLNI.ITT NEM KÉRDÉS MIÉRT JOBB VAGY KINEK,MIÉRT TETSZIK.EGYSZERŰ OKTATÓ TOPIK.SZÍGÓRÚAN TANÚLNI.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
winy
#619
2011. június 05. 12:50
mondjuk kíváncsi lennék,hogy ha csak anyag költséget nézünk akkor mennyiből lenne meg az első sárvédők,mocitető meg ajtók
joseph24
#618
2011. június 05. 12:47
értem nem kis pénzbe és energiába lesz de sok sikert hozzá.
joseph24
#617
2011. június 05. 12:46
TaaT
#616
2011. június 05. 12:44
ez mongyuk kicsit off mert műanyag, de azért jól néz ki élőben

winy
#615
2011. június 05. 12:41
mondjuk én annyit könnyítettem a terven,hogy optikailag nincsenek akkora igények.Pl a mocitető fényezve lesz,szóval nem egy csilli villi tükör kell rá.A funkció lesz a lényeg és ,hogy illeszkedjen.
winy
#614
2011. június 05. 12:39
Deeee.Ő mindig segít mindenben.Nem titkosít semmit.Tudja ő,hogy ha valaki komoly dolgot akar akkor szakemberhez megy.Amit mi csinálunk az csak játék ahhoz képest.A tudás még semmit nem ér.Arra elég,hogy ha mázlink van kevés szopásból megcsináljuk a magunk kis hobbiját de ennyi.Az ő szintjét mi nem veszélyeztetjük. Sőőt meg sem közelítjük.És az akkor és így lesz ha egyszer már az autóm kompletten karbon lesz mondjuk.
TaaT
#613
2011. június 05. 12:39
be van laminálva... szal fólia csak nem műanyagból...
joseph24
#612
2011. június 05. 12:36
igen ő nagyon jó munkát végezz de ő kigyakorolta a dolgokat nem tanulta. Nem kevés szenvedés van a munkájában. Gondolom nem is szívesen adja ki az infot.
winy
#611
2011. június 05. 12:33
Xela kéne ide,de ő sokat melózik.Neki a vw sirci abból van részben.Az ajtó és a motorháztető lenne a legfontosabb mert azok a legnehezebbek.Csak jó lenne ha védene is valamennyit mert nem tervezem becsövezni a gépet.Kicsit kifilézzük aztán ha lesz megint zsetonom nekiállok és elemenként végig megyünk rajta megint,hogy közben csináljuk.
joseph24
#610
2011. június 05. 12:29
na ez engem is érdekelne. Kíváncsi leszek ír majd olyan aki ezekkel dolgozik. Annyit tudok hogy kevesen értenek hozzá még itthon és pesten van egy tanfolyam ahol tanítják az ilyesmit.
joseph24
#609
2011. június 05. 12:27
semennyit nem véd csak ha szivacsos lenne az alapja akkor lenne jó.
winy
#608
2011. június 05. 12:19
illetve ha karbon kevlárból szeretném akkor mi a helyzet?
winy
#607
2011. június 05. 12:15
Üdv! Meg tudja nekem mondani valaki,hogy egy karbon motorháztető illetve első sárvédők készítéséhez milyen anyagokat kell venni?Mármint milyen gyanta(pontosan) illetve milyen karbon szövet illetve hány rétegben?

illetve kb hány kiló egy ilyen elkészítve?
winy
#606
2011. június 04. 12:59
Az egy fólia.Szerintem semmit.dizájn elem.
Lackóóó
#605
2011. június 04. 12:58
Sziasztok! Egy jó minőségű karbonfólia a motorháztetőn és a nagytetőn mennyi védelmet nyújt jégeső esetén?
winy
#604
2011. június 04. 12:46
zsír.Én is bírom mikor valaki tud válaszolni és nem kiszopja az ujjából meg a haver nem így csinálta...Ajánlom,hogy ide szokj
joseph24
#603
2011. június 04. 12:46
annyit bírna hő alapján szerintem.
joseph24
#602
2011. június 04. 12:45
na sziasztok.
winy
#601
2011. június 04. 12:45
De nekem pl most is vannak merevitő rdak amik a blokhoz rögzítve tartják,plusz az alvázhoz is rögzítve van az alján.Tehát ez megoldás lehet.Kérdés,hogy bírná,hogy mínusz húszban bemelegszik a motor és pár perc múlva pár száz fokon van
joseph24
#600
2011. június 04. 12:45
én a leömlőt kihagynám. nemhiába csak a forma csoportba használják.

leömlőt specko alcsi ötvözetből csinálnám.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Összesen 799 találat 40 oldalon