MINDEN AMI KARBON!
aktuális téma

HELLO MINDENKI.VAN MÁR MŰANYAG MEG MINDEN .... EZ ITT CSAK ---CARBON---.MINDEN AMIT A CARBONRÓL TUDNI KELL!MIT?HOGYAN?MIBŐL?MIÉRT?MOTORELEMEK,KAROSSZÉRIA ELEMEK,DÍSZEK,EGYÉBB ALKATRÉSZEK.KÉPEK BERAKÁSA ÉS SZAKIK SEGÍTSÉGE AZ ELKÉSZÍTÉSÉHEZ.
REMÉLEM INNEN SOKAT TUDOK MAJD TANÚLNI.ITT NEM KÉRDÉS MIÉRT JOBB VAGY KINEK,MIÉRT TETSZIK.EGYSZERŰ OKTATÓ TOPIK.SZÍGÓRÚAN TANÚLNI.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
pénze mindenkinek van vagy lenne rá.Kérdés csak az,hogy két hónap alatt készül el vagy négy év alatt



a kettőt nem szabad keverni szívósor az hőt se kap meg nincs rajta annyi súly sem. egy leömlőnek az egész kipúf rendszert rossz szó de tartania kell.
Csak azért mert néztem,azért elég szép pénz megcsinálni egy szívósort karbonból,de aki ezt meg tudja fizetni vagy csinálni,annak menne a leömlő is.De még sincs róla semmi.Pedig a hathengeresem öntvény leömlőjével kurva sokat csökkentenék súlyban,de még a szívó sorommal is.A kettő együtt 30kiló felett van minimum.
szerintem nem a hő ott a legnagyobb gond hanem a hősokk és a ridegség, rezonancia.
na ha én gondolkoznék ilyenen. Akkor kevlár alváz és merevítések oszlopok.
Karbonszálas fedések átkötések. pl taposók tűzfal. És üvegszálas külső karosszéria borítás.
De ha pénz nem számít akkor üvegszálat elhagynám és karbonból a külsőt is.
Karbonszálas fedések átkötések. pl taposók tűzfal. És üvegszálas külső karosszéria borítás.
De ha pénz nem számít akkor üvegszálat elhagynám és karbonból a külsőt is.
Csak azért kérdezem mert kipuf dobokat láttam karbonból.turbó csöveket is,szívó sorokat is.féket is.De hengerenkénti leömlőt sehol.Pedig a hőt bírná elméletileg nem?De lehet,hogy a gyanta nem?

de ezzel szerintem keresd meg a forma1-ben a ferrarit vagy a mercit. vagy a bmw M részleget.
Ha jól tudom még a túra autók is alumínium ötvözet leömlőkkel mennek.
Karbon leömlő szerintem csak forma 1-ben meg forma autókon van.



Ha jól tudom még a túra autók is alumínium ötvözet leömlőkkel mennek.
Karbon leömlő szerintem csak forma 1-ben meg forma autókon van.




Tehát ha tegyük fel súly csökkentés céljából szeretném a karosszéria nagy részét megoldani ilyen anyagokból ,akkor az üvegszálaz a lökösre mert olcsó,a karbont az elemekre mert könnyű és erősebb és az ajtót pl kevlárból mert az véd a legjobban?
na az üvegszál és a szénszál nem fogta volna meg. 

Na ehhez már kevés vagyok.




Na ehhez már kevés vagyok.


A nekem volt mellényem.32 réteg kevlár.A kilenc milist megfogta két méterről
Valaki mondja meg nekem,hogy készíthető hengerenkénti kipuf leömlő karbonból?

