MINDEN AMI KARBON!

Témakör: Tuning
aktuális téma
MINDEN AMI KARBON!

HELLO MINDENKI.VAN MÁR MŰANYAG MEG MINDEN .... EZ ITT CSAK ---CARBON---.MINDEN AMIT A CARBONRÓL TUDNI KELL!MIT?HOGYAN?MIBŐL?MIÉRT?MOTORELEMEK,KAROSSZÉRIA ELEMEK,DÍSZEK,EGYÉBB ALKATRÉSZEK.KÉPEK BERAKÁSA ÉS SZAKIK SEGÍTSÉGE AZ ELKÉSZÍTÉSÉHEZ.
REMÉLEM INNEN SOKAT TUDOK MAJD TANÚLNI.ITT NEM KÉRDÉS MIÉRT JOBB VAGY KINEK,MIÉRT TETSZIK.EGYSZERŰ OKTATÓ TOPIK.SZÍGÓRÚAN TANÚLNI.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
xela
#659
2011. június 06. 19:09
Kérdés: Mennyi lehet egy általános mocitető mint széria és mennyi mint egyedi kitalált forma?
xela
#658
2011. június 06. 19:08
Első maximális tanács! Csak 160-grammos szövetből és vinilésterből dolgozz.
Ahol szükséges merevség szempontból, alkalmazz betét rétegnek 500-as rovingot.
winy
#657
2011. június 06. 19:08
Ebbe annyira ne legyél biztos.
winy
#656
2011. június 06. 19:05
Nekem az önhordó karosszéria kicsit gondot okoz mert kevés az elem.Ami komoly súly az a moci tető meg az ajtók.A csomagtér meg sima üvegszál lesz meg polikarbonát "üveg"
peti83
#655
2011. június 06. 19:05
en is nagyon gondolkodok, hogy az uj felnik miatt nem a sarvedoket fogom kiszelesiteni hanem legyartatok valakivel egyet Karbonbol,,, sokkal tobbe az sem fog kerulni...
winy
#654
2011. június 06. 19:04
winy
#653
2011. június 06. 19:04
Az ajtó elkészítése érdekelne a legjobban mert azért annak mégiscsak jobban kéne védenie.Azt miből?
A cél a súly csökkentés egy utca(!) autón
xela
#652
2011. június 06. 19:04
Na de hogy fényezzem magam!
6-réteg 160g + vinilester.
SÚLY: 15Kg
winy
#651
2011. június 06. 19:01
Na végre máán.Hogy örökké rád kell várni.
xela
#650
2011. június 06. 19:00
Én is okoskodnék egy picurkát!

Az anyag megválasztása mindig azzal a kérdéssel indul, milyen céllal készül és mi a műszaki elvárás.

Maradjunk egy általános pénztárca kímélő megoldásnál: Negatív szerszámba első rétegnek egy 220g-mos carbon.
Kikötés után, 3 réteg 160g-mos üvegszál, majd egy réteg carbon. 220g-mos.
Bedolgozás vagy epoxi vagy viniléster gyantával.

A Csúcs szilárdságú termékek, meleg kötésű epoxiból készülnek és vakum technológiával.

Mivel technikai hiány van, javaslom a viniléster gyantát. Epoxi nagyobb rutint igényel.

Egy jó tanács! Minden szövetet, de főleg a cevlárt, először szárítani kell.

Érdemes az Alvin-Plastot hívni és kérni a vegyész mérnöküket ha tanácstalan valaki.
winy
#649
2011. június 06. 16:17
Köszi!már csak egy olyan hozzá értő kéne aki autós tapasztalatokkal is rendelkezik és nem modelles
kispoci
#648
2011. június 05. 20:49
Hello!

Itt -NOVIA- találsz anyag fajtákat, árakat és felhasználási technológiát is
winy
#647
2011. június 05. 18:53
winy
#646
2011. június 05. 14:05
winy
#645
2011. június 05. 14:04
winy
#644
2011. június 05. 13:57
térjünk vissza az eredeti kérdéshez.Egy motorháztető,vagy sárvédő elkészítéséhez milyen és hány réteg karbon szükséges illetve pontosan milyen gyanta?
TaaT
#643
2011. június 05. 13:48
egy lízinges autót nem hiszem hogy ilyen szinten szétfaragna a tulaj
winy
#642
2011. június 05. 13:46
Fordítva jellemző.A karbonra kerül esetleg fényezés.Nem jellemző,hogy fényezésre karbont tesznek.
winy
#641
2011. június 05. 13:45
TaaT
#640
2011. június 05. 13:44
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Összesen 799 találat 40 oldalon