Ultimátum? Kemény szó, de az állapot is ami az országban tuning néven elharapódzott.
Az ultimátum az enegedélyel rendelkező cégek és hatóságok részéről indul mostmár, a sufnyituning ellen.
Mindennemű anyag és műszaki ismeretekkel nem rendelkezők nyúlkálnak bele a tuning szakmába.
Elfelejtve, hogy veszélyes üzemről van, szó!
A szaktudás hiányt a biztosítók, és KPM is kezdi unni a sokasodó gondjaik miatt.
A sok pórúljárt személyről nem is beszélve.
Mentek az olcsó ajánlatok után, ami nagyon sokba volt a végére.
Ettől sokkal keményebb amikor tömegkarambóllal végződik. ( leszakadó lökhárító)
A legnagyobb trauma akkor éri majd az építtetőket, amikor a vizsgán az eredet papírt kérik majd.
Amennyiben az EU-s rendelkezések lépnek életbe, onnantól csak TÜV-ös termék kerülhet a verdákra.
Magyar TÜV-ös gyártó nem is lesz, hisz a piacukat már most tönkreteték az illegális gyártók.
Az ÓLCSÓ árú helyre hozatalára se marad lassan szakember, hisz a fent maradás érdekében, váltanak.
Jelenleg is sok be se vállalja a szutykot.
Silány alapanyagból, megfelelő rétegzés, kidólgózotság, tartórendszer kialakítás nélkül készülnek.
Papír vékony, féltonna, beton elem, szakad vagy töredezik.
Egyszóval, minden elismerés a festőknek.----Így alakulnak ki a vezető tunerek az országban. KIVÉVE EGYESEKET!
Ezt a tükröt nyíltan odakellett tartani a közelgő nagy évadnyitó buli előtt.
Hova tartunk?---- Románia?----Ukrajna?
Rengeteg silány termék árasztotta el a piacot külföldről, is.
Ott is egy érv a domináns: Profit
Ha valaki okul belőle, jó!
Ha nem, az se gond. ----Majd fog!!!
Addig is róják az utakat a cukormáz verdák.
ez meg a masik... tudod, mikor adnam mas kezebe az autom modositasat.... :) ;)
nem azt kellene nezni,h ki szerelte be, hanem,h hogyan van beszerelve...milyen csavarral, milyen szogben, stb...stb...
mint egy verseny elotti gepatvetel
de pl az is félelmetes volt, mikor kimentünk és elbaszódott a Toyota Hiace ünkben egy gázolaj vezárlő szelep, egy 10 forintos nagyságú kis szarság
és nem tudták a NAGY NÉMETEK kideríteni, hogy mi a baja, mert csak a Benzinesek voltak bent a gépben
ezt ertem, de engem pont nem erdekelnek a nemetek :)
az en greddy, hks,stb alkatreszeimre nincs tuv engedely, akkor azok miert legyenek illegalis termekek?
masik: ha en vmit megtervezek (anyagvalasztas, meretezes, stb) jol, nyilvan nem megyek ki nemetbe,h bevizsgaltassam ergo nem lesz ra tüv....akkor az is illegalis modositas....megha biztonsagosabb is, mint a gyari...vagy egy tüv-os cucc
masik2: ha pl veszel egy tüv-os ovet, de rosszul szereled be, akkor az legalis?
...tehat azert vannak itt fekete foltok.... szvsz NEM a tüv-ot kellene alapul venni
megyarul azok a bevizsgált termékek jó borsos áron vannak , de semmivel nem másabbak mint az itt kapható előre legyártott tuning lökösök cska ott 3X annyiba kerül
nem azt kellene nezni,h ki szerelte be, hanem,h hogyan van beszerelve...milyen csavarral, milyen szogben, stb...stb...
mint egy verseny elotti gepatvetel