Cikk: A német vírus: VR6

Minden ami VR6!!!!!
A Top Gear a VR6-ról"Minden idők egyik legjobb Volkswagen motorja, az újságírók által a mai napig a fellegekbe magasztalt VR6. A 2,9 literes, 190 lóerős blokk a soros és a V-motorok minden előnyét kombinálta. A V-motor hengerei csupán tizenöt fokban dolgoztak egymás mellett, így kisebb módosításokkal, de elfért a hat henger azon a helyen, ahol eddig csupán négy volt. A hat henger viszont csodálatosan szól, bugyborékol, üvölt, durrog, morog. A lényege a sokoldalúság. Kevés énekes van, aki egyszerre képes hörgős metálra és romantikus balladákra. A VR6 hangja viszont minden napra tartogat újdonságot.
Richard Hammond a Top Gear műsorvezetője tökéletesen fogalmazta meg: a VR6 azért egy csodálatos teremtés, mert nem túl régi ahhoz, hogy nehézkesen, öreg autósan viselkedjen, de nem is olyan új, hogy tele legyen elektronikával, ami elrontja a kocsi és vezetője harmóniáját."
VR6 Team HungaryCSOO VR6 (István) Golf 3 VR6
vr6csoki(Csaba) Golf 3 VR6
Rolee23(Roland) Golf 3 VR6
tomykaira (Tamás) Golf 3 VR6
kisrucs85(Tibor) MK2 Jetta VR6
Nor.VR6(Norbi) Golf 3 VR6
primer(Krisztián) Golf 3 VR6
SPL SOUND(János) Golf 3 VR6
Kákalaki(Roland) Golf 3 VR6
Szöcske103(István) Golf 2 VR6t
Balázs vr6(Balázs) Golf 3 VR6
Journey(Bálint) Passat VR6 Syncro Variant
pystee(István) Golf 3 VR6 Cabrio?
kucu-vr6(Ádám) Golf 3 VR6
vwchris(Krisztián) Vento VR6
Nyulacska(Gyula) Golf 3 VR6 Syncro
Bundi1(Bandi) Golf 3 VR6
A téma:közeleg a ... na akkor turbósítsunk...
ja és persze csakavéjjerhat
De hidd el, hogy vannak olyan városi éjszakai autózások, hogy kell a komoly fék, ami sokat bír!
Akikkel bőven tartom a tempót, most 4wd-vel meg ki is kapnak majd.
Haverok:
Audi RS4 (2001) 530Ps Nyáron elfogyott neki a 360-as!
BMW E92 335 kupé (400-420ps) Gyári E92 M3 fék többször elfogyott.
EVO IX. stock fék 550Ps (ezt nem érem utól

BMW V10 M5 Stock fék. Már fehéren izzott a tárcsája.
E55 AMG KOMBI Stock fék feladta.
Új M5 600ps hibátlanul bírta
GTR 850ps. hibátlanul bírta
Porsche Gt3 650Ps hibátlanul bírta
Honda Civic kupé 4wd 2.0T 600Ps életveszélyesen fos a féke.

Na sorolhatnám még, de ilyen autók között kell az olyan fék, hogy 10perc után ne kelljen félre állni, hogy elfogyott a cucc.
vagy 2 bemutato menet utan utan 5km-t csak azert kruzolnak, hogy visszahuljon a fek rajtuk
Én 321-nek láttam náluk a W8-at. De énis úgy tudom, hogy 334
Egyébként még senkit nem láttam ennyire erőteljesen féket használni mint Nálad
Sok épített 7-800Le-s autón is gyári tárcsák vannak. pl. Audi RS3, TT RS, RS4, R8 stb. És elboldogulnak vele
Az 5*100!!
A Passat használt tárcsája meg alapból 5*112 és módosítva nem lett anno. 2009-ben került fel futóművestől, használt, nagyon patik állapotban.
Mert a gyári W8/R32. 334mm/32mm
A W8 tuti, hogy gyáriba csak Zimmermann!!
A Bárdis Ate meg Boschb 321mm/30mm, az nem jó az R32-re.
334-est nem árul hozzá a Bárdi.
Ha pedig a Golf miatt írtad, akkor meg az a baj, hogy az utcai Bosch meg Ate nem jó nekem, mert nem utcai használat. Tuti tönkre tenném.
Ez a Bárdis vagy Lavina vagy Láng féle magasszéntartalmú mart Brembo Sport Maxx 40-41/db -46% kedvesség.
De sajna egyáltalán nem elérhető jelenleg.
Amit tudnék venni az Zimmermann Sport fúrt tárcsa Lavina 44/db -40%. De az megrepedezős.
Van a Fékmesternél, mart ATE POWER DISC 60/pár postával. Ez is szimpatikus, de még nem döntöttem.
Illetve van EBC Turbo Groove 95/pár kedvezményesen. Az tuti zoral választás lenne, de mivel a Brembo Maxx bevált,ezért jó lenne azt venni, mint 45000-el drágábban EBC-t.
Most annyi változás van, hogy van egy fékes bolt a XI. ker. ben, ahol kb. 2héten belül jön meg a Brembo Maxx, és 50/pár. Utcára. Na most erre várok. Ha valamiért nem jön mégsem, akkor van még időm Március végéig, mire elkezdem használni.
szoval a tied pont egy 5*100 tarcsa lett volna de márnem az

hogy milyen vastag az lényegtelen
lényeg probalgatni tökéletes akkor
mi lett a haldex projectel ? maradt a lengyel verzio ?




