Teljesítmény kalkulátor

Témakör: Tuning
aktuális téma
Teljesítmény kalkulátor

Hali! Hosszú évek után most megnyitom az első topicot! Gondoltam ez bizti sokakat érinthet, van itt egy táblázat, amivel ki lehet számolni az elméleti fordulatszámot egy megkívánt teljesítményhez. Két tábla van, az egyik hengerenként 2 szelephez, a másik 4-hez. Az egész táblázat feltöltő nélküli (azaz szívó benzines) gépekhez lett kitalálva. Némi angol nyelv tudása előny! Kérdésekre majd megpróbálok válaszolni, mert a topic ahonnan vadásztam, ott már hozzáfűzött az Úr válaszokat a kérdésekhez. Egy nagyon jó nevű tapasztalt angol tunertől "csórtam" a táblát, bár lehet nem is Ő alkotta, de ez mind1. Teljesítmény kalkulártor (vagy fordulatszám???) Üdv: Yas.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4
Egame
#70
2008. január 10. 01:34
war666
#69
2008. január 10. 01:25
vagyis az már túl fejlett inkább egy egysejtű ostoros...
war666
#68
2008. január 10. 01:25
Sz
#67
2008. január 10. 01:22
Szőke
#66
2008. január 10. 01:20
irtam neked a másikba te kecsege
war666
#65
2008. január 10. 01:18
te is inkább vetted volna aToyota motorral szerelt 1.8 ast az gyári 192 csikó! Vagyis kőkemény igahúzó Ló!
M_Farkas
#64
2008. január 10. 00:47
Már csak azt kellene tudni, mit hogyan kell változtatni, hogy a táblázatban megadott értékek és a kiszámított teljesítmény megjelenjen a motornál.
carlosrcng
#63
2006. január 11. 16:28
Jaja, nekem azzal nem is lenne bajom, de komoly!
Azt mondjuk nem komáltam sohasem, hogy a Turbo eléggé nem kapja meg azt a szorzót, ami járna neki...
Szerte a világon 1,7 van, nálunk az új szabály szerint most az A1-ben megvalósul egy 1,6-os szorzó, de attól feljebb eső kategóriákban már az 1,6 se jön össze. (azaz ha a legkeményebb szívót veted össze a legkeményebb turbóval a kategóriában.)
Súlyra nincsen semmi se, meg hajtásláncra sincs, na ezért megyek vissza A1-be, számomra az egyetlen költségkímélő megoldás.
A jelenlegi motorommal 1880ccm-ig tudnám húzni, utána már motorcsere, az meg már speciál kat.
Annyi lóvé nincs, hogy egy ilyen célgépet faragjak!
Nagyon nem akartam én A1-be menni, de nincs más normális alternatíva számomra.
Nem tudok, és nem is akarok turbósítani, ahhoz az én motorom egyszerűen túl filigrán, gyenge!
Golf3_TDI
#62
2006. január 11. 10:57
valaki jobban valaki szarabul jár az biztos ,de nincs igazság.
Én azért még ösztömegre is képeznék egy szorzót .
Mauro
#61
2006. január 11. 10:16
Hajtsálánc..huu nálam van veszteség keményen.. de start-nál faxa
carlosrcng
#60
2006. január 11. 09:28
Hááát, a hajtáslánc nagy úr!

Az a kategória kiírás meg egy nagy kavarodás mostanság...
Elvileg a rendező csapat honlapján, de gondolom a beígért dátum helyett majd verseny előtt lesz meg a végleges, vagy még akkor se...
Golf3_TDI
#59
2006. január 07. 18:23
korrektül mér ,inkább picit peszimista a müszer ,de szerintem jó,az árát megéri.
Golf3_TDI
#58
2006. január 07. 18:19
kategóriákrol tud már valaki biztosat ?
Amugy az itteni gy versenyen nálunk is sirtak a hondák, a jó öreg skodák miatt.
carlosrcng
#57
2006. január 07. 18:06
Itt főtengely adatok vannak, keréken mért teljesítmény nincsen, mert ahhoz még egy csomó mindent bele kéne venni.
carlosrcng
#56
2006. január 07. 18:04
Az azért jó, mert tudod, hogy elméletben max. mire lehet képes a motorod, ha minden tutter benne!
Pl. el se kell kezdened faragni egy motort, ha pl. kéne neked 250LE, de azt így elméletben csak 15000-es fordulaton tudná leadni.
M_Farkas
#55
2006. január 06. 18:22
carlos2101
#54
2006. január 06. 18:16
Hm fura... számoltam egy mért gépet:
109LE keréken
Itt a táblázatban 127 LE jött ki.Ennyi lenne a veszteség főtengely és kerék között?
A peak-et levettem kicsire azt pontosan nem tudom.
Cyberjack
#53
2006. január 06. 18:05
Műszerek

Itt nézz körül műszer ügyben!
macisz20
#52
2006. január 06. 17:42
macisz20
#51
2006. január 06. 17:41
m,eg hogy miért is jó ha tudom az adatokat
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4
Összesen 70 találat 4 oldalon