MINDEN AMI KARBON!

Témakör: Tuning
aktuális téma
MINDEN AMI KARBON!

HELLO MINDENKI.VAN MÁR MŰANYAG MEG MINDEN .... EZ ITT CSAK ---CARBON---.MINDEN AMIT A CARBONRÓL TUDNI KELL!MIT?HOGYAN?MIBŐL?MIÉRT?MOTORELEMEK,KAROSSZÉRIA ELEMEK,DÍSZEK,EGYÉBB ALKATRÉSZEK.KÉPEK BERAKÁSA ÉS SZAKIK SEGÍTSÉGE AZ ELKÉSZÍTÉSÉHEZ.
REMÉLEM INNEN SOKAT TUDOK MAJD TANÚLNI.ITT NEM KÉRDÉS MIÉRT JOBB VAGY KINEK,MIÉRT TETSZIK.EGYSZERŰ OKTATÓ TOPIK.SZÍGÓRÚAN TANÚLNI.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
joseph24
#599
2011. június 04. 12:44
nagyon király a beszélgetés imádom az ilyen témát. Anyagmérnök végzős levelező vagyok járműipari technólogia szakon.

Majd még jövők dumálni de le kell lépnem osztály találkozóra majd este leszek még kicsit.
winy
#598
2011. június 04. 12:43
pénze mindenkinek van vagy lenne rá.Kérdés csak az,hogy két hónap alatt készül el vagy négy év alatt
joseph24
#597
2011. június 04. 12:43
a kettőt nem szabad keverni szívósor az hőt se kap meg nincs rajta annyi súly sem. egy leömlőnek az egész kipúf rendszert rossz szó de tartania kell.
winy
#596
2011. június 04. 12:42
Csak azért mert néztem,azért elég szép pénz megcsinálni egy szívósort karbonból,de aki ezt meg tudja fizetni vagy csinálni,annak menne a leömlő is.De még sincs róla semmi.Pedig a hathengeresem öntvény leömlőjével kurva sokat csökkentenék súlyban,de még a szívó sorommal is.A kettő együtt 30kiló felett van minimum.
joseph24
#595
2011. június 04. 12:41
szerintem nem a hő ott a legnagyobb gond hanem a hősokk és a ridegség, rezonancia.
joseph24
#594
2011. június 04. 12:40
na ha én gondolkoznék ilyenen. Akkor kevlár alváz és merevítések oszlopok.
Karbonszálas fedések átkötések. pl taposók tűzfal. És üvegszálas külső karosszéria borítás.

De ha pénz nem számít akkor üvegszálat elhagynám és karbonból a külsőt is.
winy
#593
2011. június 04. 12:38
Csak azért kérdezem mert kipuf dobokat láttam karbonból.turbó csöveket is,szívó sorokat is.féket is.De hengerenkénti leömlőt sehol.Pedig a hőt bírná elméletileg nem?De lehet,hogy a gyanta nem?
joseph24
#592
2011. június 04. 12:37
de ezzel szerintem keresd meg a forma1-ben a ferrarit vagy a mercit. vagy a bmw M részleget.

Ha jól tudom még a túra autók is alumínium ötvözet leömlőkkel mennek.

Karbon leömlő szerintem csak forma 1-ben meg forma autókon van.
winy
#591
2011. június 04. 12:35
Tehát ha tegyük fel súly csökkentés céljából szeretném a karosszéria nagy részét megoldani ilyen anyagokból ,akkor az üvegszálaz a lökösre mert olcsó,a karbont az elemekre mert könnyű és erősebb és az ajtót pl kevlárból mert az véd a legjobban?
joseph24
#590
2011. június 04. 12:34
na az üvegszál és a szénszál nem fogta volna meg.

Na ehhez már kevés vagyok.
winy
#589
2011. június 04. 12:33
A nekem volt mellényem.32 réteg kevlár.A kilenc milist megfogta két méterről


Valaki mondja meg nekem,hogy készíthető hengerenkénti kipuf leömlő karbonból?
joseph24
#588
2011. június 04. 12:29
ez így helytelen. mert karbonból is vannak minőségi osztályok. Az ár dönt mennyit bír.

Amúgy mint leírtam a szénszálat 3000Cfokon szenintik. ennyit biztosan bír.
Az alapbázis alapmátrix hőállóságától függ a hőbírása. És persze a hősokk állóságot se felejtsük el. Nagy cégeknél ezek millio euros projektek.
Red 82
#586
2011. június 04. 12:25
Red 82
#585
2011. június 04. 12:24
amúgy igen ezt ők a kifizették és annyi semmi közük nincs az elemek legyártásához...
Red 82
#584
2011. június 04. 12:22
na igen + RS-esnek a tapasztalataim alapján nem nagy hozzáértése van legalábbis a bolti alkalmazottak balf*szok!
joseph24
#583
2011. június 04. 12:22
mit miből? hát ezek mind nagyon jó tulajdonságú anyagok. Az ár és a hőmérséklet dönti el mit hova.

Üvegszál kaszni alapanyag. Hőre olvad de jó szilárdságú kellő flexibilitással bír.

Karbonszál jól bírja a hőt lásd karbon fék, de ezt is használják kasznira. Ez drágább.

Kevlárt. öltözetekre használják. Fegyveres erők védekezése. Autóknál a hans ebből készül és a bukósisak. Mert nehezen törik el nem lesz éles felület ami megvágná az embert. Hőt nem bírja. Ez a legdrágább mert a licensze nem elterjedt és védett az összetétele.
joseph24
#582
2011. június 04. 12:14
szia az üvegszál amorf üveg szálhuzott állapotban és a szállak rendezettsége összevissza van.

A szénszál egy szerves anygból huzott szál amit szenítési hőmérsékleten 3000C fok kiégetnek és sorba rendezve szőnek.

Kevlár szövet aromás szerves szálhuzott anyag. Sajnos összetétele le van védve így nem elérhető. A szerves láncok miatt ennek a legnagyobb a szakító szilárdsága.

Az üvegszálnak a legkisebb a szakító szilárdsága, a szénszálé közepes a kevlár nagy szakító szilárdásgú.

A hibrid rossz kifejezés. Helyesen kompozit. ez azért kell mert mindegyik szál nagy szakító szilárdságú viszont rideg ezért kell az alapmátrix ami a ridegséget csökkenti.
winy
#581
2011. június 04. 11:58
EGY HOZZÁ ÉRTŐ ELMONDANÁ MI A KÜLÖNBSÉG PONTOSAN AZ ÜVEGSZÁL,A SZÉNSZÁL(KARBON) ÉS A KEVLÁR SZÖVET KÖZÖTT?
LÁTTAM MÁR HIBRID SZÖVETEKET IS AHOL FELE ILYEN ,FELE OLYAN VOLT.


MELYIKET HOVA ÉRDEMES,MIT MIBŐL ÉS MIÉRT?

Milan E46
#580
2011. június 04. 08:18
Nem is.
Be van laminálva a kasztni.
Nem fóliával van áthúzva.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Összesen 799 találat 40 oldalon
-->