Víz-alkohol befecskendezés

Témakör: Tuning
aktuális téma
Víz-alkohol befecskendezés

Jöhet minden ami ezzel a témával kapcsolatos. Tippek, ötletek, vélemények azoktól akik használják. Leírások stb.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
asziszed
#163
2010. május 29. 12:29
ha ez hosszutávon müködne már alkalmaznák tuti..
mindent kipróbáltak már az emberek.. ha azt veszitek a kutakon pl a benzint és a gázolajat vizen usztatják hogy a tartály aljában lévö retket ne takoljad fel.
innentöl kezdve sztem értelmetlen lehet.hja a másik meg az hogy mindennel lehet kisérletezni de ha abba belegondolunk hogy a pálinka hogy készül akkor már minden világos lesz.. a vizet felvizezzük.. ha HI

(vélemény volt)
Zsotti89
#162
2010. május 29. 12:16
egyelőre egy 0,5cl alapjáraton és ezt fordulatemelkedéssel arányosan növelni, mondjuk 8cl/5000rpm környékére.
Az alapjárati funkció igazából még kérdéses, hogy szükséges e, minden annak függvénye, hogy teljes terhelésnél (trepnin agyalva a gépet) mennyi hőt termel vízbefecskendezés mellett, szükséges e a motor alapjárati visszahűtréséhez is használni.
Gsrobi
#161
2010. május 29. 10:06
ami nekem van ahhoz van egy kis full egyszerű mikrokapcsolós vacak ami a rajta (egy csavarralXD) beállított turbonyomáskor kapcsolja a kapcsolót nincs mennyiség változtatás
Illetve a szivattyún is van egy csavar de az nem tudom mit szabályoz ...
A fúvókamérettel lehet még játszani ...
1zolee
#160
2010. május 29. 09:45
De az benzin re van kitalálva, nem vízre
fReak
#159
2010. május 29. 09:27
karburátoros autókba szánt üa.pumpa? az csak 1.5-2baros asszem és 2ezer Ft körül szokták árulni itt az oldalon is.
1zolee
#158
2010. május 29. 09:24
Annak a működését nem ismerem. Miért, milyen mennyiséget gondolsz bespriccelni?
Zsotti89
#157
2010. május 29. 09:21
nem is a szivattyú fordulatát akarom vezérelni, hanem az átfolyáűsi keresztmetszetet pl egy alapjárati motorral.
Zsotti89
#156
2010. május 29. 09:20
kipróbálom, ha nem lesz jó, akkor keresek valami más szivattyút. ahogy számolgattam 2-2,5 Bar már elég ha megfelelő a fuvókaméret. Nyilván minél nagyobb a nyomás, annál jobb a porlasztás, de azért a 10BAR-t feleslegesnek tartom ilyen befecskendezett mennyiségeknél.
1zolee
#155
2010. május 29. 09:19
A másik meg az, h szerintem ezek a szivattyúk nem úgy vannak kitalálva, h csak pl maxon forog 5000/percet és ha nem adsz neki annyi áramot akkor nem forog csak mondjuk 800-at ( befecskendezés kezdet) . Esetleg úgy lehetne, h amikor már felépült a turbónyomás csak akkor spricceljen be max-al
1zolee
#154
2010. május 29. 09:13
Na akkor majd ha összeraktad , akkor szolj ,h hány napig tudtad üzemeltetni. Én próbáltam vizet szivattyúzni ilyen üa szivattyúval intercooler hűtésre, és már másnap nem tudtam életet lehelni beléje
Zsotti89
#153
2010. május 29. 09:10
igen. Külső üa szivattyú.
Zsotti89
#152
2010. május 29. 09:08
azt hiszem össze fogok dobni egy kísérleti modellt, ami áll egy tartályból (változtatható nyomás) abba spricc bele a wasser, és megnézzük, hogy mekkora nyitott keresztmettszet mellett mennyi lé megy be adott nyomás mellett. így tudom kisérletezni a fúvóka méretét is, a porlasztás javítására.
1zolee
#151
2010. május 29. 09:08
Üa szivattyúd van? Ha szerencséd van kb 1 hétig jó is lesz...
1zolee
#150
2010. május 29. 09:05
Ez a jó kérdés, szerintem nem biztos... De lehet tévedek. Amúgy alapjáraton nem igazán kéne cpriccelni ilyen ablakmosó motorral meg házi spricnivel, mert könnyen megvan a baj
1zolee
#149
2010. május 29. 09:01
Abból lesz a + power
1zolee
#148
2010. május 29. 08:59
Víz+metanol mehet nyugodtam
Zsotti89
#147
2010. május 29. 08:56
és minek 10 bar? 3,5Bar-os van.
1zolee
#146
2010. május 29. 08:51
Van 10 baros szivattyúd a sufniban
monky
#145
2010. május 29. 07:08
Akkor miért nem alkalmazzák a mai autóknál?
Zsotti89
#144
2010. május 29. 06:43
itt nem a gyári szettekről volt szó, hanem az utólagosan elkészített szettről
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Összesen 343 találat 18 oldalon