Víz-alkohol befecskendezés
aktuális téma

Jöhet minden ami ezzel a témával kapcsolatos. Tippek, ötletek, vélemények azoktól akik használják. Leírások stb.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Nem értetted amit írtam. 17 bar alatt csökken a hatásfok.
Viszont ha túl alacsony (pl. ablakmosó szivattyúval), az a "hugyozós" rész.
A 17 bar és a 0,3 bar között is van élet
Viszont ha túl alacsony (pl. ablakmosó szivattyúval), az a "hugyozós" rész.
A 17 bar és a 0,3 bar között is van élet
IFA porlasztóval jah



15,7 bar alatt csak hugyozni lehet?

Külföldi oldalakon sok helyen van róla mérés!
Azért kell nagy nyomás, mert akkor jobban porlaszt. Minél kisebbek a részecskék, annál jobb a hatásfoka.
Arról meg ne is beszéljünk, ha "belehugyozik" valami a hengerbe akkor az milyen jót tesz neki
Arról meg ne is beszéljünk, ha "belehugyozik" valami a hengerbe akkor az milyen jót tesz neki

16 bar sztem is érdekes,felesleges.
Sima injektor nem sokáig menne el vele,ugyanúgy a sima ac sem.
Amit linkeltem,azt írják kb 47% víz-metanol/benzin arányt tudnak,6 gallonos tankkal (20-25liter?).
Vajon mennyibe kerül bele 10l metanol 1 tankba? Ehhez képest tudtak 9% benzint spórolni.
Sima injektor nem sokáig menne el vele,ugyanúgy a sima ac sem.
Amit linkeltem,azt írják kb 47% víz-metanol/benzin arányt tudnak,6 gallonos tankkal (20-25liter?).
Vajon mennyibe kerül bele 10l metanol 1 tankba? Ehhez képest tudtak 9% benzint spórolni.
mondjuk ezt a kozel 16baros nyomast en sem ertem. mi van ha mondjuk hengerenkent 1 injektorral toljak a megfelelo mennyisegu vizet? eleg neki bosegesen a 4-5bar mint az uzemanyag rendszernel...
mi van ha mondjuk 2 uzemanyag hid van a szivosoron es az egyikbol az uzemanyagot masikbol pedig a vizet kapja a motor? befecskendezok egyutt nyitnak, nyitasi idotartam ugyanaz csak az injektorok meretet kell kiszamolni...
vagy nem annyival kell tobb viz az uzemanyaghoz mint amennyivel tobb uzemanyag a nagyobb teljesitmenyhez? :)
sajnos nem ertek hozza, ez csak egy elgondolas...
mi van ha mondjuk 2 uzemanyag hid van a szivosoron es az egyikbol az uzemanyagot masikbol pedig a vizet kapja a motor? befecskendezok egyutt nyitnak, nyitasi idotartam ugyanaz csak az injektorok meretet kell kiszamolni...
vagy nem annyival kell tobb viz az uzemanyaghoz mint amennyivel tobb uzemanyag a nagyobb teljesitmenyhez? :)
sajnos nem ertek hozza, ez csak egy elgondolas...
'mindegyiknél megérte a beavatkozás' kinek?

A vizet ivása,meg főzésre kell használni,nem beleburogatni a motorba;)
Hétköznapra való autóban macerás használni,etanol aztán go.
The airflow entering the engine as measured by the MAF was basically equal...
There doesn’t appear to be a significant
difference in the airflow of the two runs
Magyarul nem a beszívott levegő volt több,hanem a hatásfok nőtt az előgyújtás miatt...
There doesn’t appear to be a significant
difference in the airflow of the two runs
Magyarul nem a beszívott levegő volt több,hanem a hatásfok nőtt az előgyújtás miatt...
dyno
Itt ahogy nézem egy szívó motoron tesztelték,elég masszív előgyújtás növeléssel+szegényítéssel.A céljuk az azonos teljesítmény volt.9%-os üzemanyag megtakarítást írnak,ami nem rossz.Azért a metanol sincs ingyen.Annyira nem futottam át,hány %-ot fecskendeznek be a benzinhez képest.
Itt ahogy nézem egy szívó motoron tesztelték,elég masszív előgyújtás növeléssel+szegényítéssel.A céljuk az azonos teljesítmény volt.9%-os üzemanyag megtakarítást írnak,ami nem rossz.Azért a metanol sincs ingyen.Annyira nem futottam át,hány %-ot fecskendeznek be a benzinhez képest.
Én ilyenre lennék kíváncsi: beszerelés előtti LE, majd vízbefecsivel mért LE
Mérve gyújtás állítás nélkül és gyújtás állítással.Persze ebbe az aktív kopogásérzékelés megint tudna csalni.
Én sem azt mondtam,hogy értelmetlen.
Véleményem szerint szívó autóba csak komoly beavatkozás után van komoly hatása.Turbósban meg amúgy is kiváló.
Véleményem szerint szívó autóba csak komoly beavatkozás után van komoly hatása.Turbósban meg amúgy is kiváló.
Az hogy valami jó, ezt megint csak méréssel lehet alátámasztani. Mért LE alap, és mért LE vízbefecskendezéssel.
Ha a rendszer azon az elven működne,hogy a beszívott levegőt annyival lehűti,mint ahogy mondod,akkor szívó autóban,ami beszívja mondjuk a 25 fokos környezeti levegőt,és azt 15,7 baron porlasztott 25 fokos víz-metanol keverékkel hűtöd,akkor mennyi lesz a beszívott levegő hőmérséklete?
Azért a fizikát ne akarjuk átbaszni.Az égéstérben,az égés során von el hőt a folyamatból,nem a beszívás során.Amúgy se lenne sok ideje felvenni a hőt a szívósorban.

Azért a fizikát ne akarjuk átbaszni.Az égéstérben,az égés során von el hőt a folyamatból,nem a beszívás során.Amúgy se lenne sok ideje felvenni a hőt a szívósorban.
Az égéstér lehűtése a rendszer egyik lényege !
Én ugyan nem vagyok mérnök, de a snowperformance rendszerekből 32 szettet építettem be ebben az évben, a legkülönfélébb autókba, és ezidáig az összesben sikerült értelmes mértékben növelni a teljesítményt ! Igaz ugyan, hogy elég nagy különbség van az egyes motorok között, de mindegyiknél megérte a beavatkozás !Írd be a linkelni kívánt szöveget
Én ugyan nem vagyok mérnök, de a snowperformance rendszerekből 32 szettet építettem be ebben az évben, a legkülönfélébb autókba, és ezidáig az összesben sikerült értelmes mértékben növelni a teljesítményt ! Igaz ugyan, hogy elég nagy különbség van az egyes motorok között, de mindegyiknél megérte a beavatkozás !Írd be a linkelni kívánt szöveget
Azt azért hozzátenném,hogy nem kis fika gyári coolerem van,azzal tuti jobban megállná az állításod a helyét.Nekem nyáron se megy 50 fok fölé az IAT,csak ha alapjáraton átmelegszik a szívósor.

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
+19 Le és +41 ft-lb nyomaték
snowperformance