Valaki mondja meg nekem,hogy készíthető hengerenkénti kipuf leömlő karbonból?
ez így helytelen. mert karbonból is vannak minőségi osztályok. Az ár dönt mennyit bír.
Amúgy mint leírtam a szénszálat 3000Cfokon szenintik. ennyit biztosan bír.
Az alapbázis alapmátrix hőállóságától függ a hőbírása. És persze a hősokk állóságot se felejtsük el. Nagy cégeknél ezek millio euros projektek.
Amúgy mint leírtam a szénszálat 3000Cfokon szenintik. ennyit biztosan bír.
Az alapbázis alapmátrix hőállóságától függ a hőbírása. És persze a hősokk állóságot se felejtsük el. Nagy cégeknél ezek millio euros projektek.
amúgy igen ezt ők a kifizették és annyi semmi közük nincs az elemek legyártásához...
na igen + RS-esnek a tapasztalataim alapján nem nagy hozzáértése van legalábbis a bolti alkalmazottak balf*szok! 



mit miből? hát ezek mind nagyon jó tulajdonságú anyagok. Az ár és a hőmérséklet dönti el mit hova.
Üvegszál kaszni alapanyag. Hőre olvad de jó szilárdságú kellő flexibilitással bír.
Karbonszál jól bírja a hőt lásd karbon fék, de ezt is használják kasznira. Ez drágább.
Kevlárt. öltözetekre használják. Fegyveres erők védekezése. Autóknál a hans ebből készül és a bukósisak. Mert nehezen törik el nem lesz éles felület ami megvágná az embert. Hőt nem bírja. Ez a legdrágább mert a licensze nem elterjedt és védett az összetétele.
Üvegszál kaszni alapanyag. Hőre olvad de jó szilárdságú kellő flexibilitással bír.
Karbonszál jól bírja a hőt lásd karbon fék, de ezt is használják kasznira. Ez drágább.
Kevlárt. öltözetekre használják. Fegyveres erők védekezése. Autóknál a hans ebből készül és a bukósisak. Mert nehezen törik el nem lesz éles felület ami megvágná az embert. Hőt nem bírja. Ez a legdrágább mert a licensze nem elterjedt és védett az összetétele.
szia az üvegszál amorf üveg szálhuzott állapotban és a szállak rendezettsége összevissza van.
A szénszál egy szerves anygból huzott szál amit szenítési hőmérsékleten 3000C fok kiégetnek és sorba rendezve szőnek.
Kevlár szövet aromás szerves szálhuzott anyag. Sajnos összetétele le van védve így nem elérhető. A szerves láncok miatt ennek a legnagyobb a szakító szilárdsága.
Az üvegszálnak a legkisebb a szakító szilárdsága, a szénszálé közepes a kevlár nagy szakító szilárdásgú.
A hibrid rossz kifejezés. Helyesen kompozit. ez azért kell mert mindegyik szál nagy szakító szilárdságú viszont rideg ezért kell az alapmátrix ami a ridegséget csökkenti.
A szénszál egy szerves anygból huzott szál amit szenítési hőmérsékleten 3000C fok kiégetnek és sorba rendezve szőnek.
Kevlár szövet aromás szerves szálhuzott anyag. Sajnos összetétele le van védve így nem elérhető. A szerves láncok miatt ennek a legnagyobb a szakító szilárdsága.
Az üvegszálnak a legkisebb a szakító szilárdsága, a szénszálé közepes a kevlár nagy szakító szilárdásgú.
A hibrid rossz kifejezés. Helyesen kompozit. ez azért kell mert mindegyik szál nagy szakító szilárdságú viszont rideg ezért kell az alapmátrix ami a ridegséget csökkenti.
EGY HOZZÁ ÉRTŐ ELMONDANÁ MI A KÜLÖNBSÉG PONTOSAN AZ ÜVEGSZÁL,A SZÉNSZÁL(KARBON) ÉS A KEVLÁR SZÖVET KÖZÖTT?
LÁTTAM MÁR HIBRID SZÖVETEKET IS AHOL FELE ILYEN ,FELE OLYAN VOLT.
MELYIKET HOVA ÉRDEMES,MIT MIBŐL ÉS MIÉRT?
LÁTTAM MÁR HIBRID SZÖVETEKET IS AHOL FELE ILYEN ,FELE OLYAN VOLT.
MELYIKET HOVA ÉRDEMES,MIT MIBŐL ÉS MIÉRT?
Nem is.
Be van laminálva a kasztni.
Nem fóliával van áthúzva.
Be van laminálva a kasztni.
Nem fóliával van áthúzva.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Majd még jövők dumálni de le kell lépnem osztály találkozóra majd este leszek még kicsit.