Víz-alkohol befecskendezés

Témakör: Tuning
aktuális téma
Víz-alkohol befecskendezés

Jöhet minden ami ezzel a témával kapcsolatos. Tippek, ötletek, vélemények azoktól akik használják. Leírások stb.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Hans
#283
2010. november 26. 16:04
Itt egy mérés:
+19 Le és +41 ft-lb nyomaték
snowperformance
Hans
#282
2010. november 26. 15:47
Nem értetted amit írtam. 17 bar alatt csökken a hatásfok.
Viszont ha túl alacsony (pl. ablakmosó szivattyúval), az a "hugyozós" rész.
A 17 bar és a 0,3 bar között is van élet
tonyiwwrc
#281
2010. november 26. 14:49
radics1
#280
2010. november 26. 14:48
15,7 bar alatt csak hugyozni lehet?
Hans
#279
2010. november 26. 14:43
Külföldi oldalakon sok helyen van róla mérés!
Hans
#278
2010. november 26. 14:33
Azért kell nagy nyomás, mert akkor jobban porlaszt. Minél kisebbek a részecskék, annál jobb a hatásfoka.
Arról meg ne is beszéljünk, ha "belehugyozik" valami a hengerbe akkor az milyen jót tesz neki
radics1
#277
2010. november 26. 14:22
16 bar sztem is érdekes,felesleges.

Sima injektor nem sokáig menne el vele,ugyanúgy a sima ac sem.

Amit linkeltem,azt írják kb 47% víz-metanol/benzin arányt tudnak,6 gallonos tankkal (20-25liter?).

Vajon mennyibe kerül bele 10l metanol 1 tankba? Ehhez képest tudtak 9% benzint spórolni.
elbowS6
#276
2010. november 26. 13:25
mondjuk ezt a kozel 16baros nyomast en sem ertem. mi van ha mondjuk hengerenkent 1 injektorral toljak a megfelelo mennyisegu vizet? eleg neki bosegesen a 4-5bar mint az uzemanyag rendszernel...
mi van ha mondjuk 2 uzemanyag hid van a szivosoron es az egyikbol az uzemanyagot masikbol pedig a vizet kapja a motor? befecskendezok egyutt nyitnak, nyitasi idotartam ugyanaz csak az injektorok meretet kell kiszamolni...
vagy nem annyival kell tobb viz az uzemanyaghoz mint amennyivel tobb uzemanyag a nagyobb teljesitmenyhez? :)
sajnos nem ertek hozza, ez csak egy elgondolas...
monky
#275
2010. november 26. 12:23
'mindegyiknél megérte a beavatkozás' kinek?
monky
#274
2010. november 26. 12:22
A vizet ivása,meg főzésre kell használni,nem beleburogatni a motorba;)
monky
#273
2010. november 26. 12:17
Hétköznapra való autóban macerás használni,etanol aztán go.
radics1
#272
2010. november 26. 09:44
The airflow entering the engine as measured by the MAF was basically equal...

There doesn’t appear to be a significant
difference in the airflow of the two runs

Magyarul nem a beszívott levegő volt több,hanem a hatásfok nőtt az előgyújtás miatt...
radics1
#271
2010. november 26. 09:42
dyno

Itt ahogy nézem egy szívó motoron tesztelték,elég masszív előgyújtás növeléssel+szegényítéssel.A céljuk az azonos teljesítmény volt.9%-os üzemanyag megtakarítást írnak,ami nem rossz.Azért a metanol sincs ingyen.Annyira nem futottam át,hány %-ot fecskendeznek be a benzinhez képest.
davidsz
#270
2010. november 26. 09:38
Én ilyenre lennék kíváncsi: beszerelés előtti LE, majd vízbefecsivel mért LE
radics1
#269
2010. november 26. 09:33
Mérve gyújtás állítás nélkül és gyújtás állítással.Persze ebbe az aktív kopogásérzékelés megint tudna csalni.
radics1
#268
2010. november 26. 09:32
Én sem azt mondtam,hogy értelmetlen.

Véleményem szerint szívó autóba csak komoly beavatkozás után van komoly hatása.Turbósban meg amúgy is kiváló.
davidsz
#267
2010. november 26. 09:30
Az hogy valami jó, ezt megint csak méréssel lehet alátámasztani. Mért LE alap, és mért LE vízbefecskendezéssel.
radics1
#266
2010. november 26. 09:25
Ha a rendszer azon az elven működne,hogy a beszívott levegőt annyival lehűti,mint ahogy mondod,akkor szívó autóban,ami beszívja mondjuk a 25 fokos környezeti levegőt,és azt 15,7 baron porlasztott 25 fokos víz-metanol keverékkel hűtöd,akkor mennyi lesz a beszívott levegő hőmérséklete?

Azért a fizikát ne akarjuk átbaszni.Az égéstérben,az égés során von el hőt a folyamatból,nem a beszívás során.Amúgy se lenne sok ideje felvenni a hőt a szívósorban.
2.8VR6
#265
2010. november 26. 09:20
Az égéstér lehűtése a rendszer egyik lényege !
Én ugyan nem vagyok mérnök, de a snowperformance rendszerekből 32 szettet építettem be ebben az évben, a legkülönfélébb autókba, és ezidáig az összesben sikerült értelmes mértékben növelni a teljesítményt ! Igaz ugyan, hogy elég nagy különbség van az egyes motorok között, de mindegyiknél megérte a beavatkozás !Írd be a linkelni kívánt szöveget
radics1
#264
2010. november 26. 09:16
Azt azért hozzátenném,hogy nem kis fika gyári coolerem van,azzal tuti jobban megállná az állításod a helyét.Nekem nyáron se megy 50 fok fölé az IAT,csak ha alapjáraton átmelegszik a szívósor.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 343 találat 18 oldalon