MINDEN AMI KARBON!

Témakör: Tuning
aktuális téma
MINDEN AMI KARBON!

HELLO MINDENKI.VAN MÁR MŰANYAG MEG MINDEN .... EZ ITT CSAK ---CARBON---.MINDEN AMIT A CARBONRÓL TUDNI KELL!MIT?HOGYAN?MIBŐL?MIÉRT?MOTORELEMEK,KAROSSZÉRIA ELEMEK,DÍSZEK,EGYÉBB ALKATRÉSZEK.KÉPEK BERAKÁSA ÉS SZAKIK SEGÍTSÉGE AZ ELKÉSZÍTÉSÉHEZ.
REMÉLEM INNEN SOKAT TUDOK MAJD TANÚLNI.ITT NEM KÉRDÉS MIÉRT JOBB VAGY KINEK,MIÉRT TETSZIK.EGYSZERŰ OKTATÓ TOPIK.SZÍGÓRÚAN TANÚLNI.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
winy
#699
2011. június 06. 19:56
igaz,hogy a gyantába kevert edző mennyisége változtat a gyanta keménységén illetve hajlékonyságán?vagy csak a kötési időn?
xela
#698
2011. június 06. 19:55
Amit a gyanta iparban használnak. Inkább használj szélvédő ragasztót.
winy
#697
2011. június 06. 19:55
lehet,hogy ezért megszólnak de én a hátsó oldal rész is megcsinálnám ilyenre.Főleg szegecseltre
xela
#696
2011. június 06. 19:55
Szerszám gyanta.
Ez a kulcsszó és a merevítő betét anyag. (coremat)
winy
#695
2011. június 06. 19:51
ja és mi az a rideg ragasztás?
winy
#694
2011. június 06. 19:48
van ötleted a negatív forma elkészítésére,hogy a merevség jó legyen?mármint hallottam műanyag hálót tettek bele meg minden félét...Normálisan,hogy kell?
xela
#693
2011. június 06. 19:45
Az ajtókat carbon-cevlár szövetből csinálnám, a többit carbon ill csak üveg szövetből.
Első lépésben kis apró kocka szövetekből csinálj próba elemeket, hogy milyen szilárdságú.
xela
#692
2011. június 06. 19:43
Leméred a felszineket és felszorzod 2,4-3Kg/ négyzetméterrel, tudsz gondolkodni.
Viszont hogy egy külső héjba akarsz e alkalmazni merevítő betét anyagot, azt te döntöd el. Az Alvinnál számtalan van és adnak tanácsot is.
winy
#691
2011. június 06. 19:43
jelentősen könnyít a melón,hogy fényezve lesz és nem kell az optikával annyit bohóckodni?

Amit írtál,hogy fényezve lesz-e...akkor minden elem ami elkészül az kívül üveg vagy kevlár legyen?
xela
#690
2011. június 06. 19:40
Mindent érdemes kikötés után kivágni és kidolgozni.
winy
#689
2011. június 06. 19:39
Amúgy rendkívül kíváncsi leszek mennyit sikerül könnyíteni a gépen vele,hogy az első két sárvédő,mocitető,ajtók meg csomagtér ajtó.Jelenleg azt hiszem 1250kg.Mondjuk ha 80kilót össze hoznék virulnék is.
winy
#688
2011. június 06. 19:36
A rések meg lyukak akkor utólag lesznek bele vágva?mondjuk ilyen kis géppel vagy mikor felrakom ollóval kivágom?
xela
#686
2011. június 06. 19:33
Külső hély két kűlső rétege carbon-cevlár, közte 4-réteg 160G-mos üvegszövet.
Belső bordás fél: 6-8 réteg 160g-mos üveg szüvet.
Ahol mechanikai csatlakozás van, (Pl. ablak sin, kallantyú, stv) oda ágyazz a rétegek közé egy-két 500g-mos üveg szövetet.
A gyantát keverd fekete színezővel.
winy
#684
2011. június 06. 19:26
Az abból lesz de abból is találtam legalább három fajtát plusz a hibrid szövetek.
winy
#683
2011. június 06. 19:26
mennyünk sorban.

először készítünk egy negatív formát allias szerszámot.Az ajtó esetében kettőt.A külső rész hány réteg is milyen/miből és a belsőnél szintén?
powerboy
#682
2011. június 06. 19:24
Az ajtót én inkább kevlárból csinálnám.Sokkal erősebb.
winy
#681
2011. június 06. 19:24
szeretek tanulni és inkább szidom magam mint olyat akinek fizettem,hogy jó legyen.sajna a jó munkát meg én nem valószínű,hogy meg tudom fizetni.sajna
xela
#680
2011. június 06. 19:23

És ne használj rideg ragasztást!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 799 találat 40 oldalon