MINDEN AMI KARBON!

Témakör: Tuning
aktuális téma
MINDEN AMI KARBON!

HELLO MINDENKI.VAN MÁR MŰANYAG MEG MINDEN .... EZ ITT CSAK ---CARBON---.MINDEN AMIT A CARBONRÓL TUDNI KELL!MIT?HOGYAN?MIBŐL?MIÉRT?MOTORELEMEK,KAROSSZÉRIA ELEMEK,DÍSZEK,EGYÉBB ALKATRÉSZEK.KÉPEK BERAKÁSA ÉS SZAKIK SEGÍTSÉGE AZ ELKÉSZÍTÉSÉHEZ.
REMÉLEM INNEN SOKAT TUDOK MAJD TANÚLNI.ITT NEM KÉRDÉS MIÉRT JOBB VAGY KINEK,MIÉRT TETSZIK.EGYSZERŰ OKTATÓ TOPIK.SZÍGÓRÚAN TANÚLNI.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
glazier
#179
2008. március 05. 12:23
Én csak azt kérdezném Xela szavaival "laminálási, vákum, vagy préstechnológiás a gyártás folyamat"?
Baldone
#178
2008. március 05. 11:29
winy
#177
2008. március 05. 11:28
ne reménykedjetek egyszer úgy is én lesek a legprofibb
winy
#175
2008. március 05. 11:26
azt,h milyen nehéz a mocitető azt nemtom még nincs tapasztalatom de a xela majd megmodja ha jön.neki már megvan a tapasztalata és tudja m az egyszerűbb kezdésnek.érdemes megfogadni a tanácsát.
Black Cat
#174
2008. március 05. 11:25
Nagyon örülök,hogy van ez a topic,és hogy olyanoktól lehet tanulni mint xela!!!
Én szívtam eleget a karbonozott tetőmmel,de még többet a karboozott motorháztetőmmel.Teljesen vágom,hogy ma már nem biztos hogy belekezdenék felkészületlenül.Az üvegszálazás egy formára felvinni a paplant gyantával és kész,de a karbonozás....Az mesterség ha valaki szépen csinálja!Türelmetlenül várom az új infokat!Mégegyszer kösz xela!!!
winy
#173
2008. március 05. 11:25
elméletileg ugyan az mint az üvegszálazás csak picit más anyagok,sokkal precizebb munka kell hozzá és ha elbaszod sokkal drágább mulatság
Baldone
#172
2008. március 05. 11:20
én motorháztetőre gondoltam!
Baldone
#171
2008. március 05. 11:19
na most az amásik kérdé egyáltaám hogy megy ez a karbonozás dolog!Olyan mint az üvegszál csak sokkal pontosabban kell csinálni mindent?
winy
#170
2008. március 05. 11:18
én úgy vettem észre,h a mret nem számít csak a forma mg az elkészítés bonyolultsága.mondott nekem egy olyat a xela anno,h simán fgjak egy asztallapot vagy ilyesmit,fedjem be a barna ragasztó szalagal és kenjem le forma leválasztóval és arra csináljak négyzeteket,hogy megísmerjem az anyagot.ez a legegyszerűbb és aztán jöhet a több.nekem teljesen új lesz most a karbon.az első lecke szerint a xela feltett ide egy csomagtér ajtót.nekem az lesz az első munkám.megjön a fizum megveszem a hozzávalókat és megcsinálom a csomagtér ajtóm karbonból.nekem annyiból egyszerűbb lesz,h nincs rajta kulcslyuk meg rendszámtartó.
Baldone
#169
2008. március 05. 11:09
hy!Mivel éri emg elkezdeni a próbálkozást egy kisebb vagy egy nagyob elemmel?
glazier
#168
2008. március 05. 10:59
Majdnem elkezdtem értetlenkedni és kötözködni hogy hogyan szálhat le egy lökös, de eszembe jutot hogy én is láttam már gyárira rákókányolt "tuning" lökhárítót. Mondjuk egy kedves barátomnak én is csináltam lököst meg a sárvédőt egy "Rally" Suzuki GTI-re. A lökhárítóba volt anyag de a sárvédők olyan gyengék voltak hogy amikor kivettem a szerszámból már akkor történt rajtuk fénytörés. De simán kibírtak egy évadot és 200-nál is fenmaradtak.
Szerintem ezek a balesetek akkor történhetnek amikor a "gyártó" nem veszi figyelembe a gyári felfogatási pontotkat és megy a saját feje után mivel fontosabb a külcsin mint a belbecs. Meg ugye a jelmondatuk "kevesebb munka és anyag több pénz".
pappa
#167
2008. március 04. 21:28
A szénszálas anyagokhoz csak epoxi gyantát szabad lehet használni?vagy milyen más gyanták használhatok fel?
felhasználható Anyagok leirásához milyen úton lehet hozzáutni(anyagismeretre gondolok)
pappa
#166
2008. március 04. 21:25
ha egy gyári müszelfal elemet akarok kicserélni Carbonra annak mi a kezdőlépése?Elöször negatívot kell készíteni a gyári elemröl?
Fiddler
#165
2008. március 04. 20:59
ez nagyon durva, nem gondoltam volna, hogy ilyen sokat lehet csökkenteni. Egy utcai autónál mennyire érdemes ilyenbe belevágni. Egy esetleges ütközésnél hogyan reagálnak a karbon elemek?
xela
#164
2008. március 04. 20:50
Pl egy műszerfal, ami a gyári 17Kg helyett 1.8Kg.
xela
#163
2008. március 04. 20:49
A csak carbonban gondolkodunk és a felesleges fémek kivágásával, egy 1200-1300Kg-mos verdát 500Kg-mal is lecsökkenthető.
Fiddler
#162
2008. március 04. 20:47
gondolom a jó pár év alatt már készítettél olyan verdát ahol a legtöbb karosszéria elemet karbonra cserélted. Kb mekkora súlycsökkenést lehet így elérni? 10kg? 100kg?
pappa
#161
2008. március 04. 20:41
bocsánat de ez Ü.SZ .....
http://kepfeltoltes.hu/view/080304/PA160067_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
pappa
#160
2008. március 04. 20:40
Hogyan tovább?
http://kepfeltoltes.hu/080304/PA160067_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Összesen 799 találat 40 oldalon
-->