Látom 321mm/28mm vastag tárcsád van. Így az R32 felejtős a 32mm miatt!

De most konkrétan miért kell másik vagy mi a szitu?


Annyi van, hogy a gyárit a Fékmester.hu-n tudnak rendelni 180/pár! De még ez is brutál!
Na de! Mivel nagyfék örült vagyok és a Golf fékét is saját magam legóztam össze, mert senkitől nem tudtam segítséget kérni anno, így ugyebár számomra fény derült arra, hogy a Golf IV. R32, Audi TT 3.2 típusokon ugyan ez a méret van, csak az agyrésznél vannak gondok! (agyméret, osztókör, ET szám)


Verseny és utcai verziókat is!! Na már most, én rendeletem alap utcai tárcsát R32-höz, de ez is jobb, mint egy Textar vagy más átlag utcai tárcsa. Ez 57000Ft-volt a kicsi EBC-s kedvezményemmel.
Na amit alakítani kell. Agyat kimarni 65.1-ről, 68.1-re. Az 5*100-as lyukakat ledugózni, nyiróhatás miatt, és ráfúrni az 5*112-őt. Na az ET-t kimérve kijött, hogy 17"mm-rel kiljebb esik az egész fék. Így a nyereg tartó kengyel és a gólyaláb közé kell 4db 17mm magas 14.5-e. lyukakkal legyártott távtartó. Kell 4db 17mm-el hosszabb 14*1.5mm-es új csavar, ami 35mm helyett,lesz 52mm. Ez összesen 30.000Ft az Újpesti Székely 94Bt.-nél.
57000+30000=87000Ft/pár!! A gyári W8 tárcsa 180000Ft/pár.
Spórolva 93000Ft!!!!!!!

A Golf 5*100, de a tárcs ami rajta van, az 5*112 gyárilag. Csak módosítva lett 5*100-ra. A típus Audi S4 2.7 Biturbo. 321mm/30mm vastag.
Ez így 4dugóval éphogy 17" felmegy még.
A W8/R32 tárcsa az én 4dugósommal már összátmérőben akkora lenne, hogy 18" a minimum.
Gyárilag a W8 17" a min. De csak azért, mert . GYÁRI nyeregnek nincs akkora teste. Az csak belülről 2dugós.
meg mekkora az is jo lehet ha van belöe olyan ami már el van ahsználva azt csak kihozok valamit hogy melyikkel lehet összerakni
nem tudom most hirtelen mennyi amit max befogad vastagsagra
De szerintem nem. Azért mert az én 4dugósom a Golfrol sem fogadja be. Rátoltam és még volt 2cm kb. Illetve az én 4dugósomba, max. 30mm vastag tárcsát rakhatsz, mert új betéttel a 32mm vastaggal szorulna a fék. Neked milyen vastag tárcsával van összerakva?? 28-30mm?!
ugye az audi s3 is 5*100 még sajnos

befele nem tudom hogy fér el de végülis ha már neked nem kell és tényleg elkopott meg lehet nézni hogy avval a mérettel hogy tudom atrakni a 4 dugos fékemet
De többi ugyan az: teljes átmérő:334mm, fogófelület magassága:75mm, vastagság: 32mm, betét stimmel, nyereg stimmel.
Nekem a Golf R32 tárcsája lett megvéve. A fentiek átalakítása a Passat-hoz, és annyi lesz nálam, hogy a jó
plett fék egység, kiljebb lesz 17mm-rel.
De fordítva az a szopó, hogy befelé nem tud menni a tárcsa. De ha ezek nem lényegesek, akkor nekem van adott méret!
nem gond ha már a minimális értékig kopott
Most számoltam utána. 1500km járatás volt és összesen 6000km-et bírt ki a betét úgy, hogy csak városi (csapatós) és hobby km volt. Semmi nyíltnapos, Ringen veretés. Kopik keményen.

Passat-ba meg először próbálom ki az EBC-t, utcai EBC tárcsával. Gyári W8 334/32mm. Az utcai féknél biztos jobb lesz, mondjuk nem szoktam gyilkolni a kocsit.
gyűrűzés csapágyazás