Víz-alkohol befecskendezés
aktuális téma

Jöhet minden ami ezzel a témával kapcsolatos. Tippek, ötletek, vélemények azoktól akik használják. Leírások stb.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Hát itt van az alapvető hiba ! A megfelelő működéshez sajnos szükség van a 15.7Baros szivattyúra, és a pontosan kalibrált fúvókára ! Ezen áll vagy bukik minden ! Házilag összetákolt rendszerrel nem igazán sikerül elérni a kívánt eredményt ! Ezért dolgoznak rajta a mérnökök !
A lambdát pedig nem kell kikapcsolni, ugyanis a keverék valóban elszegényedik, mivel a vízzel lehűtött levegőből több fér a hengerbe, ehhez pedig mehet a több üzemanyag.....
több levegő-több üzemanyag .... nem ez a tuningolás lényege ???
A lambdát pedig nem kell kikapcsolni, ugyanis a keverék valóban elszegényedik, mivel a vízzel lehűtött levegőből több fér a hengerbe, ehhez pedig mehet a több üzemanyag.....
több levegő-több üzemanyag .... nem ez a tuningolás lényege ???

Teljesen egyszerű rendszert,de nem ilyen 15 baros porlasztással,nyomás alá helyezett tartállyal,ami követte a turbónyomást.Vezérlését az ecu végezte PWM jellel.
A tapasztalat annyi,hogy érintetlen állapotban,azaz előgyújtás nélkül semmit se lehetett érezni,viszont az AFR műszer szegényebb keveréket mutatott.Ez azért meg tudja tréfálni a rendszert.Vízbefecsivel ki kell kapcsolni a lambda szabályzást,különben rádúsít.
Ha adtam neki előgyújtást ,akkor azért tudott nőni a teljesítmény.
Utána átálltam etanolra,és felesleges lett a rendszer.
A tapasztalat annyi,hogy érintetlen állapotban,azaz előgyújtás nélkül semmit se lehetett érezni,viszont az AFR műszer szegényebb keveréket mutatott.Ez azért meg tudja tréfálni a rendszert.Vízbefecsivel ki kell kapcsolni a lambda szabályzást,különben rádúsít.
Ha adtam neki előgyújtást ,akkor azért tudott nőni a teljesítmény.
Utána átálltam etanolra,és felesleges lett a rendszer.
Na, ez jó, legalább van tapasztalatod ( ha negatív, akkor is érdekel !! )
Milyen rendszert használtál ??
Milyen rendszert használtál ??
Hidd el,tisztában vagyok a működéssel,én már építettem magamnak régebben.Igaz nem szívóba...

...a víz tényleg nem ég el ! De ezt senki nem is állította ! Szerintem olvasd el a rendszer működését ! www.snowperformance.hu
Hozzávetőlegesen kb. ennyi ! A rendszerben csak 3 alkatrész van, aminek pontosan kalibráltnak kell lennie a megfelelő működéshez : -a nagynyomású pumpa, a vezérlő elektronika, és a fúvóka...

Még annyit,hogy aki bármilyen változást tapasztalt,annak aktív kopogásérzékelése van,és a jelenlegi üzemanyaggal csörög az autó.Vagy szimplán naiv.

Ezzel csak annyi a baj,hogy viszonylag gyorsan fogy az anyag,ha elfogy,és nem veszed észre,csúnya vége lehet. E85 mellé szvsz már felesleges,leginkább fosabb benzinnel jó hatású.
Gyújtás állítás nélkül 0,0% a hatása,mivel a víz nem ég.Annyit tud,hogy hűti az égésteret,így csökken a kopogási hajlam,azaz lehet neki még adni előgyújtást.Ha gyárilag alá van lőve a CR,akkor így se fo segíteni.Szívóban 10.5-ös cr alatt nem is próbálkoznék vele,mert azzal jó eséllyel még a sima 95-össel is elmegy.Turbósban meg ugye nyomásfüggő.
Gyújtás állítás nélkül 0,0% a hatása,mivel a víz nem ég.Annyit tud,hogy hűti az égésteret,így csökken a kopogási hajlam,azaz lehet neki még adni előgyújtást.Ha gyárilag alá van lőve a CR,akkor így se fo segíteni.Szívóban 10.5-ös cr alatt nem is próbálkoznék vele,mert azzal jó eséllyel még a sima 95-össel is elmegy.Turbósban meg ugye nyomásfüggő.
köszi
azóta már autót is cseréltem :) ebbe meg első lépésbe egy turbó kerül aztán hűtési céllal valszeg egy vízporlasztó. (az hogy teljesitményt is növel már csak másodlagos lesz)

azóta már autót is cseréltem :) ebbe meg első lépésbe egy turbó kerül aztán hűtési céllal valszeg egy vízporlasztó. (az hogy teljesitményt is növel már csak másodlagos lesz)
szerintem megprobalkozok vele :)
kell egy nagynyomasu pumpa aztan VEMS-el megvezerlek egy injektort es kesz... (nagyvonalakban:))
kell egy nagynyomasu pumpa aztan VEMS-el megvezerlek egy injektort es kesz... (nagyvonalakban:))
Hogyne ! A hűtőképessége ugyanúgy működik, a kompresszió növelés szintén...
no es az etanol uzemu feltotltott motorral mi a helyzet? :)
erdemes lehet vizbefecskendezest hasznalni?
erdemes lehet vizbefecskendezest hasznalni?
Szívó motor esetében ( ha minden más marad gyári ) akkor a plusz teljesítmény 10%
Viszont rengetek lehetőséget rejt magában...
Viszont rengetek lehetőséget rejt magában...

Te meg itt baszod a rezet? Ahelyett,hogy a saját dolgoddal (kocsiddal) törődnél

Mennyit? min 30 lóerőt.
Fő az önbizalom,de minek is volt érdemes?
Jól mondod ! Az SP. rendszer is 15.7Bar nyomáson dolgozik !
Ha a turbónyomással akarnánk kinyomni a vizet, akkor annak nyomása kiegyenlítődne a szívócsőben lévővel, így az eredmény egy szép nagy O ! Ha a két nyomás megegyezik, nem hogy befecskendezés nem lesz, de meg sem mozdul a folyadék !
Ha a turbónyomással akarnánk kinyomni a vizet, akkor annak nyomása kiegyenlítődne a szívócsőben lévővel, így az eredmény egy szép nagy O ! Ha a két nyomás megegyezik, nem hogy befecskendezés nem lesz, de meg sem mozdul a folyadék !
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
2. Én is mérnök vagyok.
3. Még az IAT szenzor előtt fecskendeztem be (ez a folytószelep mögött van,én előtte 20cm-el fecskendeztem be.
Ha annyival hűtötte volna már a beáramló levegő hőmérsékletét,akkor az már korrigált volna.De nem ez volt a helyzet.A víz az égésteret hűti leginkább.