MINDEN AMI KARBON!
aktuális téma

HELLO MINDENKI.VAN MÁR MŰANYAG MEG MINDEN .... EZ ITT CSAK ---CARBON---.MINDEN AMIT A CARBONRÓL TUDNI KELL!MIT?HOGYAN?MIBŐL?MIÉRT?MOTORELEMEK,KAROSSZÉRIA ELEMEK,DÍSZEK,EGYÉBB ALKATRÉSZEK.KÉPEK BERAKÁSA ÉS SZAKIK SEGÍTSÉGE AZ ELKÉSZÍTÉSÉHEZ.
REMÉLEM INNEN SOKAT TUDOK MAJD TANÚLNI.ITT NEM KÉRDÉS MIÉRT JOBB VAGY KINEK,MIÉRT TETSZIK.EGYSZERŰ OKTATÓ TOPIK.SZÍGÓRÚAN TANÚLNI.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Az másik forum.



jah és bocs, hogy a karbon mellett meg mertem említeni az "ü" betűs szót. 

hát a probálkozásaim eltérései inkább centiben mérhetőek.
A karbon túl drága mulatságnak tűnik "játszani", lehet elöször sima üvegszállal kéne többet gyakorolnom és csak utána elkezdeni karbonnal ügyeskedni?!

A témát részemröl lezártam,bocsánat az elfoglalt 1 oldalért.Köszönöm a hasznos információkat....további sok sikert mindenkinek.......
Valamibe belekezdtél.
Ha fotó mellett egy fázis közben van részkérdésed, azt megkaphatod.
Viszont ebben a forumban a carbon dolog a téma.
Ha fotó mellett egy fázis közben van részkérdésed, azt megkaphatod.
Viszont ebben a forumban a carbon dolog a téma.

rögzítem közben az információkat.Nagyon köszönöm is őket Tisztában vagyok vele hogy a kivitelezés helyett az anyagismerettel kéne kezdeni a tanulást...
Ezen felűl még mondhatom a két nem elhanyagólható szabályt.
1:üvegszálnál 1-milin belűl, a carbonnál tizedmilin belűl kell gondolkodni.
Tehát "vakolni nem szabad.
1:üvegszálnál 1-milin belűl, a carbonnál tizedmilin belűl kell gondolkodni.
Tehát "vakolni nem szabad.

Őszintén!Van valami esélye a magamfajta emmitnemérö amatőrnek?
Vagy mire van pl:ez a forum ,vagy bármelyik más ha nem probálhatja ki magát az ember?Vagy probálja ki ki mit hoz ki belőle de az utcára ki ne merészkedjen.
Csináltam magamnak egy hűtőmaszkot,a helyi szaki folyton megnéz az utcán ha szembe jön velem.Vajon mi járhat a fejébe azok után hogy ott voltam anno nála és megmutattam pár munkámat.Amit azóta sajna összetörtem egy brutális ezözésben tavaj.Addig volt kedves mig szényelnivalót vittem hozzá,de mikor 1 év mulva feltudtam mutatni valamit ami neki is ugy ahogy tetszett rögtön megváltozott a hozzáállása...Azóta nem lát szívesen.....erröl kezdtem irni a legelején.Ez a leirtak tapasztalati alapja....
Vagy mire van pl:ez a forum ,vagy bármelyik más ha nem probálhatja ki magát az ember?Vagy probálja ki ki mit hoz ki belőle de az utcára ki ne merészkedjen.
Csináltam magamnak egy hűtőmaszkot,a helyi szaki folyton megnéz az utcán ha szembe jön velem.Vajon mi járhat a fejébe azok után hogy ott voltam anno nála és megmutattam pár munkámat.Amit azóta sajna összetörtem egy brutális ezözésben tavaj.Addig volt kedves mig szényelnivalót vittem hozzá,de mikor 1 év mulva feltudtam mutatni valamit ami neki is ugy ahogy tetszett rögtön megváltozott a hozzáállása...Azóta nem lát szívesen.....erröl kezdtem irni a legelején.Ez a leirtak tapasztalati alapja....
Erre nem is gondoltam, pedig nem elhanyagolható szempont. 

Nem is úgy veszem, de közben érdemleges infókat adok.
Csak tűzálló gyanta használható.
Csak tűzálló gyanta használható.

Készülhet szerintem:Carbon,Üvegszövet,plexi?Na meg fém
Nem okoskodni vagyok itt......
Nem okoskodni vagyok itt......
Van, de sokkal nagyobb hibázási lehetőséggel.

5.5Kg merevítéssel együtt, aminek a súlyát csak lefelé lehet vinni szakmai trükkökkel.
A kulcsszó, a TRÜKK.
Nem sporolást jelent.
És miből készíthető motorháztető????,,,
A kulcsszó, a TRÜKK.
Nem sporolást jelent.
És miből készíthető motorháztető????,,,

Sziasztok,
nemrég volt egy jó kis műsor a discovery-n és abban mutatták, hogy hogyan készülnek a forma1es toyotárakra a karbon elemek.
A kész formákba rétegenként beletették a szövetet és a gyantát, majd vákumzsákba helyezték és utána x hőfokon kisütötték. A kérdésem az lenne, hogy van e egyszerűbb eljárás ennél a karbon elemek készítésére?
nemrég volt egy jó kis műsor a discovery-n és abban mutatták, hogy hogyan készülnek a forma1es toyotárakra a karbon elemek.
A kész formákba rétegenként beletették a szövetet és a gyantát, majd vákumzsákba helyezték és utána x hőfokon kisütötték. A kérdésem az lenne, hogy van e egyszerűbb eljárás ennél a karbon elemek készítésére?

Nézd én nem lerázni, vagy keseríteni akarlak a leírtakkal.
1/ Számtalan rally drift gyorsulási verda komplett kivitelét vittűk végig a barátommal. De mindegy mennyit értek a műszaki dolgokhoz, nem merészkedek bele a szakirányu szaki nélkül, én se.
2/ 2008-ban a parlamentnek az EU-s komformitást kellene a GK.jogszabályokban tárgyalni.
Ha kihírdetik, sok verda bontásra fog kerűlni.
(cég nélküli kivitelezések)
1/ Számtalan rally drift gyorsulási verda komplett kivitelét vittűk végig a barátommal. De mindegy mennyit értek a műszaki dolgokhoz, nem merészkedek bele a szakirányu szaki nélkül, én se.
2/ 2008-ban a parlamentnek az EU-s komformitást kellene a GK.jogszabályokban tárgyalni.
Ha kihírdetik, sok verda bontásra fog kerűlni.
(cég nélküli kivitelezések)

kb 6 kg? + merevítés?
én itt a tanuló szerepét tölteném be.....ott a pont:)
milyen anyagból?
rétegszám?
Kultivált?
Asztalos vagyok.....

Kultivált?
Asztalos vagyok.....
lehet hogy WC ülökét kéne gyártanom a sufniban vagy sittes vödröt abbol nem lehet tul nagy baj?

Mindenféle képp, azt ajánlanám, hogy közelben levő cégnél kellene Lobbizni.
Nagyon rész szakinfót lehet csak átadni pár sórban.
Kérdés: BMW E36 moci tető, 1.6-négyzetméter.
Mennyi lehet a kultivált termék súlya?
Nagyon rész szakinfót lehet csak átadni pár sórban.
Kérdés: BMW E36 moci tető, 1.6-négyzetméter.
Mennyi lehet a kultivált termék súlya?

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!