A Top Gear a VR6-ról"Minden idők egyik legjobb Volkswagen motorja, az újságírók által a mai napig a fellegekbe magasztalt VR6. A 2,9 literes, 190 lóerős blokk a soros és a V-motorok minden előnyét kombinálta. A V-motor hengerei csupán tizenöt fokban dolgoztak egymás mellett, így kisebb módosításokkal, de elfért a hat henger azon a helyen, ahol eddig csupán négy volt. A hat henger viszont csodálatosan szól, bugyborékol, üvölt, durrog, morog. A lényege a sokoldalúság. Kevés énekes van, aki egyszerre képes hörgős metálra és romantikus balladákra. A VR6 hangja viszont minden napra tartogat újdonságot.
Richard Hammond a Top Gear műsorvezetője tökéletesen fogalmazta meg: a VR6 azért egy csodálatos teremtés, mert nem túl régi ahhoz, hogy nehézkesen, öreg autósan viselkedjen, de nem is olyan új, hogy tele legyen elektronikával, ami elrontja a kocsi és vezetője harmóniáját."
Annyi változás jött közbe, hog lehet a 321/30mm-t, 345/30mm-re cserélem. Nyereg marad,közbetét is új lesz.
De a tárcsát, mivel nem üt, nem ráz, így vagy meg kéne tartani, vagy eladnom. Esztergályos meghúzza,és lesz 29mm+ még a szélesség. Az új 30mm!
De próbára oda tudom adni.
Mivel grafit szürke lesz a felnim,így a nyereg színét is lecserélem.
A fékbetét 4500km alatt lett kuka. De a tárcsa 2011.06.-tól 30mm-ről 29.1mm-re kopott. Pedig kapta sz ívet és kb. 20000km-et ment el. De csak azért cserélem le,mert a felületén vannak repedések. Ami állítólag nem baj,mert csak felületi. De mivel minden új a fékben,így kap ebből is.
A gyári Haldex ECU-t már elvittem ,hogy meg tuningolják. Úgy hogy az On/Off Fwd/50-50 lesz kapcsolható mechanikusan.
Mondjuk beszéltem az előző tulajjal (Mauchner Attila),neki van egy Mk1 Tdi 4motion. Ő azt mondta,hogy az 50-50 sok hátra. Nagyon elkapart hátul rajtnál.
tok felesleges tudnia
a valtokar helyzete is tud egy relet kapcsolni, ami a kis es magas nyomas kozott valt, a ECU meg majd csinalja dolgat a kialakult aktualis MAP jelre
kapcsoloval megtamogatva eleve tudsz csinalni utcai kisnyomast is, hogy magasabb fokozatban sem lesz magasnyomas amikor csak okosan jarsz, de padlon gyorsitasz eppen
MS-ben van olyan is, hogy a high boost allapot csak 100% TPS-nel van kivezerelve a ECU altal vezerelt turbonyomassal
Rendben, köszi. Még egy kérdés, most így áll a motor, picit dől, normális ez? Nem találok olyan képet, amivel össze tudnám hasonlítani, meg amúgy semmi érdemi infót erről. A motortartó bakok ki lettek cserélve, olyanra, ami való bele (fejből nem tudom a gyári számot). Aami benne volt az szétment / elöregedett, de avval is hasonlóan állt, de ez nem jó összehasonlítási alap pont azért, mert nem voltak már jók.
Annyi gondom van a VEMS-el, de nem foglalkoztunk vele, hogy az új kábelköteg után. A VEMS mai napig nem tudja, melyik sebességi fokozatban vagyok. A laptopon mindíg 1-est mutat.
Aztán mikor megkapta a 6-os váltót, akkor sem javult meg. De mivel nem akartam sebességekenkénti turbonyomást, így azóta is nem jó.
Egyre inkább az lesz, mert sürget az idő. Hogy a paraszt On/Off verzió lesz. Aztán majd én lekapcsolom, ha nem kell.
Utána meg majd lesz benne valami race haldex ecu. De nekem, mivel nem gyári 4motion az autó, ezért csak annyi kéne pluszba, hogy valahogy legyen rá lehetőségem (akár a kormányon) ,hogy lenne egy gomb, hogy drag gyorsulásnál le tudjam kapcsolni. A többi már csak disco lenne nálam.
hat ezt már ferivel kell megbeszélni milyen jelet tud ki küldeni Vemsen
hatha potolhato ugyis a sebbeség jel ennyire azért nem értek hozza
de sztem ez tudja közvetlenül is vezérleni ugye turbonyomas és sebbeség alapon is müködik
hogy ilyenkor kell e neki a gyari abs jel azt nem tudom
Néztem a múltkori videót is, aamit linkeltél! Nagyon komoly.
Mivel nekem annyi van, hogy a Haldexről jön a kábel, egy ilyen HPA cuccal az hogy vezerelné?
Gondolom a Stock állásba rakva, nem csinálna semmit!
De race módban össze zárná, de azt hogy tudnád ezzel is kivitelezni, hogy oldjon le adott fokozatba?
régen volt kék és sárga gen1 es haldex vezérlö
ezek cirka feleslegesek lettek hogy mostmar allithato minden szinten
és nem kell kicserélni a komplett vezérlöt
De a tárcsát, mivel nem üt, nem ráz, így vagy meg kéne tartani, vagy eladnom. Esztergályos meghúzza,és lesz 29mm+ még a szélesség. Az új 30mm!
De próbára oda tudom adni.